ריסוס חצר הבית

ריסוס חצר הבית
כיצד מתבצע חיטוי נגד קורונה? חשוב שהחיטוי יתבצע באמצעות מדביר מקצועי אשר גם מחזיק בחומר ההדברה תחת רישיון מיוחד וכן מבצע את הפעולה באמצעות מכשיר ריסוס מקצועי.

מי שיש לו בית פרטי עם חצר,  יהיה מעוניין לרסס אותה, כאשר מדובר על הפחד שלנו ממגפת הקורונה. אנו צופים בטלוויזיה , כאשר בכל יום אנו נחרדים מכמות החולים. באמצעות מכשיר ריסוס מקצועי וחומר מיוחד, ניתן לחטא את חצר הבית, מה שיגן עלינו יותר מפני הקורונה. חומרי הדברה שונים שהם ייעודים להדברת מגיפת הקורונה, נמצאים בקרב מדבירים שהם בעלי רישיון מהמשרד לאיכות הסביבה. צעדי מניע אלה, רק יקנו לכם תחושת ביטחון. לפעמים מגיעים אליכם חברים או שהילדים מגיעים מבית הספר ולמרות שהם מוגנים עם מסיכה, עדיין קיים החשש שהביאו עימם את הנגיף. הדברה יעילה ומקצועית, היא זו שתענה על הימנעות מהדבקה מנגיף הקורונה.

צמצום התפשטות מגיפת הקורונה באמצעות חומר הדברה מיוחד

חומרי הדברה נגד מגיפות, חיידקים ווירוסים או פטריות למיניהן, ניתן למצוא אצל חברות הדברה. אפשר לראות, כי בכל מקום אשר בו שהו חולי קורונה, התבצעו פעולות חיטוי ואנו לא יודעים בוודאות כמה זמן נשאר הנגיף. חיטוי החצר ואזורים נוספים, יכול לסייע כאשר ההדברה נעשית באמצעות מכשיר ריסוס מקצועי., אשר יכול למנוע הדבקה בנגיף. חיטוי יסודי יכול רק לסייע ולגרום לשקט הנפשי שלכם. היום מלבד חצרות  ודירות, או בתים פרטיים, חיטוי זה יעיל במקומות ציבוריים ובמשרדים אשר בהם ישנם עובדים רבים.

כיצד מתבצע חיטוי נגד קורונה?

חיטוי נגד נגיף הקורונה, מתבצע בשיטת ערפל קר, מה שגורם לחומר ההדברה, להתפזר באופן אחיד על כל האזורים החשודים כנגועים. יש לשים לב, כי עבודה זו, תתבצע באמצעות מדביר מקצועי אשר גם מחזיק בחומר ההדברה תחת רישיון מיוחד וכן מבצע את הפעולה באמצעות מכשיר ריסוס מקצועי. יש לשים לב לחלל משותף, כגון מטבחי העובדים שירותים וכדומה, על מנת להיות בטוחים כי פעולת החיטוי, נעשתה במקומות שמועדים לפורענות מצד הנגיף.

צו השעה – זהירות מונעת התפשטות

זו עובדה ידועה, שנגיף הקורונה, מחזיק מעמד כשבועיים וזאת אנו זוכרים מאירוע הספינה שעגנה בנמל ביפן. לאחר למעלה משבועיים, גם לאחר שכל הנוסעים ירדו מהאוניה, הנגיף היה עדיין קיים ולכן, ככל שיתבצעו יותר פעולות חיטוי, כך ניתן יהיה להקטין את התפשטותו של הנגיף. חומרי חיטוי נוספים נמצאו כיעילים לחיטוי הקורונה כגון סימקסין, אשר מבוסס על אמוניום אשר ידוע כחומר יעיל לחיטוי נגיף זה. חומר זה הוכח כיעיל ואינו מסוכן לבני האדם וניתן לרסס אותו על גבי משטחים שונים. יש להמתין כשעה, לאחר גמר הריסוס ואז ניתן לתפקד כרגיל באזור אשר עבר ריסוס.

הריסוס יעיל גם במפעלים, מחסנים ושטחים ציבוריים ופרטיים. מחיר הריסוס נקבע לפי מטר מרובע והוא אינו יקר כלל, מה שישתלם לכם בסופו של דבר לשמור על בריאותכם ובריאותם של היקרים לכם. יש למצוא חברת הדברה וותיקה אשר מעורה היטב בריסוס נגד קורונה. יש למצוא המלצות ולהתקשר בהקדם עם חברת הדברה אשר תגיע אליכם ותבצע ריסוס נגד קורונה שהוא צו השעה.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן