"פרימור" משיקה סדרת מיצים סחוטים טבעיים חדשה: הסדרה האדומה

"פרימור" משיקה סדרת מיצים סחוטים טבעיים חדשה: הסדרה האדומה
הדמיה רוני ברוקס ופרבום יהושע

"פרימור", המותג המוביל בתחום המיצים הטבעיים הסחוטים, מרחיב את מגוון המיצים ומשיק 3 טעמים חדשים המבוססים על פירות אדומים, תחת השם "הסדרה האדומה". הסדרה החדשה כוללת מיץ תפוח רימון סלק ולימון, מיץ תפוח ודובדבן ומיץ תפוח וחמוציות. מדובר בסדרה פונקציונלית כחלק מהמגמה של מציאות פתרונות בריאותיים, באמצעות עולם המשקאות. המיצים ישווקו בבקבוקי 750 מ"ל וימכרו ברשתות המזון ברחבי הארץ וילוו בקמפיין פרסום המשכי עם הפרזנטורית רוני סופרסטאר.

פרימור משיקה סדרת מיצים סחוטים טבעיים חדשה – הסדרה האדומה

הדמיה רוני ברוקס

סדרת המיצים האדומה החדשה של פרימור מבוססת על פירות אדומים הידועים בתרומתם לבריאות בהם דובדבן, חמוציות, סלק, רימון– מזונות הנחשבים לעשירים בנוגדי חמצון ומטיבים בשמירה על הבריאות. על אף חמיצות הפירות האדומים, הטעמים מפתיעים במתיקות המאוזנת שלהם. הטעמים החדשים נפלאים בשתייה וגם בערבוב עם קוקטיילים ושייקים. הסדרה האדומה מצטרפת למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור", הכוללת מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, הנחשב לפרי בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר.

הדמיה רוני ברוקס

לדברי שי שלו, מנהל מותג "פרימור", "בשנים האחרונות זיהינו ביקוש הולך וגובר לטעמים המבוססים על פירות אדומים ושלהם מנוכסים תכונות בריאותיות מגוונות וכן שילוב של פרי וירק . הצרכן מחפש טעמים ושילובים חדשים ומעניינים עם תכונות פונקציונאליות, במיוחד לאחר תקופת הקורונה, לכן בחרנו להתמקד במיצים מבוססי פירות אדומים העשירים בערכים תזונתיים חשובים ומטיבים , יחד עם ירק המייצרים חווית טעם מפתיעה".
"פרימור" הינו המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, חברת "גן שמואל מזון". בנוסף מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים וכן רכזי פירות לשוק המוסדי.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 10 – 15 ₪ לבקבוק 750 מ"ל. כשרות חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק.
להשיג ברשתות המזון והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

מאמרים נוספים
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
פערי המחיר והטעם מנצחים: מותג החלוה של חברת "אחוה" חוצה לראשונה את רף ה-70% בנתח השוק
החלוה הוותיקה מתחזקת על המדפים ומגדילה את הפער בינה למתחרים,...
חרבות וצ'ייסרים: מה צריך כדי ליהנות בפורים עד דלא ידע?
אם הינו צריכים לתאר את פורים במילה אחת היינו בוחרים...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
משחקי הפוף😊: מותג החטיפים פוף משיק קמפיין אתגרים לצעירים בהובלתם של נבחרת משפיעני הטיקטוק המובילים: דילן דרור, לרה גרינסס, אמילי מדואל ונתן זרקא
פוף, מותג חטיפי הילדים משיק השבוע קמפיין חורף חדש תחת...
דילוג לתוכן