צילום: אימפקט וטולבוקס

המותג סטארבקס המשווק בישראל ע"י אסם-נסטלה, השיק השבוע פופ אפ טעימות קפה ייחודי שהוצב בתוך סניף סופר-פארם בקניון מול הים באילת, המבקש להעניק לצרכנים הישראלים את חוויית הקפה של סטארבקס אותה יוכלו להמשיך ולחוות בבית, בהתאם לרצונם ולטעמם האישי.

צילום: אימפקט וטולבוקס

בפופ אפ, שיהיה פעיל בסניף עד ה-31 באוגוסט, יוכלו הצרכנים לטעום ולהתרגש ממגוון טעמי הקפה המשובחים של סטארבקס בקלייה בהירה, בינונית או כהה, ליהנות מחוויה מיוחדת האופיינית למותג ואף ליהנות ממגוון הטבות.

לדברי עדי קוהלי, מנהלת חטיבת הקפה באסם-נסטלה: "בשנתיים האחרונות נוכחנו לראות ששוק הקפה הביתי צמח במהירות, וכי יותר ויותר ישראלים מחפשים חווית קפה איכותית ולא מתפשרת. המותג סטארבקס, שהותאם בדיוק לתבנית הזו, מספק לצרכנים את המענה המיטבי והמושקע ומלווה אותם בתהליך בו הם עוברים לסוגי קפה איכותיים יותר ובעלי טעם ספציפי כל אחד לפי טעמו ובקשותיו. אנו מזמינים אתכם להגיע וליהנות ממגוון הקפסולות שלנו ולהתאהב בטעמים שתוכלו לפתוח איתם כל בוקר".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here