עציצים לבית עם פרחים מלאכותיים

עציצים לבית עם פרחים מלאכותיים

לדאוג להביא מתנות למישהו לבית זהו לא עניין של מה בכך. תמיד צריך לדאוג לחשוב טוב טוב מה בדיוק יהיה הדבר שהכי חסר לו בבית, מה לא יזיק לו אלא יועיל לו, את מה הוא יקבל הכי הרבה בברכה מכל שלל המתנות אותן הוא עשוי לקבל.

זר פרחים מלאכותיים

אחד מהדברים שלא בטוח שהם בדיוק נחשבים לדבר המועיל ביותר, אך הם עדיין אחד מהנפוצים ביותר אותם מביאים אנשים אל בית כשהם מגיעים להתארח אלו הם פרחים. פרחים בכל מיני צורות, החל מפרחי פלסטיק, דרך פרחים מלאכותיים, זרים עצומים כזרים קטנים ובעצם פרט לעץ אותו שותלים לכם במתנה בסלון הבית, כנראה שכבר ראיתם הכל ואתם יודעים בדיוק אילו עוד דברים יכולים להביא לכם כמתנה. משום מה ההנחה הרווחת היא שזרי פרחים למיניהם הם הפתרון לרוב הדברים ולרוב המתנות אותם אנשים מתבקשים להביא, אך השאלה הגדולה היא מאין הבטחון העצום הזה שדווקא פרחים הם הדבר הטוב ביותר אותו אנשים שואפים לקבל. האם היופי שלהם, הצבע שלהם או בכלל, כל מה שקשור בהם, זה מה שגורם לאנשים רבים כל כך להתלהב ולחפש אחר זר הפרחים האטרקטיבי ביותר.

פרחים מלאכותיים

להעניק כמתנה עציצים לבית

בדרך כלל, גם אם לא מדובר בפרחים, מה שכן יגיע אל המארחים הוא עציץ. מדובר באותו סימפטום של הפרחים, שדומה שזה בדיוק מה שעשוי לשמש כפתרון למתנה לבית, מתנה שהיא למעשה עם תאריך תפוגה ולכן לא יתפוס לנצח מקום בבית, למרות שתאריך התפוגה של הפרחים קצר בהרבה כך שלמרות שבמחשבה ראשונית זה אולי לא הגיוני, הרי סביר שאנשים יעדיפו לקבל מתנה שבאמת תחזיק יחסית זמן רב, עדיין אנשים רבים יעדיפו לקבל דווקא זר פרחים שינבלו לאחר כמה ימים וייעלמו כלא היו, מאשר לקבל עציצים לבית שיישארו זמן רב ויתפסו להם מקום רב בבית. העציצים, בדומה לפרחים, משהו אותו מעניקים אורחים רבים למארחיהם, אך בניגוד לאותם הפרחים, עציץ תופס את המקום שלו במרפסת או בקצה הסלון, כך שלמרות שהוא נשאר זמן רב יותר, יש היאמרו שהוא הרבה פחות מפריע מקבלה של זר פרחים.

צמחים מלאכותיים

ואולי דווקא עציץ עם פרחים מלאכותיים?

כלומר, הדעות חלוקות בנוגע לקבלת זר הפרחים או העציץ, אך אין בכלל ספק מה הדבר הכי פחות מועדף על רוב האנשים. תארו לעצמכם שאתם מקבלים פרחים שאינם מתכלים לעולם ועוד בתוך עציץ? זה בדיוק מה שקורה למי שמקבל פרחים או צמחים מלאכותיים בתוך ואזה, כחלק מעציץ שאמנם לא מצריך את ההשקעה של השקיית מים לאורך זמן וגם לא את הטיפוח ואת הצורך לשים אותו בשמש, אבל בהחלט מעניק לבעל הבית כאב ראש לא קטן, מאחר שהוא אמור להחזיק אותו אצלו בדירה במשך כל התקופה, לפחות עד אשר מקבל המתנה ומעניק המתנה כבר לא יהיו חברים, אז יהיה אפשר להיפטר ממנו מבלי שמישהו מהצדדים ייעלב.

סלסילת ממתקים או עציצים לבית?

אם כן, פרחים זהו לא אחד מהמוצרים המבוקשים ביותר אותם ניתן להעניק למארח הנדיב שלנו, גם לא עציצים מאלכותיים, אז השאלה היא מה כן? האם דווקא סט של צלחות או סט כלים אחרים יהיה מה שיעשה את העבודה, הרבה יותר משושנים אדומות? האם בכלל אולי זו תהיה סלסילת ממתקים, כזו שידוע שבאיזשהו שלב היא תיעלם כלא הייתה, או מבחינת הילדים בבית שיהיו מעוניינים לאתגר אותה או דווקא מבחינת אורחים אחרים שבאים לבקר ומתרשמים ממנה, היא זו שתהיה עדיפה על עציצים לבית? בכל מקרה מתקבל הרושם שלספק את המארח יהיה קשה מאוד.

מאמרים נוספים
שעון קיץ זז קדימה: שוק השעונים צפוי להנות מצמיחה שנתית ממוצעת של 5.94%, איזו מדינה מובילה את השוק ? ואלו מגמות כובשות את השוק?
הזמן רץ ושוק השעונים רק מרוויח מזה, דוח שפורסם בנובמבר...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
להיראות ולהרגיש טוב בלחיצת כפתור: אופנה מקוונת תופרת את העתיד
עולם האופנה עובר מהפכה שקטה אך מהירה בשנים האחרונות עם...
עו"ד לירושה – מיהו?
לא אחת בחיינו אנחנו שומעים על עורך דין לענייני ירושה...
שילוח בינלאומי: חשיבות שכירת שירותי המומחים בתחום
בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים עוסקים היום יותר ויותר בסחר...
על כתמת בשיער כבר שמעתם? הקיץ בפתח וזה הזמן לנטרל את 'הכתמת' (פיגמנט כתום) בשיער! טיפים ועצות להגנה על השיער מפני כתמת בשיער כיצד זה קורה? מה הקשר בין מתכות לבין מראה צבע השיער וכיצד להימנע מהתופעה?
נשים רבות סובלות מ"כתמת" (פיגמנט כתום בשיער) בעיקר לאחר צביעת...
ככה ייראה ארון הנעלים שלכן בקיץ 2024 - קבלו את הטרנדים החמים של :SCOOP כפכפים דנים, שילובי דמוי עור, עקב מעץ וסניקרסים בצבעוניות עזה
העונה החדשה מפתיעה ומביאה עמה טרנדים חדשים, השראות, ושילובים לא...
דילוג לתוכן