על מה חשוב להתמקד בעת רכישת טלוויזיה?

על מה חשוב להתמקד בעת רכישת טלוויזיה?
קרדיט freepik

מתכננים לשדרג את הטלוויזיה? אספנו עבורכם את כל ההמלצות החשובות ביותר לפני שאתם מקבלים את ההחלטה. במאמר זה נבחן לעומק איזה גודל מסך אתם צריכים, מאיזו חברה כדאי לרכוש ואיך מוצאים טלוויזיה עם מגוון גדול של מאפיינים חדשניים.

ההחלטה הראשונה: גודל המסך

מחירי מסכי הטלוויזיה כיום זולים בהרבה בהשוואה לעשור הקודם. לכן, כמעט כולם יכולים להתהדר היום במסכים ענקיים שמאפשרים להם לצפות במשחקי ספורט ברזולוציה גבוהה. כמו כן, אם אתם צופים בסרט בבית במסך גדול, התחושה ממש דומה לצפייה בקולנוע. לכן, כדאי להשקיע ולבחור טלוויזיה בגודל של 55 אינץ' לפחות. בעלות לא גבוהה אתם יכולים לשדרג גם למסכים גדולים יותר עד 75 אינץ'.

אם פעם דאגנו שלא יהיה ניתן למקם את הטלוויזיה הגדולה על המזנון, כיום מדובר במסכים דקיקים שקל מאד לתלות על הקיר עם מתקן מתאים. כעת, הטכנולוגיה הזו משמשת גם כאמירה העיצובית של הבית.

לסלון, לחדרים ואפילו למטבח

היום, הטלוויזיה מלווה אותנו בכל מקום. לפני שאתם רוכשים טלוויזיה חדשה כדאי לבדוק האם אתם זקוקים למסך נוסף גם בעוד חדר. למשל, חדר השינה יכול להיות מקום נפלא להתכרבל מתחת לפוך ולראות סרט ביחד במסך גדול ומרשים על הקיר. בסלון, בדרך כלל, נבחר במסך הגדול ביותר כמו 65 או 75 אינץ'. בחדרים אפשר להסתפק גם ב-50 אינץ'. צרו חיווט מוסתר וגלו איך הטלוויזיות הללו משדרגות את החיים.

רוצים לשמור את הסלון קצת לעצמכם ולאפשר לילדים זמן איכות בחדר? מקמו טלוויזיה קטנה גם אצלם. אפשר לתלות על הקיר מסך של 32 אינץ', וכמובן להשאיר את השלט אצלכם בשעות הלילה כשהם הולכים לישון.

בחרו טלוויזיה חכמה

מכשיר הטלוויזיה שלכם יכול לעשות אפילו יותר, אם אתם בוחרים בטלוויזיה חכמה אתם יכולים לראות בה גם ערוצים כמו נטפליקס, סרטוני יוטיוב ואפילו לשתף תוכן ממחשבים ומטלפונים ניידים. 

אז כאשר אתם רוכשים את המכשיר הבא שלכם חשוב לבחור במסך שכולל את כל הטכנולוגיות העדכניות כמו טלוויזיה חכמה סמסונג. כך תוכלו לנצל את הטלוויזיה שלכם לאורך כל היום במגוון רחב של דרכים. 

בחרו טלוויזיה מיצרן ידוע

אם כבר בחרתם בטלוויזיה חכמה חשוב לבחור יצרנית ידועה בתחום. החברות הגדולות כמו סמסונג, LG, פנסוניק וטושיבה מייצרות את המכשירים הללו כבר עשורים רבים. לכן, כשאתם זקוקים לשירות או לחלפים בעתיד יהיה קל מאד להשיגם. אם בחרתם ביצרנים פחות מוכרים, יתכן ותתקשו לבצע תיקונים בעתיד. אז שווה כיום להשקיע מעט יותר במותג ידוע וליהנות מהטלוויזיה לאורך זמן.

לסיכום, כאשר אתם בוחרים טלוויזיה, כדאי למצוא מסך גדול שיתאים לחדר, לבחור טלוויזיה חכמה עם רזולוציה גבוהה (כיום יש לא מעט מכשירי 4K במחיר סביר) ולהתמקד ביצרניות המוכרות בתחום. חוששים לסחוב מכשיר גדול? אל דאגה, תוכלו להזמין את המכשיר און ליין והוא יגיע עד אליכם. 

מאמרים נוספים
מתנת פסח חינוכית לילדים סקרנים: מיני מיקרוסקופ בעל 7 פונקציות!
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
מונוכרומטיות אביבית
מותג השעונים SHOCK- Gמבית ענקית השעונים היפנית CASIO, הידוע בשעוניו...
כניסה בינלאומית: חברת THE A BRAND הישראלית משיקה אתר און ליין בינלאומי המאגד את כל מותגי הבית שלה
החברה שמזוהה בעיקר עם מוצר הדגל תוסף התזונה 'פיל איט'...
Dyson משיקה בישראל את Gen5 detect absolute שואב האבק האלחוטי העוצמתי והמתקדם
Dyson משיקה את הדור החדש של שואבי אבק האלחוטיים עם...
המותג הבינלאומי DeLonghi לחורף 2024: רדיאטורים + טיפים לחימום הבית
חברת ברימאג המייבאת ומשווקת את המותג הבינלאומי DeLonghi מציעה לחורף...
Epson משיקה את הדור הבא של הסורקים המשרדיים: קומפקטיים, מהירים וידידותיים לסביבה
הליין החדש מיועד למשרדים ולעובדים מרחוק ותומך במעבר לדיגיטציה. סקר...
להתאפר כמו סופרסטאר
מותג הלייף סטייל לבית ולחוץ סיריוס ליווינג מבית היבואנית סיריוס...
לחכות בתור? זה כל כך 2020! רשת Si Caf'e משיקה אפליקציה חדשנית שתגיש לכם את הקפה עד לפתח הרכב!
שיוצאים לטייל ברחבי הארץ עם כל המשפחה ומבלים חלק ניכר...
האוזניות של נוקיה: מפרט מרשים במחיר נגיש
המותג נוקיה, ביבוא סיריוס אלקטרוניקה, מציג אוזניות אלחוטיות בעלות מבנה...
דילוג לתוכן