עלייה בצריכת בשר ישראלי והומאני

עלייה בצריכת בשר ישראלי והומאני
צילום שני בריל

"מרעה גולן" מציעה אלטרנטיבה צרכנית נבונה ואיכותית לבשלן הביתי בחגי האביב:
המבורגרים, קבבים, סטייקים ונתחים מיוחדים
מבקר שנולד וגדל במרעה חופשי בגולן, עם תו האיכות של חי בריא
לאחר שכבשו בשנים האחרונות את ליבם וקיבתם של מבינים אמיתיים בבשר, מציע מותג "מרעה גולן" המזוהה עם הבשר האיכותי של רמת הגולן, נתחי בשר מקוצבים וארוזים לרגל הפסח ועצמאות, מעדרים הרועים במרעה חופשי. ניתן להשיג בעשרות אטליזים, מרכולים וחנויות טבע בין מטולה לשדה בוקר, בהיקף רחב וראשון מסוגו בארץ.
מרעה גולן – רועים בקר אחרת
הישראלים אוהבים בשר, אפילו יותר מבעבר וזאת למרות הבאז הטבעוני בתקשורת. לפי נתוני משרד החקלאות בשנת 2021 צריכת הבשר בישראל הגיעה לכ-182 אלף טון, עלייה של 65% לעומת שש שנים קודם לכן (2015). עם העלייה בצריכה, קיימת בשנים האחרונות מודעות הולכת וגוברת לאיכות הבשר הנצרך. לקוחות הקצה של "מרעה גולן", גדלו משמעותית בשנה החולפת, בעוד השיח על צרכנות מודעת ומקומית העמיק והם ברובם המוחלט צרכנים מודעים לתזונה נבונה, מפחיתנים שצורכים בשר איכותי, אנשים הבוחרים בתזונה קטוגנית דלת- פחמימה ותזונת "פליאו", שמוצאים במרעה גולן פתרון איכותי, נקי והומני לבשר שהם צורכים.
לקראת פסח ועצמאות מציעה "מרעה גולן" מגוון מוצרים חדשים, מקוצבים וארוזים, שניתן להשיג בעשרות אטליזים, מרכולים וחנויות טבע בין מטולה לשדה בוקר, בהיקף רחב וראשון מסוגו בארץ. בין מגוון המוצרים: בשר טחון (80 ₪ לקילו) , קציצות, המבורגר (80 ₪ לקילו) , נקניקיות כפריות, מרגז וצ'וריסוס (80 ₪ לקילו); קבב מזרחי (80 ₪); מינוט סטייק (100 ₪ לקילו); קוביות לקדרה (80 ₪ לקילו); רצועות בשר להקפצה (80 ₪); שניצל עגל (80 ₪ לקילו) . כולם נטחנים מבשר טרי בלבד ומעובדים למוצר מבוקר וטעים המותאם לבישול איכותי ובריא בערב חג הפסח ולא פחות – למנגל ביום שאחרי. זאת בנוסף לרבעים אחוריים וקדמיים המגיעים לקצבים באטליזים Nose to Tail–

צילום שני בריל

הבשר של מרעה גולן נולד וגדל ברמת הגולן במרעה חופשי, בתנאים נאותים, עם תזונה טבעית, ללא זרזי גדילה, אנטיביוטיקה מניעתית או התערבות בגידול הטבעי של העדר.
את נתחי הבשר הארוזים והמוכנים להכנה ביתית ניתן להשיג ברשת "טבע קסטל", סניפים נבחרים של "טיב טעם", אטליז "My meat" בקרית אונו, מעדניית "עדניה" הירושלמית של השף נדב מלין ו"משק מלמד" בכפר הנגיד, מדרשת בן גוריון ,המעדניה בדפנה ובקצביות ומעדניות נוספות ברחבי הארץ. האטליזים המתמחים בארץ מחזיקים בקיצוב ויישון עצמאי את רבעי העגלים של האגודה. אטליז

פלדשטיין, קצביית מושבוצ של משק שניידר (אחד ממשקי האגודה), "בשרה", "יענקל'ה ובניו" ו"איסקנדר" התל- אביביות ו"אטליז אבו שקרא" המפורסם בוואדי ניסנס החיפאי ועוד קצביות רבות הפרוסות בארץ.
הבשר של מרעה גולן זמין לרכישה בעשרות מסעדות, חנויות ואטליזים ברחבי הארץ: מסעדות "מלכה" ו"המלוכלך" של אייל שני, "פוקצ'ה" ו"בר בשר" הגליליות, מסעדת "רוברטה וינצ'י" בכרכור, "B12" בקרליבך תל אביב, "בלאק איירון" הירושלמית ו"מו ומו" ברחובות.
האגודה החקלאית, "מרעה גולן" משווקת בשר בקר עם תו האיכות של "חי בריא" למאות אטליזים וחנויות ברחבי הארץ ואחראית על כל שרשרת הגידול עד ההגעה ללקוח הקצה – רעייה במרעה חופשי פיקוח של הבוקרים/ חקלאים, שחיטה מפוקחת, פירוק מבוקר, אירוז ואספקה לנקודות המכירה. כל התהליך מתבצע עם עקיבות מלאה עד רמת DNA והנתחים כולם נושאים את תו האיכות של "חי בריא", שהוא הראשון מסוגו בישראל, המבטיח לצרכנים מזון איכותי, נקי ובריא יותר עם פיקוח הדוק ושקיפות מלאה.

מרעה גולן חרטה על דגלה להנגיש לקהל הישראלי בשר איכותי, נקי, ברמה הגבוהה ביותר וקהל לקוחותיה מונה לקוחות פרטיים ועסקיים שמקפידים על צריכה חקלאית מקומית ואיכותית. האגודה מספקת"farm to table" אמיתי של בשר 100% ישראלי, שנולד וגדל בישראל וטופח בצורה הומנית, אחראית ותואמת את צרכיו הטבעיים של העגל.
השיטה של מרעה גולן
מרעה גולן מקפידה על גידול עדרים במרעה חופשי מיום היוולדם של העגלים ועד לשלב הטבעי בו האם גומלת את הוולד. בתהליך הגידול מלווים המגדלים עגלים ועגלות בגילאים משתנים, לאורך תקופה טבעית של גמילה מהאם. משם הם עוברים לטיפול והזנה בצורה מבוקרת, בדוקה ומפוקחת. השחיטה נעשית רק בהתאמה לדרישות הלקוח ולאחר הזמנות מאושרות של הלקוחות וזאת על מנת למנוע שחיטה שלא לצורך. לאחר השחיטה מועבר הבשר לפירוק ונארז "Taylor made" לפי הזמנת הלקוח ומופץ על ידי נהגים של מרעה גולן לנקודות המכירה.
לראשונה בישראל, מרעה גולן מאפשרת לצרכן לדעת בוודאות הנבדקת גנטית (DNA) מהיכן הגיע הבשר, מהו זן הפרה, תהליך הגידול שלו והעדר ממנו הגיע. זהו חידוש בתחום, השונה ממוצרים ארוזים אחרים בענף הבשר שמקורם לא ידוע או ודאי. לכל נתח בשר של האגודה יש"אבא ואמא".
רוב הבשר שנמכר היום בישראל מגיע בשלב כזה או אחר במשלוחים חיים ממדינות שונות בעולם. מרעה גולן מציעה תוצרת חקלאית ישראלית אמתית – בשר בקר מפוקח שמהווה אלטרנטיבה צרכנית נבונה, טעימה, מזינה, עשירה, בריאה ואיכותית לכם ולילדיכם.

תו התקן ״חי בריא״
תו איכות המספק לצרכן שקיפות מלאה לגבי מקור המזון ואופן הפקתו. תו "חי בריא" הוא תו המזון היחידי בישראל המבטיח לנו מזון מן החי שנולד וגדל בישראל, שהינו איכותי ובריא יותר והופק תוך שמירה על רווחת בעלי החיים. מוצרי חי בריא משווקים תוך שמירה על עקיבות מלאה מהמשק למזלג, בפיקוח מלא ובמעקב גנטי.
נהלי "חי בריא" מתבססים על תקינה בינלאומית ועברו התאמות בעזרתם של מומחים, וטרינרים, חוקרים, מדריכי שה"מ של משרד החקלאות, יועצי תזונה של בעלי חיים ומגדלים מקומיים.

מאמרים נוספים
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
פערי המחיר והטעם מנצחים: מותג החלוה של חברת "אחוה" חוצה לראשונה את רף ה-70% בנתח השוק
החלוה הוותיקה מתחזקת על המדפים ומגדילה את הפער בינה למתחרים,...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
משחקי הפוף😊: מותג החטיפים פוף משיק קמפיין אתגרים לצעירים בהובלתם של נבחרת משפיעני הטיקטוק המובילים: דילן דרור, לרה גרינסס, אמילי מדואל ונתן זרקא
פוף, מותג חטיפי הילדים משיק השבוע קמפיין חורף חדש תחת...
לחכות בתור? זה כל כך 2020! רשת Si Caf'e משיקה אפליקציה חדשנית שתגיש לכם את הקפה עד לפתח הרכב!
שיוצאים לטייל ברחבי הארץ עם כל המשפחה ומבלים חלק ניכר...
דילוג לתוכן