עיצוב הבית בזול – מוצרי נוי שחייבים

עיצוב הבית בזול – מוצרי נוי שחייבים
קרדיט לתמונה: freepik

העולם של עיצוב פנים עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות וכיום אפשר לשנות באופן מהותי את המראה של הבית, החדר או החלל רק על ידי הוספה של חפצי נוי קטנים כגדולים שמביאים איתם הבדלים גדולים. לא תמיד צריך להזמין שירות מקצועי של מעצב או מעצבת פנים אלא לקבל רעיונות מבתים אחרים או חללים שמכירים ואוהבים את העיצוב שלהם. בחנויות רבות אפשר למצוא אינסוף חפצי נוי שיכולים להתאים לא רק לכל בית או חדר אלא גם לכל טעם או סגנון עיצובי של אנשים וכך להפוך את החלל המעוצב למיוחד, מעניין, מקורי וכזה שנעים לשהות בו. העיצוב לא צריך רק להיות יפה, מקורי ותואם לטעם האישי של מי שגר בבית אלא להשרות אווירה נוחה ונעימה שתביא איתה רוגע, שקט ואווירה של מנוחה.

מוצרי נוי שחייבים שיהיו בבית

כיום אפשר וכדאי לבחון את העולם של מוצרי דקורציה ולבחור את אלה שיתאימו ובכל חדר או חלל. להלן כמה דוגמאות לחפצי נוי שיכולים להתאים לכל חדר או בית ועשויים להיות תואמים לטעם או העדפות אישיות של מי שגר בבית – 

  • מראה – למראה יש תכונה מיוחדת שהיא יכולה לגרום לתעתועי ראייה ולהגדלת החלל הפנימי. מכאן שחשוב מאד לבחור מראה שיש בה ייחוד או טוויסט, כמו מראה שמחוברת למדף או מעמד שאפשר גם לעשות בו שימוש.
  • פסלים שונים – לא תמיד חפצי הנוי חייבים להיות בעלי שימוש או ייעוד קונקרטי. לעיתים קרובות עצם המיקום של החפץ כאן או שם יכול לעשות את ההבדל בין מראה משמים ושגרתי לבין מראה מעניין של החדר כולו.
  • חפצי וינטג' – אין כמו חפצים שכבר אין בהם שימוש אך המראה שלהם מקסים למראה ומחזיר אחורה את כל מי שמביט בהם. הם מוסיפים הרבה צבע ואווירה בכל חדר או חלל ובחירה נכונה שלהם תייצר את האווירה הדרושה.
  • חפצים פרקטיים – אם כבר צריך פריטי ריהוט שיהיו בשימוש – כדאי לבחור כאלה שנראים יפה, מעניינים ומקוריים בעיצוב שלהם – סלים מבמבוק או קש, כונניות מדפים יפות ולא שגרתיות, סלסלות לאחסון של פריטים שונים ועוד.

הטוויסט של חפצי הנוי

יש מקרים שבהם חפץ נוי זה או אחר יביא איתו שינוי מהותי שאי אפשר היה לדמיין לפני שהחפץ הונח במקומו. אם מזיזים את אותו החפץ – פתאום מגלים שהעיצוב הרבה פחות מוצלח או מעניין, חוזר להיות משמים ונראה בדיוק כפי שייראה החלל גם אצל אנשים אחרים ללא חוש עיצובי. כל אותם פריטי נוי ייחודיים יתרמו כל אחד את התרומה שלו לחדר שהכי מתאים לו ויעזרו להשרות את אותה האווירה שמי שמתגורר בבית רוצה להשרות ושתף בה אנשים אחרים שמגיעים לביקור.

מאמרים נוספים
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
מותג העיצוב החדש ZAGAMIX משיק קולקציית ריהוט גן איכותית ועדכנית
תחושת השהיה בחוץ והאוורור ללא הצורך לעזוב את הבית, קנו...
הפוך על הפּוּךְ מה כדאי: פוך טבעי או פוך סינטטי?
ויויאן מקמל, מנהלת מחלקת סחר ורכש ורדינון, עם עצות פרקטיות...
לקראת טו בשבט מציעה רשת H&O: קולקציית כלי בית ומפות חגיגיות
לקראת חג טו בשבט, רשת H&O מציעה קולקציית כלי אירוח...
רשת זגה – פינות אוכל יוצאת במבצעי סוף שנה
רשת זגה פינות אוכל יוצאת במבצעי סוף שנה, במסגרתם תעניק...
מתנות מושלמות ומשתלמות לחג!
חג ראש השנה ותחילתה של השנה החדשה זו הזדמנות מושלמת...
דילוג לתוכן