עושים סדר: כל הפריטים שתצטרכו לחזרה ללימודים

עושים סדר: כל הפריטים שתצטרכו לחזרה ללימודים
צילום יחצ

הראשון בספטמבר, אחד התאריכים הכי משמעותיים בשנים הראשונות של חיינו – וגם בשנותינו הבוגרות כאשר אנו נהיים הורים לילדים. בתור ילדים, התאריך מסמל תחילת שנה חדשה, לפני החופשים של החגים, בה פוגשים את חברינו לספסל הלימודים או מכירים חברים חדשים. ההתרגשות של השנה החדשה מורגשת כבר בימים האחרונים של החופש, כשמתחילים לקנות אביזרים לקראת החזרה ללימודים ומרוב המבחר כבר מתחילים להתבלבל.

אז לכבוד תחילת שנת הלימודים הקרבה ובאה, אספנו עבורכם פריטים שהם מאסט – תיקים, אופנה ועוד. וגם, איפה תקבלו את ההנחות הכי שוות? מיד מתחילים.

 

כולם יודעים שהתיק הוא אולי האקססורי החשוב ביותר בחזרה ללימודים – הוא חייב להיות נוח ופרקטי וכמובן, לשלב שיק וסטייל. רשת הנעלת הנשים B.unique, פתחה לאחרונה מחלקה חדשה של תיקים וארנקים איכותיים. הרשת מציעה מבחר מגוון של תיקי גב הזמינים בשלל דוגמאות, צבעים ומחירים נוחים ומותאמים לתלמידי תיכון וסטודנטים.

בין הדגמים המוצעים בחנויות הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין, ניתן למצוא תיקים גדולים ומרווחים, בעלי תאים המאפשרים חלוקה נוחה ונכונה של הציוד להתמצאות ושליפה מהירה ואף כאלו המתאימים באופן ייעודי לנשיאת מחשב נייד. התיקים זמינים בשלל חומרים, החל מדמוי עור, דרך כאלו העשויים קנבס בשילוב עור ועד תיקי ניילון. הדגמים מוצעים במספר צבעים לבחירה, קלאסיים בצבעוניות מונוכרומטית של שחור, אפור לבן וחום, דרך צבעי פסטל כמו תכלת, ורוד וטורקיז ועד צבעוניות בוהקת של צהוב ואדום. התיקים מוצעים בהנחות מיוחדות של עד 30% מעתה ועד לתאריך 30.8. טווח המחירים לאחר הנחה: 161-196 שקלים.

צילום: עמירם בן ישי
צילום: עמירם בן ישי

 

הדבר הבא החשוב ביותר הוא – לא, לא הקלמר, אלא בקבוק המים המעוצב שלכם. בדיוק בשביל זה, המותג האמריקאי NUBY מתכונן לחזרה לבתי הספר ולגנים ומציג בקבוקי שתייה חדשים, נוחים לשתייה ושומרים על היגיינה מרבית.

הבקבוקים זמינים במגוון עיצובים וידרבנו אתכם לשתות יותר נוזלים בימי הקיץ החמים. הבקבוקים החדשים מגיעים בנפח של 360 מ"ל ומעוצבים במיוחד בכדי להתאים לאחיזה ושתייה נוחה. נוסף לכך, הם מצוידים בקשית סיליקון מתקפלת ומכסה ששומר עליה נקיה כשהבקבוק סגור. הקשית הרכה עוצבה במיוחד לצורך הפיכת השתייה מהבקבוק לכיפית ונוחה, וכן לשמירה על החניכיים והשיניים. הבקבוקים זמינים בדפוסים וצבעים מיוחדים, שיתאימו הן לבנות והן לבנים, בניהם דינוזאורים ואסטרונאוטים. מתאימים לגילאי שנה וחצי ומעלה. ללא BPA. המחיר: 39.90 שקלים.

צילום: יחצ חו"ל

ובגלל שקופסת האוכל לא פחות חשובה, במיוחד עבור ילדים גדולים יותר וסטודנטים שעסוקים בפעילויות מרובות במהלך היום, גם לאחר הלימודים, מצאנו עבורכם את קופסת האוכל המושלמת. סולתם המתמחה במוצרי בישול ואפייה, משיקה תרמוסים תרמיים קומפקטיים ואיכותיים המיועדים לשמירת מזון. התרמוסים מסוגלים לשמור על חום וקור תכולתם לשעות ארוכות ומאפשרים לקחת ארוחות מלאות איתנו אל מחוץ לבית. למה להסתפק בהצטיידות בפרי בודד או חטיף כשאנו יוצאים מחוץ לבית לשעות ארוכות, כשאפשר לקחת איתנו ארוחה שלמה, מזינה ומשביעה?

כלי אחסון המזון התרמיים של סולתם מיועדים בדיוק לצורך כך. הם שומרים על המזון טרי, טעים וראוי למאכל ואף בטמפרטורה הרצויה לאורך שעות ארוכות. המיכלים החדשים עשויים פלסטיק קשיח, עמיד ואיכותי בחלקם החיצוני ודופן נירוסטה מבודדת בפנימי. הם זמינים בשני נפחים לבחירה, של 500 מ"ל או 1 ליטר. כושר הבידוד הגבוה מאפשר להם לשמור על טמפרטורת המזון חם או קר במשך 5-7 שעות. כמו כן, הם מאובזרים בידית אחיזה נוחה, תא חלוקה פנימי הניתן לשטיפה ותא נוסף לאחסון כפית. המיכלים אינם מתאימים לאחסון נוזלים ואינם מכילים BPA. המחירים: 139 שקלים לתרמוס מזון 500 מ"ל ו-169 שקלים לתרמוס מזון 1 ליטר.

צילום: אסף אמברם

 

כמובן שמלבד האקססוריז, ליום הראשון בבית הספר חשוב להגיע מעודכנים בטרנדים הכי חמים באופנה.

לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה והחזרה לגן לבית הספר, רשת גלי מציעה במיוחד לילדים קולקציית נעלי ספורט עשירה ומגוונת, שעושה חשק לחזור ללימודים. קולקציית החזרה לבית הספר כוללת מבחר רחב של מותגים ביניהם: גלי, קאטרפילר, האש פאפיס, L.A GEAR, דוקרס ועוד ומתאפיינת בנוחות וטכנולוגיה לצד עיצובים אופנתיים, המתכתבים עם הטרנדים של הגדולים.

קולקציית הבנים כוללת נעלי קט רגל, כדורגל, שילובי צבעים קונטקסטים כמו אדום ושחור, צהוב ניאוני ושחור ועוד. קולקציית הבנות מעוצבת וכוללת הדפסים ואפליקציות כמו כוכבים, לבבות, נצנצים, שילובי צבעים מפתיעים ועוד. הנעליים עשויות מחומרים אשר עוטפים את כף הרגל ומאפשרים לשמור על איכות הנעל לאורך זמן והסוליות גמישות לנוחות מרבית.

טווח מחירים: 189.90- 199.90 ₪

ועכשיו במבצע: זוג שני ב- 59.90 ₪ (הזול מביניהם) עד ה 1.9.23

צילום: טל טרי

 

מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס גם כן יוצא במבצע לרגל החזרה לבתי הספר והגנים במסגרתו תינתן 50% הנחה על הזוג השני בקולקציית נעלי הילדים.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: נעלי ילדים במגוון סגנונות, לבנים ולבנות בכל הגילאים. מגוון של נעלי ספורט וסניקרס, המותאמים לצרכי הילדים והילדות לכל פעילות, במגוון צבעים וסגנונות בשילוב אלמנטים עיצוביים מתוקים. כמו כן, ניתן למצוא גם סנדלי בנים ובנות בשילוב מנצנצים, חרוזים, אורות מהבהבים, פאייטים מתחלפים ופרטים עיצוביים מיוחדים שהופכים כל סנדל למיוחד ומדליק.

המבצע בתוקף עד לתאריך ה 31.8.23

צילום יחצ

 

ובמעבר חד מבית הספר אל הבית – לאחר שעות הלימודים, הילדים חוזרים הביתה וצריכים לעבוד על שיעורים ועבודות בית, אך כאשר הם מעוניינים להדפיס חומר למבחן או עבודה להגשה, הם מגיעים אל המדפסת ורואים ששוב פעם התייבשה המחסנית או נגמר הדיו. מה עושים במקרה כזה? אל דאגה, לנו יש פתרון. בשנת הלימודים הזו נפרדים ממחסניות הדיו היקרות!

מדפסות החזרה לבית הספר של הענקית היפנית EPSON מגיעות השנה מצוידות בשלל תכונות מרשימות והעיקר – הן סופר חסכוניות: הדיו שמקבלים עם הקנייה (בקבוקוני צבע) יכול להספיק להדפסת 8,100 דפים בשחור ו-6,500 דפים בצבע. כמו כן, כמדי שנה, גם לקראת שנת הלימודים התשפ״ד, יוצאת חברת Epson, במבצע חזרה לבית הספר. השנה עומדים במרכזו שני דגמים חסכוניים במיוחד ה-EcoTank L3250 (וגם L3256 בלבן) וה- EcoTank L5290 (יש גם בלבן- L5296). היתרון בשניהם – אין צורך להחליף כל יומיים מחסניות דיו יקרות, מה שהופך אותן למדפסות הרב-תכליתיות המושלמות והחסכוניות בשוק. מדובר בחיסכון של עד 90% בעלויות ההדפסה!

המדפסות מצוידות באפשרות לחיבור אלחוטי וקווי, צג LCD, מזין מסמכים אוטומטי ומהירות הדפסה של עד 10 דפים לדקה, כך שניתן לבצע מגוון משימות במהירות ובקלות וניתן להדפיס מכל מכשיר נייד.

מחיר מומלץ לצרכן (כולל עד 3 שנות אחריות!):

L3250/1/6 – במקום 999 שקלים – בתקופת ״מבצע חזרה ללימודים״ 769 שקלים בלבד.

L5290/6 – במקום 2019 שקלים – בתקופת ״מבצע חזרה ללימודים״ 1299 שקלים בלבד.

צילום: אפסון

 

מלבד המדפסת, דבר חשוב שיהיה בבית הוא כיסא נוח עבור הילדים. לצערם של התלמידים וגם של רבים מההורים שעות הלימודים לא ממש נגמרות אחרי שהשעון מצלצל. כשמגיעים התלמידים הביתה על הכיסא לצד השולחן הם לעיתים יושבים שעות ארוכות וממשיכים בשעורי הבית, הכנת עבודות והתכוננויות למבחנים ובחנים. לאחר שמסיימים את המטלות הם לעיתים ממשיכים לבלות זמן ממושך על הכיסא בהעברת שעות הפנאי מול המחשב או קונסולות המשחק. ישיבה ממושכת עלולה להוסיף לחץ על מבנה עמוד השדרה ולגרום לכאבי שלד שריר שונים, אלו עלולים להתפתח עם הזמן לבעיות וכאבי גב. מחקרי ארגונומיה רבים שנעשו לאורך השנים הוכיחו שכיסא ארגונומי איכותי שתומך בגב התחתון ומעודד ישיבה ויציבה נכונה, יכול לא רק למנוע בעיות גב, אלא אף להגביר את הפרודוקטיביות ולמקסם את היעילות של היושב בו.

רגע לפני החזרה ללימודים התייעצנו עם אביחי סורוקה – פיזיותרפיסט ודוקטורנט במעבדה לחקר עמוד השדרה באוניברסיטת תל אביב ובעלים של מרכז טארגט לפיזיותרפיה ואורח חיים בריא, אשר כולל צוות רב תחומי אשר מתמחה באימון, אבחון ושיקום פציעות אורתופדיה וספורט – כדי להבין את חשיבות הארגונומיה וקיבלנו טיפים כיצד בוחרים כיסא ארגונומי.

על ארגונומיה וחשיבותה

ארגונומיה פיזיולוגית מתעסקת בנושא מבנה גוף האדם ותפקודו. מבנה סביבת הלימודים או העבודה, מגוון הדרישות והסיכונים, החומרים השונים, תנוחות של הגוף גורמות ללחץ ובעיות שרירים. כשעוסקים בארגונומיה של כיסא, הכוונה היא לכזה שבנוי ומהונדס כך ישיבה עליו תעודד יציבה נכונה, תפזר ותפחית לחצים וכאבים ותיתן תמיכה במבנה עמוד השדרה. כאשר כל אלו מתקיימים, הם לא רק תורמים לבריאות, אלא בעלי השפעה עקיפה גם לתועלות נוספות, כמו למשל הפקת תוצאות טובות יותר של הפעילות אותה אנו עושים.

האם יש סוג מסוים של כיסא ארגונומי שהוא הטוב ביותר?

אין כיסא מסוים שניתן להצביע עליו שהוא טוב יותר מאחרים. ישנם המון סוגים של כיסאות ארגונומיים בשוק בטווח מחירים מאוד רחב, אם בשל הפונקציות השונות, החומרים מהם עשויים, המיתוג וכן הלא. עם זאת, ישנם פרמטרים חשובים שכדאי לבדוק כשמחפשים כיסא ארגונומי שמומלץ לרכישה.

תמיכה בגב תחתון: מדובר באחד הפונקציות החשובות ביותר בכיסא ארגונומי. יש חשיבות מירבית בתמיכה בלורדוזה, שהיא עקומה של עמוד השדרה המותני. תמיכה בה מספקת בעצם שמירה אורך עמוד השדרה כולו. כדי להבטיח שלכל משתמש בכיסא תהיה התאמה נכונה לתמיכה בעקומה המותנית של הגב התחתון, הכיסא צריך להתאים למותני היושב גם מהגובה וגם מהעומק.

עומק המושב ורוחבו: רוחב סטנדרטי של כיסא, שמהווה למעשה את העומק מקדימה לאחר של המושב, נע בדרך כלל בין טווח של 40 עד 45 ס"מ. כאשר הכלל המנחה הוא שכשהמשתמש יושב עם הגב למשענת, יישארו 5-8 ס"מ בין הגב למושב. כמו כן, צריכה להיות אפשרות לכוון את הטיית המושב קדימה או אחורה.

גובה המושב ויכולת כיוון: כיסא ארגונומי טוב יכלול מנוף כיוונון פנאומטי שמאפשר להתאים את גובה הכיסא למשתמש, בין אם גבוה או נמוך, ילד או מבוגר. גובה המושב המתאים למרבית האנשים נע בין 16-21 ס"מ מהרצפה. גובה זה מאפשר נוחות מרבית לרגליים ,כשהירכיים במצב אופקי והזרועות בקו השולחן. הרגליים צריכות לנוח בצורה שטוחה על הרצפה. אם לא, כוונו את גובה הכיסא והוסיפו משענת רגליים.

משענת הגב: משענת הגב יכולה להגיע בשתי צורות, נפרדת מגב המושב או במקשה אחת. ככלל משענת הגב צריכה להיות בגובה של 30-48 ס"מ. במידה ונפרדת מהמושב, היא צריכה להיות מתכווננת בגובה ובזווית כדי שתוכל לתמוך כראוי בעיקול הטבעי של עמוד השדרה. במידה ומדובר במשענת שהיא מקשה אחת, עליה להתכוונן בזווית קדימה ואחורה ולהיות בעלת מנגנון נעילה כדי להבטיח לא תהיה בזווית גדולה מידי לאחור.

בסיס מסתובב: בעת הלימודים או העבודה לעיתים אנו צריכים להגיע לאזורים שונים בשולחן העבודה והכיסא הארגונומי צריך לאפשר לנו לעשות זאת ולנוע מבלי לאמץ את הזרועות והצוואר. אי לכך הכיסא צריך להסתובב בחופשיות. כמו כן, בבסיסם של כמעט כל הכיסאות הארגונומיים ישנם גלגלים שמיועדים לאפשר לנייד אותו בקלות ממקום למקום. עם זאת, רצוי לחשוב טרם הרכישה היכן אנו מתכוונים למקם את הכיסא. במידה ונרצה למקמו למשל על שטיח, רצוי וניתן לבחור בכזה בעל גלגלים המיועדים לתנועה על שטיח.

משענת יד: מטרת משענות הידיים היא שזרועותיו ומפרקיו של המשתמש יוכלו לנוח קלות על מנת להפיג עומס מהכתפיים. הזרוע לא צריכה להיות על משענת היד בזמן ההקלדה על המחשב.

ריפוד: רצוי שכיסא משרדי יהיה בעל ריפוד מספיק נוח לישיבה עליו לפרקי זמן ממושכים ועשוי מבד נושם .

לסיכום, כיסא ארגונומי הוא אחד הפריטים החשובים לכל אדם היושב במשך שעות ארוכות לצורכי לימוד, עבודה או אפילו משחק. כיסא נוח וטוב הוא כזה שמתאים למידת הגוף של היושב עליו. כיוון שמידות הגוף והיחסים שונים בין אדם לאדם, גם כאשר כל הקריטריונים הדרושים קיימים בכיסא, הדבר הנכון והמומלץ לעשות טרם הרכישה הוא לשבת עליו ולוודא נוחות והתאמה. כמו כן, על אף שהכיסא בנוי ונרכש לצורך מטרה של ישיבה ממושכת, רצוי להקפיד על פעילות גופנית קבועה והפסקות ולמתוח את הרגליים והגב, אשר מונעות נזקי ישיבה לטווח ארוך.

המשווקים המורשים של כיסאות הגיימינג, חברת סיריוס אלקטרוניקה, מציעה מגוון כיסאות ארגונומיים ובטיחותיים לילדים ולמבוגרים. ניתן להשיג באתר היבואן.

צילום יחצ

 

ולבסוף, נשארנו עם מכשירי הכתיבה וממש במקרה, עלינו על מבצע מטורף בקניוני עופר.

קניון עופר השרון בנתניה וגם קניון עופר ברחובות, מקבוצת קניוני עופר, יוצאים במבצע לקראת חזרה לבית הספר. כל הרוכש/ת בחנויות הקניון בסכום מצטבר יומי מעל 299 ₪, מקבל במתנה ערכת כלי כתיבה מהודרת לחזרה לבית הספר.

ערכת המתנה כוללת: 12 עפרונות, סט עפרונות צבעוניים, 4 מרקרים, טושים צבעוניים, מחק, דבק סטיק, מחדד כפול ,סרגל ומערכת שעות. המבצע יערך החל מה 27 לאוגוסט עד ה 31 לאוגוסט

צילום יחצ
מאמרים נוספים
רשת הלב הכחול מעמיקה את מבצעי הקיץ!
רשת ההנעלה הלב הכחול מעמיקה את מבצעי הקיץ ומציעה עד...
רשת לי קופר קידס משיקה לראשונה בגדי ים לבנים מגלאי 4 עד 16 בדגש על בדים איכותיים ואופנתיים, חוסמי קרינה, עמידים לכלור ועם הגנת UV
קולקציית בגדי הים לילדים של לי קופר קידס: צבעונית עליזה,...
מרצדס, מוסטנג או יגואר על המדף
תמיד חלמתם שתהיה לכם מרצדס, מוסטנג או יגואר , עכשיו החלום הזה...
רשת SACARA משיקה סדרת דיאודורנטים חדשה המבוססת על רכיבים טבעיים ומעניקה הגנה מלאה
הדיאודורנטים החדשים אינם מכתימים את הבגדים ומתאימים גם לעור רגיש:...
השעון הממוחזר של G -SHOCK!
מותג השעונים G- SHOCK מבית הענקית היפנית CASIO, הידוע בשעוניו...
לרגל השקת הסרט החדש "גנוב על החיים" – המיניונים 12 מתחמי פעילות ילדים יפתחו בקניוני עופר
פעילויות היצירה הותאמות לקונספט המיניונים: עיצוב מחברות, עיצוב מעמד לכלי...
שחיינית פוטוגנית: השחיינית האולימפית אריאל נשיא מככבת לראשונה בקמפיין עם בגד ים צהוב להעלאת המודעות להשבת החטופים והנעדרים הביתה
חלק מההכנסות הקולקציה הצהובה יתרמו לפעילות מטה החטופים השחיינית האומנותית אריאל...
הכוסות המאוירות שמעודדות את הילדים לשתות
מותג התינוקות האמריקאי NUBY, הידוע במוצריו האיכותיים המשווקים במעל ל-150...
?תיק,עט או מגש פירות, מה נקנה למורה
בכל שנה, כשהקיץ מתקרב, מגיע הזמן להודות למורים ולגננות על...
יוצאים לטיול עם TASCO
לכבוד עונת הטיולים מותג המשקפות האמריקאי המוביל TASCO, הידוע במשקפות...
דילוג לתוכן