סקירה של אפליקציית דוגיז

סקירה של אפליקציית דוגיז
מקור תמונה - https://www.publicdomainpictures.net/en/view-image.php?image=267304&picture=dog-pomeranian-rose-mouth

במשך שנים ארוכות נאלצו בעלי הכלבים בישראל למצוא סידור להוצאת הכלב לטיול כאשר הם לא נמצאו בבית או יצאו לחופשה, למילואים וכדומה. מאחר וכל כלב זקוק לפחות לשלושה טיולים ארוכים ביום, נוצר מצב בו בעלי הכלבים נאלצו להעסיק ילדים של השכנים או בני נוער מתחלפים על מנת להוציא את הכלב לטיול כאשר הבעלים שהו בעבודה או יצאו לחופשה, לכן יזמים ישראלים החליטו לפתח אפליקציה חדשה ומתקדמת בשם דוגיז, באמצעותה ניתן להזמין שירותי דוגווקר ופנסיון כלבים במחירים הוגנים ושווים לכל כיס.

שירות פופולרי בארצות הברית

שירות הוצאת כלבים נחשב לפופולרי במיוחד בארצות הברית, במדינות מערב אירופה, בקנדה וכעת גם בישראל. מאחר וכל מי שמגדל כלבים מעוניין לטפל בהם היטב חשוב להקפיד על לפחות שלושה טיולים ארוכים מדי יום עם הכלב, אך בפועל רוב האנשים מבלים שעות ארוכות מחוץ לבית, לכן הם מתקשים לעמוד במשימה זו.

אפליקציית דוגיז פותחה במטרה לסייע לבעלי הכלבים בישראל להעניק את הטיפול המסור הנדרש לחיות המחמד האהובות. לכל אדם יש סמארטפון משוכלל, ובאמצעות האפליקציה החדשנית אפשר בקליק מהיר להזמין דוגווקר על מנת להוציא את הכלב שנשאר לבד בבית לטיול ממושך של 20, 30 או 40 דקות. חשוב לציין כי שירות הוצאת כלבים נחשב לפופולרי בכל העולם, מעתה גם ישראלים המגדלים כלבים יכולים להזמין טיול לכלב וליהנות מפתרון מושלם ומשירות מקצועי, איכותי וחדשני – כל זאת ועוד תוך התחייבות למחירים אטרקטיביים.

דוגווקרים מקצועיים ומוסמכים

כל הדוגווקרים המספקים שירות באפליקציה החדשנית הם אנשי מקצוע מנוסים. כדאי לדעת כי כל דוגווקר הרשום כספק שירות באפליקציה עובר תהליך מיון והכשרה הכולל ראיון טלפוני, ראיון אישי פרונטלי לבדיקת התאמה והכשרה מקצועית בשטח בפיקוח מנהל אזור.

הליך המיון הקפדני נועד להבטיח ללקוחות שירות ברמה גבוהה, ובעיקר להפיג חששות של בעלי הכלבים מאחר והדוגווקר המנוסה מטפל בכלב במסירות ומדווח לבעלים על כל בעיית התנהגות של הכלב במהלך הטיול. הדוגווקר מגיע לבית הלקוח כדי להוציא את הכלב, אפשר להשאיר לו מפתח במקום מוסכם מראש, להעניק לו עותק של המפתח לבית או להשאיר מפתח אצל אחד השכנים.

חשוב לציין כי דוגווקר מוציא בדרך כלל מספר כלבים יחד, הוא רותם את הכלבים לרצועה ומטייל אתם בסביבת המגורים. אם יש באזור פארק כלבים הדוגווקר ישמח לקחת את הכלב לפארק המטופח ולאפשר לו לרוץ, להשתולל ולשחק עם כלבים אחרים.

איך להזמין שירות הוצאת כלבים באפליקציה?

כדי להזמין שירות דוגווקר או דוגסיטר לכלב שלכם, עליכם להוריד את אפליקציית דוגיז, יש שתי גרסאות – אחת לאנדרואיד ואחת לאפל:

  • לחצו כאן להורדת אפליקציית דוגיז לאנדרואיד מחנות גוגל פליי.
  • לחצו כאן להורדת אפליקציית דוגיז לאייפון.

בסיום שלב ההורדה והתקנת האפליקציה בסמארטפון שלכם, עליכם לפתוח את האפליקציה ולבצע רישום כדי לפתוח חשבון. לאחר שלב הרישום תוכלו להתחיל להשתמש באפליקציה, אפשר להזמין דוגווקר לשירות קבוע ויומיומי, או לבצע הזמנה שבועית, חודשית או חד פעמית. לאחר אישור ההזמנה תוכלו לתאם עם הדוגווקר טיול ראשון בחינם עבור כלבכם. מטרת הטיול הראשון היא ליצור הכרות עם הדוגווקר, ולבדוק את הכימיה שלו עם הכלב האהוב שלכם.

שירות פנסיון ביתי

דוגיז היא אפליקציה מתקדמת ואיכותית באמצעותה ניתן להזמין גם שירותי פנסיון לכלב. אפשר לבחור בפנסיון כלבים בביתו של דוגסיטר מקצועי ואמין או לבחור בשירות פנסיון בביתכם, כך הכלב יישאר בסביבה המוכרת לו וייהנה מהשגחה צמודה ומטיפול מסור ואוהב.

אז למה אתם מחכים? הורידו עכשיו את האפליקציה ותיהנו גם אתם משירות הוצאת כלבים בהתאמה מושלמת לצרכים שלכם ובעיקר של כלבכם.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן