סט מצעים למיטה זוגית

סט מצעים למיטה זוגית
קרדיט Pixabay

כשבוחרים סט מצעים למיטה זוגית חשוב לזכור כמה עובדות. הראשונה היא שמיטה זוגית מגיעה במספר גדלים ומימדים, יש מיטות בגודל 1.80*2.00, ויש בגודל 2.20*2.20, גודל המזרן הוא קריטי לבחירת סט המצעים הנכון. העובדה השניה היא שמצעים למיטה זוגית מיוצרים ממגוון רחב של חומרים, החל מכותנה ועד פוליאסטר, וטיב החומר, המגע שלו על הגוף וההרגשה הכללית שלו חשובים מאין כמותם לשינה איכותית.

הפרט האחרון הוא העיצוב, חשוב לזכור שאנחנו רוצים מצעים למיטה זוגית בעיצוב שישרה רוגע ויסייע לשינה טובה יותר, ולכן עדיף שלא ללכת על עיצובים "משוגעים" מדי בכל הנוגע למצעים למיטה זוגית.

בנוגע לגודל המזרן, העניין הוא די פשוט – קחו רגע למדוד את מידות המזרן שלכם, ובחרו את הגודל המתאים מבין שלל הגדלים המוצעים. ברוב החנויות המוכרים ידעו לכוון אתכם לגודל המצעים המתאים למזרן שלכם. קחו בחשבון שמצעים גדולים יותר יהיו בעלי נטיה להתקמט ולהתנתק מהמזרן ומצעים קטנים יותר פשוט לא יכסו את כל שטח המזרן.

בנוגע לחומר ממנו עשויים המצעים, קיימים בשוק מגוון חומרים. חלקם טבעיים, כגון פשתן, כותנה, סאטן (סאטן הוא בעצם כותנה סרוקה), משי ואפילו במבוק, וחלקם תעשייתיים, כמו  פוליאסטר או פליז. ישנם כמובן גם בדים משולבים, שגם הם משמשים למצעים למיטה זוגית, המכילים אחוזים שונים של כל אחד מהחומרים שציינו. תשומת לב העיקרית, במקרה של החומר ממנו עשויים המצעים, היא לשני דברים: האחד הוא רגישות לחומרים מסוימים, חשוב מאד לשים לב לחומרים אליהם אתם רגישים, במהלך שינה אתם עשויים להתהפך עם הפנים לכיוון הכר, והחומר ממנו עשויה הציפית עשוי לגרום לתגובות קשות. העניין השני הוא מה שמרגיש לנו נוח ונעים על הגוף, חומר שנעים לנו למגע יאפשר שינה טובה ואיכותית, וזה מאד חשוב, כמובן. לאחרונה נכנסו לשוק מצעים מבמבוק, בהמשך ישיר לכניסת הבמבוק לחיינו בהרבה מאד אספקטים אחרים, הבמבוק הוא חומר איכותי מאד, וידידותי לסביבה ב-100%, כמו כן, מצעי במבוק מתאימים בתור חומר טבעי למי שרגישים לכותנה, במחירים סבירים מאד.

בנוגע לעניין הצבעים והעיצוב של המצעים, ישנם כמה רעיונות מגניבים במיוחד, כמו מצעים עם עיצוב בסגנון "הצד שלו/הצד שלה", אך גם אלו לוקחים בחשבון שמצעים למיטה זוגית נועדו, בסופו של דבר, לישון עליהם. הפרט החשוב ביותר בעיצוב הוא היותו נעים ורך, ספציפית בכל הנוגע למצעים, שכן עיצובים כאלו משרים רוגע ומשפרים את איכות השינה.

מאמרים נוספים
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
להיראות ולהרגיש טוב בלחיצת כפתור: אופנה מקוונת תופרת את העתיד
עולם האופנה עובר מהפכה שקטה אך מהירה בשנים האחרונות עם...
על כתמת בשיער כבר שמעתם? הקיץ בפתח וזה הזמן לנטרל את 'הכתמת' (פיגמנט כתום) בשיער! טיפים ועצות להגנה על השיער מפני כתמת בשיער כיצד זה קורה? מה הקשר בין מתכות לבין מראה צבע השיער וכיצד להימנע מהתופעה?
נשים רבות סובלות מ"כתמת" (פיגמנט כתום בשיער) בעיקר לאחר צביעת...
ככה ייראה ארון הנעלים שלכן בקיץ 2024 - קבלו את הטרנדים החמים של :SCOOP כפכפים דנים, שילובי דמוי עור, עקב מעץ וסניקרסים בצבעוניות עזה
העונה החדשה מפתיעה ומביאה עמה טרנדים חדשים, השראות, ושילובים לא...
לנעול בקלות ובנוחות בלי להשתמש בידיים: המותג סקצ'רס משיק קולקציית נעליים לילדים עם הטכנולוגיה הפופולארית של המותג- slip ins המאפשרת לנעול נעליים בלי שימוש בידיים
מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS משיק: קולקציית נעלי ילדים...
גלי מציגה: קולקציית נעלי בובה - הטרנד הלוהט של קיץ 2024
נעלי הבובה התחילו את דרכן כקלאסיקה השואבת השראה מעולמות הבלט...
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק: סדרת מסקרות צבעוניות לריסים ב- 6 צבעים אופנתיים ונוצצים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק סדרת מסקרות צבעוניות לריסים נוצצים....
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
סנונית אביבית ראשונה
רשת הלב הכחול, המייבאת ארצה מגוון מותגי הנעלה בינלאומיים ומתמחה...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
דילוג לתוכן