סוגי מקררים שניתן למצוא בבתי עסק שונים

סוגי מקררים שניתן למצוא בבתי עסק שונים
קרדיט לתמונה: www.milo.co.il

מאכלים ומשקאות רבים ניתן לאחסן מצוננים בלבד, ולעתים קרובות היקף המכירות תלוי ישירות במידת הקירור של המוצר – תשפטו בעצמכם, אף אחד לא יקנה גלידה מומסת או סודה חמה! לשם כך נין למצוא מקררים תעשייתיים למטרות מסחריות. גם חלב ומוצריו השונים תופסים מקום נכבד בפירמידת המזון. לכן מפעלי מסחר מציעים לנו אותם במגוון הרחב ביותר – שמנת, יוגורט, גבינת קוטג', גבינות, חמאה ועוד. ולכל זה יש צורך במקררים איכותיים ואמינים המיועדים לטווח טמפרטורות מתאים, לרוב +2 – +6 מעלות צלזיוס. ידוע שמוצרי חלב השונים מתקלקלים במהירות. אי אפשר להציל אותם ללא מקור קור. לכן השימוש בטכנולוגיית קירור אינו מותרות, אלא חובה. מכל מגוון הציוד למוצרים כאלה מקרר חלביה הוא המתאים ביותר. ניתן למצוא אותם אם חזית פתוחה או עם דלתות זכוכית.

אילו יתרונות ניתן למצוא במקררי חלביה?

לקוב מקרר חלביה, כמו גם מקרר סלטיה, יכול לתפקד בתנאים של עומסים מוגברים. הוא שומר על הטמפרטורה האופטימלית במצב קירור דינמי. ניתן לבחור מפרט טכני ופרמטרי תפעול בהתאם לסוג המוצרים המאוחסנים במקרר. למכשירי קירור מודרניים יש אפשרויות ומצבים רבים. ניתן למצוא ביניהם מכשירים גסטרונומיים או אוניברסליים. שני הסוגים מתאימים לתכולת החלב ומוצריו וגם לסלטים בהתאם לטמפרטורה הדרושה. נוח למקם את המקררים בשורה, אם הם מאותו סוג דגם. חנויות גדולות, כמו חנויות קמעונאות וסופרים, משתמשים במספר מקררים מאותו הדגם אחד ליד השני, ומייצרים מקרר אחד ארוך לכל מוצרי החלב והסלטים.

סוגי מקררים תעשייתיים הנפוצים בשימוש

מחסנים, חנויות מכולת גדולות וסופרמרקטים, וכן מפעלים המשתמשים בתהליכים מיוחדים לייצור מזון, משתמשים במקררי תעשייה. הם נבדלים על ידי הספק גבוה: עד 10 קילוואט ומעלה. ניתן להגיע לטמפרטורות הרצויות במהירות, והן נשמרות כך ללא הגבלת זמן. בנוסף, העסקים משתמשים במספר מקררים נוספים אשר עוזרים לעסק לבצע מגוון משימות. מכשירים בגדלים שונים, הספק וטווח טמפרטורות שונות. המקררים מיועדים לפעולה רציפה. לרוב ציוד תעשייתי נבדל על ידי אמינות, פעולה שקטה וצריכת חשמל נמוכה. קירור תעשייתי מותקן במפעלי הסעדה ציבוריים: בבתי קפה, ברים ומסעדות, סופרים, חנויות וכו'. אם אתם מתכננים לצייד את מחלקת החלב בעסק שלכם, תוכלו לבחור את הציוד הדרוש לכך בחברת "מילוא קירור חיפה בע"מ". בחברה ניתן למצוא מגוון רחב של מקררים, לרבות מקררי דלתות זכוכית, מקררי חלביה, מקררי סלטיה, חדרי קירור ועוד.

מאמרים נוספים
הופעות סטנד אפ שמשאירות טעם של עוד
כולנו רוצים מידי פעם לצאת לבילוי שונה ואחר. אנחנו רוצים...
מהפכה של ממש בעולם היהלומים
בשנים האחרונות, אנו עדים למהפכה של ממש בעולם היהלומים והתכשיטים....
מהו אלטרנטור ברכב
כלי הרכב בהם אנו נוטים לבצע שימוש יומיומי במהלך חיי...
מייקאובר מוחלט לבית, כמו בטלוויזיה
תכניות הטלוויזיה המקסימות שמציגות מייקאובר מוחלט לבית או לחדר מסוים...
למה צריך להזמין דירה דיסקרטית מראש?
האם באמת צריך להזמין דירה דיסקרטית מראש? קיים צורך עז...
10 צעדים לבחירת סוכך הזרועות המושלם לביתך
החשיבות של שיקום מבנים מסוכנים
תחושת הביטחון והמוגנות של כל אחד מאיתנו, חיונית עבורינו כדי...
מבצע קיץ מעוצב: עם מכונות הקפה האוטומטיות של המותג DELONGHI
רוכשים אחת ממכונות הקפה האוטומטיות של DELONGHI ומקבלים מארז קפה...
פירות קפואים לשייקים
שייקים שעשויים מפירות ו/או ירקות טריים הפכו כבר מזמן לחלק...
מהאוסקר ועד ליגת האלופות: Jacques Lemans בקולקציה חדשה בישראל
המותג האוסטרי, שהוקם בשנת 1975 על ידי אלפרד רידל, מגיע...
הכוסות המאוירות שמעודדות את הילדים לשתות
מותג התינוקות האמריקאי NUBY, הידוע במוצריו האיכותיים המשווקים במעל ל-150...
דילוג לתוכן