ניקוי חלונות בשיטת עשה זאת בעצמך

ניקוי חלונות בשיטת עשה זאת בעצמך

בישראל כמו בישראל, כולנו אוהבים לחסוך כמה שיותר, תמיד נעדיף לעשות את הדברים בעצמנו מאשר לשלם סכומים של כסף לאנשי מקצוע. אבל גם החסכנים הגדולים ביותר יבינו שמדובר במשוואה פשוטה של זמן מול כסף. אבא שלי תמיד אמר לי שאם כבר לעשות משהו, אז לעשות אותו על הצד הטוב ביותר. כשמדובר בניקוי חלונות, הדרך לקבלת תוצאה מושלמת היא דיי פשוטה, אך אין ספק שמדובר באחת מהמשימות הפחות מועדפות בבית. אך המצב לא חייב להיות כך, יש מספר טיפים פשוטים שיכולים להקל עליכם במשימה ואפילו לעשות אותה בכיף וליהנות במהרה מחלונות נקיים בבית. במאמר הבא נסקור עבורכם טיפים שווים במיוחד לניקוי חלונות בבית.

ניקוי חלונות – לעשות את זה לבד באיכות מקסימלית

ישנן לא מעט שיטות לניקוי חלונות יעיל, בערך כמספר חומרי הניקוי והציוד הנלווה לפעולה, אנחנו בחרנו להתעמק בשיטה היעילה ביותר אך הזולה ביותר. משמעות הדבר היא שהטיפים מוכוונים למנקה הביתי ושימוש בציוד שאמור להיות בבית, כדי שלא תוציאו כסף מיותר על חומרים.

  • לפני הכל, פרקו את החלונות – על מנת לא ליצור קשיים מיותרים ועל מנת שתוכלו להגיע לכל חלקי החלון בקלות משני צדדיו, הוציאו את החלון מהמסילות שלו והתחילו לנקות כאשר הוא מנותק מהמסגרת הרגילה שלו.
  • סדר עבודה – תארגנו את המחשבות, תארגנו את הציוד ונסו להבין באיזו צורה אתם הולכים לעבוד לפני שממש תתחילו לעשות זאת. זה ישפר את יעילות העבודה ואת משך המשימה. רכי כולנו רוצים להפוך משימות לקלות יותר, לא ככה?
  • בצעו ניקוי על יבש תחילה – הצורה הנכונה ביותר להסיר שכבה של אבק מבלי להשאיר סימנים או כתמים מיותרים היא ניגוב ראשוני ל סמרטוט יבש. הסמרטוט יוריד את השכבה הראשונית (והעבה יותר) בצורה טבעית ובקלות יחסית, כך תוכלו להתפנות ללכלוך הקשה מבלי לייצר בוץ ולהכתים את הסמרטוט באבק רטוב ( ולהימנע מפעולת הסחיטה החוזרת)
  • השפריצר והסבון – אין צורך בשימוש בסבון מיוחד, סבון כלים פשוט מספיק בהחלט. עיברו על כל החלון בצורה יסודית, שיפכו המון מים ולבסוף בצעו ניגוב נוסף עם שפריצר לניקוי חלונות.
  • ניגוב אחרון על יבש – הגראנד פינאלה שיחזיר את הברק לחלון שלכם – ניגוב על יבש עם מטלית חמימה. אדי החום יגרמו לחלן שלכם להבריק, זהו טיפ המומלץ בחום!
  • לא לשכוח לנקות את המסילות – השתמשו בהרבה מים על מנת להוריד את כל הלכלוך הקשה שהצטבר בכל החודשים שלא ניקיתם את מסילות החלון (אנחנו יודעים שאף אחד לא בצבע את החלק הזה בצורה שוטפת, גם אחת לחודשיים זה בסדר)

לסיכום

ניקוי חלונות לא חייב להיות משימה מעיקה כמו שכולם חושבים, כל מה שצריך זה קצת מוטיבציה, קצת ידע לשיפור היעילות והתוצאה ובעיקר מוזיקה טובה שתעביר את הזמן. שיהיה חלון נקי לכולם!

מאמרים נוספים
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
דילוג לתוכן