מציתי זיפו – המתנה המושלמת כבר 90 שנה

מציתי זיפו – המתנה המושלמת כבר 90 שנה
קרדיט: FREEPIK

זיפו היא חברת מציתים אמריקאית, שהומצאה אי שם בשנת 1932 ע"י ג'ורג' ג'יי בלייסדל בפנסילבניה. ג'ורג' קיבל את הזכויות על מצית אוסטרי דומה לזיפו של היום, והחליט לעצב אותה מחדש. הוא תכנן לה מבנה מרובע עם מראה על זמני, ומנגנון הצתה פשוט למשתמש שנשמר עד היום. זיפו נוצר כדי להיות המצית הכי מוביל בעולם בעל להבה שלא נכבית ברוח, ואפילו נרשם כפטנט על כך בשנת 1936. חברת זיפו כל כך עומדת מאחורי ההמצאה שלה שהיא מבטיחה אחריות לכל החיים על המצית, ואפילו לוגו החברה בזמן ההקמה ועד היום הוא "זה יעבוד או שנתקן את זה בחינם". 

כיום כמעט תשעים שנה אחרי וחזון החברה הוגשם לחלוטין, זיפו נחשבת לחברת המציתים המובילה בעולם עם יצור שנתי של למעלה מ-15 מיליון מציתים בשנה. ניתן לראות את המציתים האלה אצל כל אדם שמבין ערך מה הוא ואפילו אצל שחקנים מפורסמים בסרטי הוליווד מובילים.

למה זיפו נחשבת למתנה המושלמת?

מעטות המתנות שתוכלו להעניק למישהו עם אחריות לכל החיים, ולכן זו אחת הסיבות שזיפו נחשבת למובילה בתחום. ובכל זאת בקרב מעשנים וגם כאלה שלא, תמיד יש צורך במצית. בין אם זה לשימושים כמו הדלקת אש במנגל, נרות, או סיגרים, תמיד טוב שיש מצית בכיס. לכן לתת למישהו מצית איכותית זה רעיון למתנה מצוינת שתמיד תהיה בשימוש. בנוסף תוכלו גם לעטר את המצית בהקדשה אישית שתשמר כמזכרת לכל החיים. 

עוד דבר הוא, שהגבר הממוצע לא משקיע בלבוש שלו כמו אישה, והדרך שלו להראות סטייל וייחודיות היא דרך אביזרי יוקרה כמו שעונים מרשימים, ארנקים יוקרתיים וכך גם מציתים איכותיים. כל מי שמבין קצת באיכות יודע שלהחזיק מציתי זיפו בכיס, זה להחזיק בסמל סטטוס שכל אחד היה רוצה לעצמו.

איך בוחרים את הזיפו המתאים?

הדבר הטוב הנוסף בחברת זיפו, היא שהיא מייצרת מציתים בכל הסוגים והצבעים. יש עיטורים שונים וסמלים מיוחדים כמו גולגולת, חטיבה בצבא, מראה חלק, משקאות אלכוהוליים, אלמנטים של אהבה ועוד. כל שתצטרכו לעשות הוא למצוא את המצית שתתאים במיוחד עבור האדם האהוב שלכם ולהעניק לו אותה. בנוסף יש מציתים מיוחדים עם תבנית מותאמת לחריטה, כך שזה יוכל להתאים גם למתנה עבור אירועים מיוחדים, כמו יום הולדת 50, גיוס של הילד, יום נישואין שלכם או יום האהבה ועוד, לכל אירוע זיפו תייצג את המתנה המושלמת.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן