מעשנת חשמלית ביתית

מעשנת חשמלית ביתית
קרדיט: freepik

במידה ומיציתים להכין את הבשר שלכם על המנגל ומעוניינים לשדרג את עצמכם בסגנונות בישול חדשניות  – מומלץ שתכירו את המעשנת החשמלית הביתית! מעשנת חשמלית ביתית הינה למעשה כלי שמטרתו לעשן בשר ומזון –  חם או קר. המעשנת מכינה את הבשר (או כל מזון אחר שנכניס אליה) על ידי עשן, כפי שמרמז לנו השם שלה. העשן נוצר הינו על ידי גז או פחם, כשהוא נכנס לתוך הבשר למשך שעות ארוכות ומספק למזון את מנעד הטעמים, תוך כדי שהוא משמר בתוכו את הנוזלים של הבשר, מה שהופך את כל הדבר הזה לפיקנטי ומלא חיות! היום תוכלו למצוא מעשנות ביתיות שפועלות באמצעות חשמל ומותאמות לחלל הביתי.

כל מה שצריך לדעת על מעשנת ביתית

יש שני סוגים של מעשנת חשמלית ביתית – מעשנת בעלת גוף חימום חשמלי (כמו בתנור אפיה), ומעשנת עם מבער פלט והזנה אוטומטית של עץ לבעירה. המראה של המעשנת הביתית מזכיר מיכל ארוך וגלילי שלרוב מוצב בצורה אנכית (יש גם כאלה שמגיעות בצורה רוחבית). היא מכילה בתוכה מדפים עליהם מניחים את המזון כשכל מדף מיועד לשלב אחר בתהליך העישון. בחלל התחתון נמצא אזור הבעירה ומעליו אפשר להניח את הנתחים או המזון שמיועד לעישון. הבערה תספק חום ועשן שיעלה למעלה, ויחדור למזון עצמו. בעזרת המעשנת אפשר להשיג שני סגנונות עישון – עישון קר או חם. העישון הקר הוא תהליך ארוך ומורכב שמתאים למי שכבר התנסה בעישון מזון, בזמן שהעישון החם הינו קל ומהיר יותר ומתרחש בזמן שהטמפרטורה גבוהה במיוחד. בהתאם לזמן, לניסיון ולטעם האישי, אפשר יהיה לקבוע איזה סוג העישון שרוצים.

איזה מזון נוכל לעשן במעשנת הביתית?

למעשה, ניתן לעשן היום מנעד של סוגי מזון. בעישון חם מעשנים בדרך כלל כל סוג של בשר שהוא שמן ועסיסי. מאחר ותהליך העישון הינו ארוך, יש לוודא שהבשר לא מתייבש. נתחי בשר שהם איכותיים ומיועדים לעישון הינם – אסאדו, צלעות חזיר, סטייק אנטריקוט, פרגיות, אווז, שוק טלה ונקניקיות. סוגי הדגים שמתאימים לעישון במעשנת ביתית הם סלמון ופורל.

מעשנת חשמלית ביתית – חדשנית ומתקדמת

כל עיסוק שמתבצע לראשונה באמצעות מעשנת הינו מאתגר, שכן מדובר בשיטת בישול אחרת ממה שאנחנו מכירים. אך היום גם הקלו עלינו בשיטה זו, וניתן לעשן בשר בצורה פשוטה וקלה. במעשנת חשמלית ביתית, כשהחום מגיע מגוף חימום חשמלי שמספק את כל החום הנדרש, הפעולה הינה פשוטה ומסתכמת בעיקר על ידי לחיצת כפתור פשוטה שתחסוך מאתנו הרבה התעסקות ותאפשר להשיג ארוחה משובחת ועסיסית במהרה! המעשנת החשמלית ביתית  מגיעה בעיצוב חדשני למדי והיא מכילה בתוכה ארבעה מדפים יש לה גם ווי תלייה שמיועדים לתליה של המזון שנבקש לעשן. היא כולה עשויה מפלדת אל חלד, מה שמאפשר תחזוקה פשוטה למדי ובידוד הרמטי שמניב תוצאות עישון מקצועיות.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן