מסודרים: הזוגות הטלוויזיוניים הכי שווים על המסך – המלצות לבינג'

מסודרים: הזוגות הטלוויזיוניים הכי שווים על המסך – המלצות לבינג'
קרדיט שאטרסטוק

שולי ונחמה

כשהיינו קטנות סיפור האהבה האהוב עלינו היה זה שהצליח לשרוד את ביצות האש, את הרוזן בעל שש האצבעות ואפילו את המוות, ומצאנו את עצמנו צופות שוב ושוב ושוב בנסיכה הקסומה. מאה אחת מאוחרת יותר, למדנו שאהבה וזוגיות מורכבים הרבה יותר ממה שמראים באגדות ואת ההשראה והנחמה לחיפוש אחר הזוגיות המושלמת מצאנו על מסך הטלוויזיה בדמות דמויות מסדרות, ולשמחתנו אנחנו לא צריכות לחכות לפרק של השבוע הבא ובוודאי שלא צריך להכין קסטה להקלטה בווידאו – כמעט כל הסדרות שאנחנו אוהבות זמינות לצפייה ישירה, והזמינות הזו היא מה שגורם לנו להתאהב בהן כל כך מהר.

אנחנו יודעות, יש גם הרבה זוגות בלתי נשכחים בסדרות ישראליות לצפייה ישירה, אבל הפעם בחרנו להתמקד בכאלו תוצרת חוץ, כדי שישאר לנו על מה לכתוב בפעם הבאה.

החיים עצמם: טובי וקייט

בתחילת הדרך נעו היחסים בין שתי הדמויות באינטרוולים עוצמתיים ומטלטלים, אך השניים מצאו את הדרך לאיזון. השותפות בין השניים חזקה ומעוררת השראה, כשנקודות הבונוס מוענקות לטובי שבחר לא לשתף פעולה עם אמא-רבקה שביקשה לדבר איתו אודותיה מאחורי הגב ואמר:״I'm Team Kate for life״. ואנחנו, חביבי, בצוות שלך!

אבודים: ג'ין סו קוון וסאן וו-קוון

יש זוגות שלא שורדים אפילו סוף שבוע בחוץ לארץ, ואנחנו די בטוחות שאין שום סיכוי שהמצב היה אחר לו הם היו נתקעים על אי בודד. זו רק אחת מהסיבות שאהבתם של ג׳ין וסאן, חוצת המעמדות ושורדת ההתרסקויות, חיממה את ליבנו לאורך כל הסדרה – כשסצנת הסיום שלהם הציפה את עינינו בדמעות שיכלו להטביע צוללת.

קטסטרופה: שרון ורוב

סטוץ חד פעמי שהוביל להריון מפתיע הוא נקודת המוצא לאחת ממערכות היחסים הכנות והמצחיקות ביותר שראינו אי פעם על המסך, כשהפערים התרבותיים בין האנגלייה לאמריקאי רק הפכו אותה ליותר מפולפלת.

ברוקלין 99: קווין והולט

האהבה בין שני הגברים ה(אין דרך עדינה לנסח זאת) מעט מוזרים האלה, היא מיוחדת במינה. מעין הוכחה ניצחת לפתגם ״לכל סיר יש מכסה, גם אם הוא מחבת גריל״. גם בזמנים הכי קשים, הם מצליחים לשמור על אהבה וכבוד ומוצאים את הדרך לפתור כל מכשול שנקרה בדרכם – גם (ובעיקר) כשאחד מוציא את השני מאזור הנוחות.

גירושים: פרנסס ורוברט

לנהל זוגיות זו משימה לא פשוטה ולהתגרש הרבה פחות, בטח כשהסיפור כולל ילדים. הסדרה גירושים (מבית היוצרת של הסדרה קטסטרופה) מצליחה להתמודד בצורה מופלאה עם הרגעים הקשים, הרגשות הסוערים והמפגשים הבלתי-נמנעים בין שני אנשים שמנסים להתמודד עם החיים אחרי הנישואים.

ג׳נטלמן ג׳ק: אן ואן

סיפור אהבתן של אן ליסטר ואן ווקר אינו חוצה מעמדות, אבל על רקע המאה ה-19 באנגליה השמרנית, הוא ללא ספק חריג ביותר. בעידן בו נשים צופו להתלבש בשמלות ולציית לדבר הגברים, מצליחות השתיים להתנהל כבנות-זוג לכל דבר באופן מעורר השראה ואנחנו לא יכולות לחכות לשידור של העונה השנייה.

המדריך לרוצח: קונור ואוליבר

בין כל הטירוף שמלווה את כל העונות של המדריך לרוצח, הזוגיות של קוליבר היא הדבר הכי מנחם שיש, ואנחנו מוכנות להתכרבל איתם לנצח.

התנהגות טובה: לטי וחוויאר

ההורים שלכם – לא משנה בני כמה אתם – לא בהכרח יעודדו את הצפייה בסדרה העוקבת אחרי הקשר בין הגנבת, הנוכלת והנרקומנית לרוצח השכיר, אבל החיבור בין השניים כל כך סקסי שאנחנו משאירות את כל סוגיות המוסר בצד.

משתגעים מאהבה: פול וג׳יימי

לא משנה כמה זוגות נשואים טריים עלו על המסך הקטן מאז ירדה הסיטקום המצויינת ב-1999, לעלילות השניים (וכלבתם מארי) תמיד תישמר פינה בפנתאון הלבבי שלנו. ממש כמו העיר ניו יורק שבה מתרחש סיפור האהבה, הזוגיות של פול וג׳יימי קשוחה, שנונה ויפיפייה.

מאמרים נוספים
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
חנות פופ אפ לעיצוב זרי פרחים, מתנות מקוריות ומארזים מעוצבים תיפתח לקראת פסח בעופר בילו סנטר
מבצע לרגל פתיחת חנות הפופ אפ: מארז מתנה מיוחד בעלות של...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
דילוג לתוכן