מותג חטיפי הקינואה שוקולד המהפכני UNDERCOVER מגיע לישראל

מותג חטיפי הקינואה שוקולד המהפכני UNDERCOVER מגיע לישראל
צילום: ליהיא עדי

זה הזמן לגלות את החטיף המושלם. חברת "שגיא גרופ" החלה  לייבא לישראל את מותג חטיפי הקינואה שוקולד Undercover. מותג מוצרי הקינואה המהפכני, שהפך ללהיט בניו יורק, כולל סדרת חטיפי קינואה פריכה בציפוי שוקולד פרמיום ובתוספת רכיבים טבעיים בהם רימונים, אוכמניות, דומדומיות, מלח ים וכן חטיפי קינואה עם שוקולד חלב. זוהי החטיף הראשון מסוגו העושה שימוש במזון הבריאות קינואה, הנחשבת לחלבון מלא, עשירה בסיבים תזונתיים וחומרים מזינים, בקלייה ייחודית ההופכת אותה לקריספית ופריכה, בציפוי של שוקולד פרמיום בעל 70% מוצקי קקאו. חטיפי Undercover נחשבים לפינוק בריא, ללא גלוטן, ידידותי לסביבה, טעימים להפליא עשויים מרכיבים פשוטים ומטיבים.

לדברי ניר ישראלי, מנכ"ל ובעלים חברת "שגיא גרופ-פודיז", ההחלטה על יבוא המותג האמריקאי לישראל נוצרה בעקבות הסנסציה שעורר החטיף בעולם וכן בעקבות קשר אישי שנוצר עם בעלי המפעל, אוהדי ישראל. "זיהינו מוצר חדש שטרם נראה כמותו בעולם, המתכתב עם מגמת הבריאות העולמית, לרבות המענה לקהילת הצליאקים, והחלטנו על הבאתו לארץ". לדבריו, המוצרים מבוקשים על ידי צרכני אוכל בריא, בני דור המילניום, משפחות אלרגיות ואוהבי גודיס.

חברת Undercover הוקמה בניו ג'רזי, ארה"ב, על ידי דיאנה לוי,  אשר התמחתה בהכנת שוקולדים מעוצבים לאירועים, אך עד מהרה הבינה כי היא משתוקקת למשהו משביע יותר, קליל, שהוא בריא יותר ופחות מתוק. אחרי הרבה ניסיונות גילתה את השילוב המושלם: קינואה פריכה מצופה קלות עם שוקולד פרימיום! לאחר שבנותיה אובחנו עם צליאק, הפכה דיאנה את הפינוק הבריא ללא גלוטן, מה שהפך אותו לידידותי יותר לסביבה ונותן מענה גם לקהילת הצליאקים. במהרה הצטרפו לדיאנה בעלה מייקל  ובנותיה וכיום הם חולשים על מפעל ייצור המספק את מוצרי Undercover לכ-15,000 חנויות בארה"ב, לרבות חברת התעופה האמריקאית יונייטד.

צילום: ליהיא עדי

סדרת Undercover כוללת חטיפי קינואה ושוקולד ב-5 טעמים:

Undercover שוקולד מריר קינואה ומלח ים

חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד מריר פרמיום, בתוספת מלח ים. החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים, טעים להפליא, בשילוב מנצח של קינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד פרמיום המכיל 70% מוצקי קקאו.

Undercover שוקולד מריר קינואה ורימונים

חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד מריר פרמיום, בתוספת מחית רימונים (18%). החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים, טעים להפליא, בשילוב מנצח של קינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד פרמיום המכיל 70% מוצקי קקאו.

Undercover שוקולד מריר קינואה ואוכמניות

חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד מריר פרמיום, בתוספת אוכמניות כחולות מיובשות (16%). החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים, טעים להפליא, בשילוב מנצח של קינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד פרמיום המכיל 70% מוצקי קקאו.

Undercover קינואה בציפוי שוקולד חלב בתוספת דומדומיות

חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד חלב פרמיום, בתוספת דומדומיות מיובשות (19%). החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים, טעים להפליא, בשילוב קינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד חלב המכיל 35% מוצקי קקאו ו-18% מוצקי חלב.

Undercover שוקולד חלב וקינואה  

חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד חלב פרמיום, בתוספת מלח ים. החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים, טעים להפליא, בשילוב מנצח של קינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד פרמיום המכיל 35% מוצקי קקאו ו-18% מוצקי חלב.

חברת שגיא גרופ-פודיז, בבעלות ניר ישראלי, הנה יבואנית מזון של מותגים צעירים ומעניינים מהעולם. החברה מייבאת מוצרי מזון צ’יפס, עוגיות, חטיפי בריאות, בייגלה ועוד מארצות הברית, דובאי והודו. החברה מפיצה את מוצריה באמצעות המרלו"ג שבבעלותה ומשווקת את מוצריה ברשתות השיווק ובחנויות ברחבי הארץ.

כשר בהשגחת ה- OUD והרבנות הראשית לישראל.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14.90 ₪ לאריזת 57 גרם.

להשיג ברשת שופרסל, במעדניות ובחנויות מתמחות ברחבי הארץ.

מאמרים נוספים
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
פערי המחיר והטעם מנצחים: מותג החלוה של חברת "אחוה" חוצה לראשונה את רף ה-70% בנתח השוק
החלוה הוותיקה מתחזקת על המדפים ומגדילה את הפער בינה למתחרים,...
חרבות וצ'ייסרים: מה צריך כדי ליהנות בפורים עד דלא ידע?
אם הינו צריכים לתאר את פורים במילה אחת היינו בוחרים...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
משחקי הפוף😊: מותג החטיפים פוף משיק קמפיין אתגרים לצעירים בהובלתם של נבחרת משפיעני הטיקטוק המובילים: דילן דרור, לרה גרינסס, אמילי מדואל ונתן זרקא
פוף, מותג חטיפי הילדים משיק השבוע קמפיין חורף חדש תחת...
דילוג לתוכן