בימים אלו מושקת בעולם הקולקציה השנייה של המותג – אשר כוללת עשרות דגמים ביניהם קולקציית קפסולה המיועדת לאופנוענים.
במהלך אירוע חשיפת הקולקציה, שנעשה השנה בזום בעקבות משבר הקורונה, הסביר דיויד בקהאם על המקום משמעותי שיש לקולקציה בחייו כחובב אופנועים מושבע. דיויד בקהאם אמר "כל החיים חיפשתי משקפי שמש שיהיו גם אופנתיים וגם יתאימו לצרכי הרכיבה שלי, שיתאימו מתחת לקסדה ושיכסו את העיניים באופן מלא. הקולקציה הזאת היא הגשמת חלום עבורי"

לי אפיק, מנכ"לית רשת "אירוקה" מסבירה על המהלך "ההשקה בישראל הייתה הצלחה גדולה, וזאת על אף מועד ההשקה עם תחילת משבר הקורונה. המותג התקבל בישראל באהדה גדולה בזכות דיוק הקולקציה, בהיבטי איכות, עיצוב ומחיר – והתאמתם לקהל הישראלי. השבוע הופצה לחנויות הקולקציה החדשה וכבר זוכה להצלחה כבירה".
הקולקציה כוללת מעל 50 דגמים סגנון בריטי המשלב עדכניות אופנתית עם נגיעה וינטאג'ית, בעלי המאפיינים הבאים:
- גמישים וקלים בעלי פרונט נמוך יחסית המתאים באופן מושלם מתחת לקסדות האופנוע.
- מסגרות אצטט עם צדדים עבים יחסית כדי להגן מהרוח.
- גשר האף אשר מעוצב ומבטיח אחיזה נוחה ואמינה.






כל הקולקציה נמכרת ב20% הנחה לכבוד ההשקה
טווח המחירים: החל מ- 699 ₪ ועד 999 ₪
מעט על המותג:
מותג המשקפיים האיטלקי DB – EYEWEAR by DAVID BECHKAM הושק במילנו בפברואר 2020 ממש לפני שפרצה הקורונה, באירוע פרטי נוצץ בנוכחות דיויד בקהאם עצמו ובכירי תחום המשקפיים הבינלאומי לרבות הנהלת אירוקה והפרזנטורית של אירוקה נטע אלחמיסטר. המותג פותח ע"י דיויד בקהאם בשיתוף עם חברת ספילו האיטלקית, האחראית לייצור ושיווק מותגי יוקרה מובילים נוספים דוגמת דיור, פנדי, גימי צו, מארק גייקובז ועוד, והוא משווק בישראל בלעדית ע"י אירוקה בשיתוף עם המותג.
להשיג בלעדית ברשת אירוקה