מותג אופנת הפרימיום האמריקאי GANT ומותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR מבית אקסטרה ריטייל הגיעו למתחם דן טאון בפתח תקווה

מותג אופנת הפרימיום האמריקאי GANT ומותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR  מבית אקסטרה ריטייל הגיעו למתחם דן טאון בפתח תקווה
צילום: אילן ספירא

אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה בהשבחת מותגי הקבוצה והגברת פריסת החנויות הפיזיות ברחבי הארץ. באחרונה פתחה אקסטרה ריטייל במרכז העסקים דן טאון פתח תקווה חנות חדשה של מותג אופנת הפרימיום האמריקאי GANT ושל מותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR. החנות ששטחה הכולל כ-200 מ"ר הוקמה בהשקעה של כמיליון שקלים.

G-STAR ו- GANTבדן טאון מצטרפות ל-7 סניפים נוספים של הרשתות המובילות הפועלות במסגרת הקבוצה. כחלק מיישום אסטרטגיית הצמיחה המואצת של אקסטרה ריטייל משיקה נעמן, הרשת המובילה בישראל לשיווק כלי בישול ואירוח, 3 חנויות חדשות – בקניון איילון, קניון עזריאלי חולון ובקניון רמלוד; הום סטייל, היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות, פותחת סניף חדש בקניון עזריאלי חולון; רשת הלאנז'רי אפרודיטה משיקה חנות קונספט חדשה בקניון איילון, בנוסף לחנות שנפתחה באחרונה בקניון ראשונים בראשל"צ; וורדינון, המותג המוביל בתחום אופנת הבית, יפתח בקרוב חנות חדשה בביג יקנעם שתתן מענה מקצועי ומגוון לתושבי העיר והסביבה. שטחן הכולל של כל החנויות החדשות עומד על מעל 1,000 מ"ר ובהקמתן הושקע סך כולל של כ-8 מיליון ש"ח.

צילום: אילן ספירא

קבוצת אקסטרה ריטייל הפכה בתוך כשנתיים לקבוצת קמעונאות מובילה בשוק הישראלי והיא מפעילה בתחום האופנה גם את רשת הלאנז'רי היוקרתית בוניטה דה מאס, ובתחום האירוח המוסדי – את אקיפ, החברה לציוד מלונאי בע"מ, שעוסקת בייבוא, שיווק, אספקה והתקנה של מכלול הציוד התפעולי לבתי מלון, אולמות אירועים ומסעדות, ואת סוהם – מותג מזרני פרימיום.

דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, ציין: "בשנים האחרונות מיישמת הקבוצה, ובהצלחה רבה, אסטרטגיית צמיחה מואצת, גיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית לתחומים רבים נוספים – הן בחנויות הפיזיות, הן ב-E-commerce והן באמצעות מועדון הלקוחות NV CLUB שהקמנו וכולל כבר למעלה מרבע מיליון לקוחות. הודות לאיתנות הפיננסית של הקבוצה אנו ממשיכים לבחון כל העת פעילויות קמעונאיות נוספות".

אלון כרמלי, מנהל חטיבת נעמן, ורדינון ודיסני הום, ציין: "אנו רואים חשיבות רבה ומקפידים להשקיע בלימוד צרכי לקוחותינו. גם בעלי הקניונים ומרכזי המסחר זיהו את הביקושים ההולכים וגדלים למוצרי ההום סטיילינג של מותגי הקבוצה באזורים שונים ברחבי הארץ ופונים אלינו בהצעות לפתוח גם אצלם נקודות מכירה חדשות שיספקו מענה איכותי וזמין ללקוחות הסביבה. אנו שמחים על פתיחת החנויות בקניונים המובילים בישראל, ובמיוחד על הנגשת המוצרים המשובחים של המותגים שלנו ללקוחותינו בקניונים הקרובים לביתם".

מאמרים נוספים
יבוא מנועים
מהו יבוא מנועים ולמה זה חשוב? במהלך העשורים האחרונים, יבוא מנועים...
אבן טבעית לריצוף חוץ
כל סוג ריצוף שנמצא מחוץ לבית או לדירה, כמו זה...
מציאת חוקר כלכלי המוביל בישראל
בעולם משתנה ומתפתח במהירות, הצורך ב-חוקר כלכלי הפך לדחוף מאי...
קולקציית האירועים של ALDO
המותג הבינלאומי ALDO  משיקה דרופ קייצי לוהט לעונת האירועים והחתונות:...
קולקציה אחת - שני מותגים, כל הבית
ורדינון ונעמן מציגות: קפסולת הום סטיילינג בוגרת ומעודנת בהשראת מיקי...
הקריירה החדשה של בר ברימר: השחקן/דוגמן בר ברימר משיק מותג אופנה חדש לגברים תחת השם: CABO – Living Fully
הדוגמן/ שחקן בר ברימר, מהשמות הבולטים של עולם התרבות הישראל,...
חולצת פים כחול-לבן של מלחים_להשיג ברשת REALS מבית המציאון_מחיר 30 שח_קרדיט צילום יחצ
הגל הבא: פריטי קיץ בהשראת הים שמביאים רעננות וסטייל לעונה החמה
עונת הקיץ מביאה איתה גל של רעננות וקלילות, והים הופך...
עורך דין לנפגעי פעולות איבה
נפגעי פעולות איבה נאלצים להתמודד עם אתגרים רבים בעקבות הפגיעות...
קורס ייעוץ זוגי
קורס ייעוץ זוגי הפך לאחת התוכניות המבוקשות בישראל, ובצדק. התחום...
תוספות שיער לגברים
בשנים האחרונות, תוספות שיער לגברים הפכו לפתרון מבוקש עבור מי...
דילוג לתוכן