הדרך להגיע ללקוחות חדשים, קניינים חדשים וגם לגייס משקיעים לחברת הייטק עוברת דרך כנסים. אם אתם חברת סטארט אפ חדשה ואתם רוצים לגייס משקיעים, לערוך כנס של מתעניינים ולהעביר הרצאה על הפעילות שלכם, אתם בהחלט יכולים לנצל את הבמה הזאת ולייצר עבור החברה שלכם מוצרי פרסום לכנסים.
מוצרי פרסום לכנסים הם מוצרים שיש להם קשר לאירוע עצמו כמו למשל עטים, יומנים, מוצרים לשולחן, שעונים, מוצרי נייר ממותגים כמו תיקיות, תגים, ניירת ועוד.
אם בעבר כל הנושא של מיתוג לכנסים התמקד בניירת ועטים, היום עושים יותר מזה כדי ללכוד את לבם של המשתתפים, החל משכירת חברה לארגון הכנס ומעקב אחריו בצורה דיגיטלית כולל הרשמה ואישור הגעה, וכלה במתן מוצרי פרסום מעניינים.
ככה תמתגו את החברה שלכם- מוצרי פרסום לכנסים
מטרתו של כנס היא לרכז תחת קורת גג אחת, קהל מסוים שיש לו עניין משותף. זו יכולה להיות הרצאה לרופאים של חברת תרופות, מידע חדש למשווקים, עדכון על שיטות חדשות לתיקון מזגנים ועוד.
כלומר, תמיד תהיה חברה כלשהי שיהיה לה עניין לארגן את הכנס, לגרום לכל מיני אנשים להתקהל תחת המטרייה של הכנס, ולכן זו גם הזדמנות לחברה הזו לעשות לעצמה יחסי ציבור ולגרום לכך שהמשתתפים יזכרו את השם שלה ואותה, והרבה פעמים זה פשוט עובר בצרוה הכי ברורה באמצעות מוצרי פרסום ומתנות לכנסים.
כנסים זה בדיוק המקום בו תוכלו להציג את עצמכם, זהו חלון ראווה דרכו תוכלו להגיע לאנשים חדשים ולהרחיב את קהל המתעניינים והלקוחות שלכם.
פרסום של מותג חדש
אחד מהאירועים הכי פופולריים במחוזותינו בתחום הצרכנות למשל, הן השקות. הן נערכות לרגל השקת מוצר חדש או משפחת מוצרים, עלייה של מוצר חדש לארץ ועוד. בדרך כלל מי שמארגן את ההשקה בוחר את הלוקיישן הכי מתאים, אבל גם את העיצוב והתפאורה שייצגו בצורה הכי טובה את המותג החדש.
לאירוע כזה בדרך כלל מזמינים סלבס אשר מן הסתם גם מקבלים את המוצרים החדשים במתנה, ולכן הם גם טורחים להתייצב לאירועים האלה.
מעבר לנוכחות המוצרים החדשים עצמם בהשקה, נוהגים מארגני כנס ההשקה ליצור ולהזמין מוצר כלשהו נבחר, מהיצע של מוצרי פרסום לכנסים, כי במובן רב, המטרה של עריכת כנס ושל השקה היא דומה למדי.
מוצר הפרסום יזכה להדפסה של לוגו ושם ויחולק בין המוזמנים.
אם ההשקה עוסקת במוצר חדש מתחום המזון, אז ניתן לחלק למשתתפים כלי אוכל כלשהו עם השם והלוגו, אם מדובר בחברת תיקים, אפשר לייצר תיק כלשהו לכל המשתתפים שנושא את הלוגו ושם החברה ועוד.