מוצרי פרסום לכנסים

מוצרי פרסום לכנסים
צילום יחצ

הדרך להגיע ללקוחות חדשים, קניינים חדשים וגם לגייס משקיעים לחברת הייטק עוברת דרך כנסים. אם אתם חברת סטארט אפ חדשה ואתם רוצים לגייס משקיעים, לערוך כנס של מתעניינים ולהעביר הרצאה על הפעילות שלכם, אתם בהחלט יכולים לנצל את הבמה הזאת ולייצר עבור החברה שלכם מוצרי פרסום לכנסים.

מוצרי פרסום לכנסים הם מוצרים שיש להם קשר לאירוע עצמו כמו למשל עטים, יומנים, מוצרים לשולחן, שעונים, מוצרי נייר ממותגים כמו תיקיות, תגים, ניירת ועוד.

אם בעבר כל הנושא של מיתוג לכנסים התמקד בניירת ועטים, היום עושים יותר מזה כדי ללכוד את לבם של המשתתפים, החל משכירת חברה לארגון הכנס ומעקב אחריו בצורה דיגיטלית כולל הרשמה ואישור הגעה, וכלה במתן מוצרי פרסום מעניינים.

ככה תמתגו את החברה שלכם- מוצרי פרסום לכנסים

מטרתו של כנס היא לרכז תחת קורת גג אחת, קהל מסוים שיש לו עניין משותף. זו יכולה להיות הרצאה לרופאים של חברת תרופות, מידע חדש למשווקים, עדכון על שיטות חדשות לתיקון מזגנים ועוד.

כלומר, תמיד תהיה חברה כלשהי שיהיה לה עניין לארגן את הכנס, לגרום לכל מיני אנשים להתקהל תחת המטרייה של הכנס, ולכן זו גם הזדמנות לחברה הזו לעשות לעצמה יחסי ציבור ולגרום לכך שהמשתתפים יזכרו את השם שלה ואותה, והרבה פעמים זה פשוט עובר בצרוה הכי ברורה באמצעות מוצרי פרסום ומתנות לכנסים.

כנסים זה בדיוק המקום בו תוכלו להציג את עצמכם, זהו חלון ראווה דרכו תוכלו להגיע לאנשים חדשים ולהרחיב את קהל המתעניינים והלקוחות שלכם.

פרסום של מותג חדש

אחד  מהאירועים הכי פופולריים במחוזותינו בתחום הצרכנות למשל, הן השקות. הן נערכות לרגל השקת מוצר חדש או משפחת מוצרים, עלייה של מוצר חדש לארץ ועוד. בדרך כלל מי שמארגן את ההשקה בוחר את הלוקיישן הכי מתאים, אבל גם את העיצוב והתפאורה שייצגו בצורה הכי טובה את המותג החדש.

לאירוע כזה בדרך כלל מזמינים סלבס אשר מן הסתם גם מקבלים את המוצרים החדשים במתנה, ולכן הם גם טורחים להתייצב לאירועים האלה.

מעבר לנוכחות המוצרים החדשים עצמם בהשקה, נוהגים מארגני כנס ההשקה ליצור ולהזמין מוצר כלשהו נבחר, מהיצע של מוצרי פרסום לכנסים, כי במובן רב, המטרה של עריכת כנס ושל השקה היא דומה למדי.

מוצר הפרסום יזכה להדפסה של לוגו ושם ויחולק בין המוזמנים.

אם ההשקה עוסקת במוצר חדש מתחום המזון, אז ניתן לחלק למשתתפים כלי אוכל כלשהו עם השם והלוגו, אם מדובר בחברת תיקים, אפשר לייצר תיק כלשהו לכל המשתתפים שנושא את הלוגו ושם החברה ועוד.

מאמרים נוספים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
לא רק לבן: הנעלה חגיגית לפסח ולאביב
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות אופנתיות, נכנסת לחג...
דילוג לתוכן