מהדנובה ועד הריין לטייל עם מקל הליכה מתקפל עם פנס ואזעקה

מהדנובה ועד הריין לטייל עם מקל הליכה מתקפל עם פנס ואזעקה
מקל כסא

עם הזמן רבים מבינים, שטעם החיים נמצא היכן שמעניקים תשומת לב ומתמקדים בעשייה, זו לא הכמות אלא האיכות הם יגידו, יחייכו קלות וישמחו בחלקם. בין אם אתם מתהלכים על רגליכם ובין אם בעזרת מקל הליכה מתקדם עם פנס ואזעקה, רצינו להכיר לכם מסלול טיול מהפנט שמשלב בין אוכל טוב, אווירה רגועה, חברה מתאימה וכמובן נופיה של אירופה הקלאסית. מהדנובה ועד הריין – טיול שייט לבני הגיל השלישי.

לטייל בספינת תיירים

נהר הדנובה זורם בווינה ובו שמונה גשרים את ספינות המלחמה החליפו בחלוף השנים ספינות תיירים, המבטיחות פאר לצד נוחות, איכות, תכנים היסטוריים ותרבותיים ושפע של נוף נפלא המשקיף אל עבר ארבע ערי בירה אירופאיות מרכזיות: ברטיסלבה (סלובקיה), בודפשט (הונגריה) (העיר שמחוברת משני עברי הדנובה) וינה (אוסטריה) ובלגרד (סרביה) כל עיר משמשת בפני עצמה מרכז תרבותי שוקק ומהווה לעיתים את החיבור היחיד של המדינה אל עבר מקור מים. בחלקים הצרים של הדנובה בין ברטיסלבה לווינה נשקף נוף פנורמי מרהיב של טירות ברטיסלבה לצד קו החוף של וינה. יש האומרים, שבנקודה זו נשקף אף הנוף היפה ביותר בנהר. אורכו של הנהר השני בגודלו באירופה משתרע על פני אלפיים שמונה מאות ושישים ק"מ ובמהלך השייט נעים בין עשר מדינות שונות. חדי העין יוכלו להבחין בשביל האופניים הנמתח לכל אורכו של נהר הדנובה.

מקל הליכה מתקפל עם פנס ואזעקה

מסלולי טיול רווחים

כיום יש מספר חברות המפעילות משטים יוקרתיים לאורך הדנובה, חלקן מציעות מסלולים המתמקדים במקטעים היפים ביותר בנהר (מהדנובה ועד הריין שמחוברים ביניהם בתעלה) או להיפך מגרמניה לכיוון הים השחור. במקום פועלות מספר אניות פאר ממדינות שונות. המסלולים נעים בין שבוע לעשרה ימים, בדרך כלל בפנסיון מלא כאשר הלינה מתרחשת על הסיפון. חשוב לציין, שמימי הדנובה רגועים מאוד, ולכן השייט עובר בנעימים ובבטיחות.

לאן טסים? למינכן.

רוב החברות הישראליות שמציעות מסלולי שייט מודרכים על הדנובה מתחילות את הטיול בעיר פאסו במחוז בוואריה. זוהי נקודה חשובה המחברת בין שלוש ערים ומציעה לצד שייט רגוע ומהנה אף טיול בין רחובות ציוריים, התוודעות לנופים אירופיים, הלקוחים כמו מתוך גלויה וביקור בעמק היין ומוסדות המגלמים את אדריכלות ואומנות הבארוק המהודרת. הספינה לעיתים תשמש כבית מלון מפואר, לעיתים כמעוז לינה ולעיתים כמעוז בילוי. אך עיקר הטיול מתרחש בעיקר בין הערים הנושקות אל הדנובה בקצב המאפשר לספוג את האווירה הרגועה ולעיתים במקומות בהם עצר הזמן מלכת.

מקל מתקפל עם פנס

מדוע סיור על הדנובה מתאים לבני הגיל השלישי?

מרחק הטיסה הקצרה, ההדרכה הצמודה והדאגה לכל השירותים הנלווים הן רק חלק מהסיבות, שהופכות את טיולי השייט על הדנובה לאפשרות קוסמת במיוחד הן לבני הגיל השלישי המטיילים בגפם והן לבני הגיל השלישי המטיילים עם בני משפחתם או חברים. בארץ ישנן חברות המציעות טיולים בהם עיקר האוכלוסייה מורכבת מבני הגיל השלישי, החולקים תחומי עניין משותפים. גם כאן בדומה לכל טיול אחר בגיל השלישי מומלץ מאוד להצטייד במרשם בינלאומי (במידה ונלקחת תרופה למחלה כרונית) תרופות קבועות, אמצעי עזר כמו מקל כיסא טלסקופי,  וכן מקל הליכה עוזר לקום נעליים נוחות, בגדים נוחים וביטוח בריאות מתאים.

מאמרים נוספים
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
דילוג לתוכן