מאפייני המטבח המודרני

מאפייני המטבח המודרני
צילום Shutterstock

מקור הפופולאריות של המטבח המודרני

המטבח המודרני הפך בשנים האחרונות לאחד הסגנונות המבוקשים ביותר בעולם עיצוב המטבחים. מעבר לייחודיות האסתטית שלו, לא ניתן להתווכח עם העובדה כי מדובר במטבח נוח, בד"כ מאובזר היטב ובעל מקומות אחסון רבים. לכן, לקוחות רבים בוחרים לשלב דווקא אותו בביתם, כדי לקבל מראה נקי וחדש מחד, וגם כזה שמותאם לצרכיהם היומיומיים מאידך.

כיצד תוכלו לקבל מטבח מודרני מאובזר, מרשים ונוח? הנה כל המאפיינים של הסגנון המדובר:

מינימליזם – כמו הרבה סגנונות שאינם קשורים בהכרח לעולם עיצוב מטבחים, גם מטבחים מודרניים מתאפיינים במינימליזם. לכן, בסגנון זה לא תמצאו ארונות קיר מעוצבים, דקורציות רבות, מדפים פתוחים ועוד. לעומת זאת, כן תמצאו הרבה ארונות מטבח סגורים ומרובעים שמסתירים את מה שנמצא בתוכם.

גימור נקי – גימור נקי של מטבחים מודרניים יוצר את המראה המסוגנן והחדשני. ככלל, מדובר בהרבה קווים ישרים, הרבה צורות מרובעות, כאמור, ומעט מאוד מוטיבים אקלקטיים.

קישוטים מופשטים – כדי לשמור על המראה והגימור הנקי של המטבח, חשוב מאוד לא להפריז בתמונות או בקישוטים. מי שמעוניין בהוספת תמונות למיניהן, יוכל לתלות על הקיר ציור בסגנון מופשט, עדיף גדול ואחיד. כמו כן, עדיף להימנע ממסגרות.

משחק פשוט עם הצבעים – אחד המאפיינים הבולטים ביותר של מטבחים מודרניים הוא הצבעים. מטבח מודרני איננו צבעוני ולרוב, יתאפיין בצבע אחד או שניים בלבד, למשל ארונות בצבע לבן או בז' עם משטח עבודה או שיש כהה בצבע שחור. ניתן למצוא שילובים הכוללים שימוש באפור או שימוש מושכל בעץ. יש לציין שעץ בד"כ מזוהה עם סגנונות אחרים אולם הוא יכול ליצור שבירה מעניינת של הצבע הבהיר ולכן, חשוב להשתמש בו רק באופן שישמור על המראה האחיד והמודרני.

שימוש במוטיבים של מתכת וזכוכית – מטרתם של הזכוכית והמתכת במטבחים מודרניים הוא ליצור את המראה החדשני שכ"כ מזוהה עם הסגנון. את המתכת והזכוכית ניתן לשלב גם בארונות, בשולחן או בכלים, אולם ניתן גם להשתמש באביזרים שונים בכיור, כמו ברז מרובע, כיור מתכת מעוצב וכד', כדי לקבל את האפקט הרצוי. בכל אופן, כל שילוב של כלים חדשניים למיניהם יוכל להתאים כאן.

יצירת ניגודים בולטים אל מעטים – כל מי שמבין מעט בעיצוב, אופנה או אפילו אומנות, יודע שהדרך הפשוטה ביותר להבליט אזור מסוים הוא בעזרת ניגוד צבעים, וזה נכון גם בעולם עיצוב מטבחים מודרניים: אם תרצו להוסיף צבע למטבח באופן נעים לעין, תוכלו להוסיף מוטיב אחד בצבע בולט, כמו גווני כחול וצהוב, על ידי שילוב מנורה צבעונית, קערה ליופי על השולחן ועוד.

לסיכום, חשוב לזכור כי מטבח מודרני לא חייב להיות מטבח יקר ולמעשה, על ידי השמירה על המאפיינים המרכזיים שלו ניתן לקבל מטבח מודרני שימושי, נוח ומסוגנן להפליא, כזה שיגרום לכל אחד שנכנס אליו להשתאות.

 

מאמרים נוספים
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
חנות פופ אפ לעיצוב זרי פרחים, מתנות מקוריות ומארזים מעוצבים תיפתח לקראת פסח בעופר בילו סנטר
מבצע לרגל פתיחת חנות הפופ אפ: מארז מתנה מיוחד בעלות של...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
דילוג לתוכן