מאיזה גיל ניתן לתת צעצועים לילדים?

מאיזה גיל ניתן לתת צעצועים לילדים?
קרדיט תמונה FREEPIK

כאשר הלידה נגמרה והנכם הגעתם הביתה עם הילד החדש שלכם. עליכם להתחיל לאתר אותו באמצעות גירויים ומשחקים שונים. אך השאלה שנשאלת הינה אילו צעצועים רלוונטים עבור טווח הגילאים בין 0 עד 3 חודשים. ללא ספק זאת שאלה הנשאלת בקרב רבים, אם הנכם גם דוגלים בתשובה לשאלה זו, במאמר שלפניכם נציג מספר פרמטרים העוסקים באיזה גיל ניתן לתת צעצועים לילדים. 

צעצועים ראשונים לתינוק

ניתן לומר כי לפני שתרכשו לילדכם צעצועים שונים כגון צעצועים מבית טייני לאב וכדומה, הקולות והפנים אשר הנכם מפיקים הינם הצעצוע הראוי והטוב ביותר עבור גילאי 0-3 חודשים. עד גיל כבן חודש, טווח מיקוד עיניו של התינוק הינו בין 20 ל- 30 ס"מ, כלומר בדיוק המרחק מבית החזה עד לפנים שלכם, כאשר הנכם מחזיקים אותו. בגיל זה התינוק נהנה מפעולת הבחינה של הפנים שלכם ובמיוחד כאשר אתם מחייכים או מדברים אליו. הינו מקשיב בריכוז מוחלט ושם לב לצליל קולכם, ואף שאינו מצליח להבין מה נאמר, הינו שם לב עבור נימות הקול השונות. נוסף על כך, במהלך החודשים הראשונים התינוק זקוק בעיקר לתחושה של מגע אנושי. יש לציין כי פרמטר זה חשוב מאוד במיוחד שמדובר בשלבים הראשונים בחייו של התינוק הטרי.    

צעצוע מתאים לגיל 3 חודשים

החל מגיל 3 חודשים מומלץ לרכוש נשכנים למיניהם אשר ניתן להשיג ב- Tiny Love, שלל בובות גומי מצפצפות ואף רעשנים אשר עשויים להיות רלוונטיים גם. למעשה, המוטיבציה של ילדכם להגיע על חפצים ומקומות שונים ללא ספק מעודדים זחילה, וכן זחילה זו עלולה להוות משחק אתגרי לכל דבר. יש להוסיף כי ישנם צעצועים אשר יסייע בהפעלתו של חוש המישוש, למעשה תינוקות אכן נהנים בגיל זה לגלות את עולמם באמצעותו של חוש המישוש ולכן מאוד מומלץ לתת לילד שלכם צעצועים שהינם קשיחים ורכים, בעלי מרקמים ומשקל שונים כאחד. 

לסיכום

ניתן לסכם כי אין ספק שלידה הינה אירוע משמח ומרגש בקרב רוב בני האדם. כאשר מדובר בהורים טריים חסרי ניסיון עלולה להיות בעיה שאינם יודעים מה לרכוש עבור ילדיהם. למעשה, ישנם הורים רבים מסביב לעולם שאינם יודעים מה לתת לילדיהם כמשחק או צעצוע כאשר הם באים לעולם. חשוב מאוד להבין שלכל גיל מותאם צעצוע שונה אשר התינוק יכול לשחק בו. לכם כהורים הדבר הכי חשוב מכל דבר אחר בעולם הינו לשמור על ילדיכם ולא לתת לסיכוי הכי קטן לסכן אותם. לכן, כשאינכם יודעים מה לתת לתינוק שלכם על מנת לשחק בו, חשוב מאוד לפני הכל לדעת את גילו וכן אחר מספר הגיל לחפש אחר מוצרי צעצועים מותאמים עבור אותו גיל.    

מאמרים נוספים
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
דילוג לתוכן