מאווררי תקרה – המדריך המלא

מאווררי תקרה – המדריך המלא

ארץ ישראל ידועה כמדינה שמרבה בשימוש מזגנים. בחודשי הקיץ (מרבית השנה) אנו חווים טמפרטורות גבוהות וחום מעיק וכתוצאה מכך אנו נוטים לברוח אל עבר המזגן. ובכן, מיזוג אוויר משפיע עלינו בצורה חד משמעית אך בסופו של יום מדובר על מכשיר שצורך המון חשמל, מייקר לנו בצורה משמעותית את העלויות החודשיות, פוגע בבריאותנו ובנוסף פוגע באיכות הסביבה.

כמובן שלא נוכל להסתדר בקיץ ללא פתרון אוורור ולכן מאווררי תקרה מסוגלים לייצר את האלטרנטיבה האידיאלית עבורנו. השימוש במאווררים מאפשר לנו להתרענן ולהימנע מכל חסרונות המזגן בו זמנית .

כיצד המאוורר בנוי?

מדובר על מכשיר די גדול שממוקם בתקרת ביתנו. ישנו מוט תלייה שמתחבר מצד אחד לתקרה ומהצד השני אל גוף המאוורר ששם שוכן המנוע ומעליו מגן דקורטיבי במרבית המקרים. מעבר לכך, ישנם ארבעה להבים אשר בנויים בזווית מסוימת ועל פי העוצמה הנבחרת הם ינועו בתנועה מעגלית וייצרו תנועה אוויר לכיוון הרצפה.

כל היתרונות של מאווררי תקרה מול מזגנים

  1. חיסכון בחשמל – מזגן ממוצע בעל 1 כ"ס אשר מופעל על 24-25 מעלות, צורך 45-50 אג' לשעה. אם נוריד את המעלות הסכומים יכולים להגיע גם ל-70 אגורות לאותו משך זמן. מאוורר התקרה לעומת זאת צורך חשמל בצורה מינימליסטית ולכן במשך 20 שעות פעולה העלות תעמד על 40-50 אגורות. מדובר על הפרש משמעותי וחיסכון חודשי שעלול להסתכם במאות שקלים.
  2. פגיעה בבריאות – האוויר שהמזגן מייצר אכן נעים ונמוך בהרבה מזה של המאוורר אך עם זאת חשוב להבין שהאוויר המלאכותי הזה עלול לפגוע משמעותית בבריאותנו. האוויר הקר עלול לגרום לכאבי גרון, התקררות וכאשר מדובר על אנשים שיש להם בעיות נשימה הסיכון גדל פי כמה וכמה. נרשמו מספר פעמים התקפי קוצר נשימה לחולי אסטמה שישנו עם מזגן דולק במשך כל הלילה.
  3. פגיעה באיכות הסביבה – פלט המזגן נוצר על ידי המדחס והמנוע. מדובר על צריכת חשמל גבוהה שגורמת לקצב שריפה גבוה יותר של דלק וכתוצאה מכך גדלה משמעותית פליטת הפחמן הדו חמצני ולהגדלת החור באוזון.

אז איך בוחרים מאוורר תקרה?

בחירה של מאוורר תקרה תדרוש מכם לשים לב לכמה פרמטרים. כמובן שרצוי תחילה להחליט על תקציב בכדי להימנע ממקומות שאינם רלוונטיים ולבזבז זמן. רצוי לבצע בדיקה ראשונית באינטרנט ולבחון את החנויות והמבצעים השונים, הקפידו להתחשב בפן העיצובי של הבית מפני שמרבית המאווררים הפכו לסמל עיצובי שאמור להשתלב עם הסגנון של שאר הבית.

בשלב זה, תוכלו לגשת כבר בעצמכם לחנויות השונות ולנסות לחפש את הפריט שישתלב עם כל הדרישות שלכם. חשוב לזכור, מאווררי תקרה נפוצים מאוד בישראל ואצלנו בסוהו אייר תוכלו להתרשם ממגוון מאוד רחב של המון סוגים וצבעים. בלחיצת כפתור תוכלו לבצע הזמנה עד הבית וליהנות ממוצר חסכוני שיעביר לכם את חודשי הקיץ בנעימות.

 

מאמרים נוספים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
לא רק לבן: הנעלה חגיגית לפסח ולאביב
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות אופנתיות, נכנסת לחג...
דילוג לתוכן