לפתוח דף חדש אחרי תיק במשטרה- איך עושים את זה?

לפתוח דף חדש אחרי תיק במשטרה- איך עושים את זה?
קרדיט - Canva

לתיק במשטרה יש השפעה על עתידו של אדם. עם זאת  ישנה משמעות לדרך בה תיק לנסגר. המצב הטוב ביותר הוא סגירת התיק מחוסר אשמה. במצב כזה יתבצע ביטול הרישום באופן אוטומטי. אם תיקים נסגרו מחוסר עניין לציבור או מחוסר ראיות עדיין יהיה תיעוד של הדבר ברישום המשטרתי וגורמים כמו גורמי ביטחון, חברות שהעבודה בהן דורשת אישור בטחוני, מדינות אחרות לצורך הגירה יהיו חשופים למידע זה. רישום פלילי, בניגוד לרישום משטרתי, כולל תיקים בהם היתה הרשעה ולכן ביטול רישום פלילי הוא מורכב עוד יותר. לכן, גם פעולה זו וגם שינוי עילת סגירת תיק לחוסר אשמה דורשים טיפול של עורך דין פלילי מומחה בתחום.

התמחויות שונות של עורך דין פלילי

המשפט הפלילי הוא תחום נפרד מן המשפט האזרחי. כשמדובר על עבירה פלילית התובעת היא המדינה והעונש יכול להיות גם מאסר, עורך דין פלילי מתמחה לרוב בסוג זה של משפט וכמעט שאינו מתעסק בתחומים שונים במשפט האזרחי כמו מקרקעין, משפחה, חוזים ועוד. עורך דין פלילי תל אביב ובכלל יבחר בד"כ להתמחות בנושאים ספציפיים בתחום. נושאים אלה יכולים להיות עבירות צווארון לבן הקשורות למרמה וזיופים ועבירות שחיתות, עבירות הנעשות לרוב ע"י אנשים בעלי מעמד ומשרות בכירות. עבירות צווארון לבן לרוב לא יכללו אלימות אך הדבר אינו מוריד בהכרח מחומרתן. נושא אחר הוא עבירות רכוש הכולל גניבות. נושא אחר הוא עבירות אלימות, עד כדי הריגה או אפילו רצח.  סוג ייחודי בתוך עבירות אלימות הוא  עבירות אלימות במשפחה או עבירות מין. אם אתם חשודים או נאשמים בעבירה, בחרו עורך דין פלילי המתמחה בנושא.

מה המשמעות של נפגע עבירה?

במשפט הפלילי, בניגוד לאזרחי, הנפגע אינו לוקח חלק פעיל במשפט ואינו זוכה בעקבות האשמת הפוגע. החלק שלו הוא הגשת תלונה במשטרה. מעבר לכך דברים מתנהלים בין החשוד או הנאשם באמצעות עורך דינו לבין הגוף התובע של המדינה. עדיין, גם כשמדובר בעניין פלילי ישנן זכויות גם לנפגע עבירה. אם אתם נפגעי עבירה ורוצים למצות את מלוא הזכויות שלכם, בחרו עורך דין פלילי תל אביב או לפי מקום מגוריכם אשר מייצג נפגעי עבירה. בתור נפגעי עבירת אלימות או עבירת מין זכותכם לבקש הוצאת צווי הגנה שישמרו עליכם כל עוד הפוגע אינו בכלא. יש לכם גם זכות לעיין בכתב אישום ולהוסיף דברים אם יש ואף להביע התנגדות בוועדת שחרורים הדנה בשחרור מוקדם של הנאשם.

עו"ד שקמה אדרי היא עורכת דין פלילית בעלת התמחות בייצוג בעבירות אלימות כולל של נפגעי עבירה ומסייעת הן לחשודים והן לנפגעים במקצועיות ורגישות רבה. מוזמנים ליצור קשר.

מאמרים נוספים
פילאטיס מכשירים רמת גן
בשנים האחרונות אנשים רבים מדברים על פילאטיס ולא מעט גם...
קריינות מקצועית
קריינות מקצועית
קריינות מקצועית בשפה האנגלית מבהירה ומעשירה תכנים המוגשים במצגות, פרסומות...
מארזי אוכל ליולדת: מתנות מושלמות ליום הולדת לגבר ולמארזי בלונים ליום הולדת
כאשר מתכננים מתנות עבור חגיגות שונות, מארזי אוכל ליולדת, מארזים...
רגליות למכונות תעשייתיות
ברוב המקרים, כאשר מדברים על מכונות תעשייתיות, מדברים על מכונות...
שמן זית בוטיק
כמעט בכל מטבח ישראלי שמן הזית הוא מוצר צריכה בסיסי...
תכירו את הטרנד החדש בעולם היין: יין כתום הסקוטית מבית ישרקו משיקה יין כתום מצרפת: L’un des Sens
הטרנד החדש בעולם היין: יין כתום, שוק הצובר תאוצה גם...
יוקרתי, נוצץ וחגיגי: נועלים תחרה
רשת הלב הכחול המתמחה בנעלי נוחות בריאות לנשים התומכות בכף...
למה השכרת משאית ליום זו אופציה טובה גם עבורכם?
מידי פעם אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם הצורך להוביל...
סגנונות פופולריים של שרשראות זהב 14K | המדריך שיעשה לך סדר
שרשראות זהב 14K   הן פריט חובה בכל אוסף תכשיטים איכותי....
מהנדס קונסטרוקטור
מה המילה הכי נפוצה בכל מה שקשור לתהליכי בנייה? כנראה...
דילוג לתוכן