למה קפה טחון טרי עדיף על קפסולות?

למה קפה טחון טרי עדיף על קפסולות?
קרדיט pixabay

קפה הוא אחד המשקאות האהובים ביותר בעולם, וכמובן שגם כאן בישראל. רבים מתקשים לפתוח את הבוקר בלי כוס קפה, ונוהגים לשתות כמה כוסות לאורך היום. הפופולריות העצומה של המשקה האלוהי, גרמה לאורך ההיסטוריה לאנשים לחשוב כל הזמן על דרכים חדשות לגדל, לייצר ולשתות אותו, ובשנים האחרונות ממש לא חייבים להגיע לבית קפה על מנת ליהנות מקפה טוב. כיום, יש מגוון עצום של מכונות קפה ביתיות אשר ניתן לקנות. גם אתם רוצים, אבל לא בטוחים אם לקנות מכונה מבוססת קפסולות או פולים? הגיע הזמן לפתור את הדילמה.

טרי זה הכי טעים

קפה טרי הוא איכותי יותר, זו עובדה מדעית. הטעם שאנחנו כל כך אוהבים מקורו בשמנים טבעיים אשר נמצאים בתוך פולי הקפה, וברגע שטוחנים אותם, השמנים משתחררים. הבעיה? השמנים האלה רגישים מאוד להשפעות חיצוניות כמו לחות, ושינויים בכמות החמצן והפחמן הדו חמצני. זה מה שהופך מטחנת קפה לעדיפה כל כך על קפסולות – באמצעותה משחררים את השומנים ממש רגע לפני הכנת הקפה. כך, נהנים מטריות מקסימלית ומטעם טבעי ועשיר.  כל הטעמים הטמונים בתוך הפולים נפתחים בדיוק ברגע הנכון, ולא מספיקים להיפגע.

קפסולות יקרות יותר בטווח הארוך

כמובן שיש יוצאים מהכלל, אבל בעקרון מטחנת קפה עולה יותר מאשר מכונה שמפיקה קפה באמצעות קפסולות. לא מעט אנשים בוחרים באפשרות הזולה יותר, אבל חשוב מאוד לשים לב לעלויות הכרוכות בקפה שלכם לאחר רכישת המכונה. קפסולות הן עסק יקר בהרבה לעומת קפה טרי, וככל שאתם שותים יותר קפה ביום ושהשימוש במכונה נרחב וממושך יותר, זה הופך ליותר משמעותי. בסופו של דבר, השימוש בפולי קפה משתלם לאורך זמן, ועלות המכונה לא ממש משנה.

אין תחליף לגמישות

כאשר אתם מכינים קפה מקפסולות, אתם מוגבלים לשימוש בקפסולות אשר מתאימות למכונה שקניתם. אי אפשר לשנות, לגוון או להתנסות. מטחנת קפה, לעומת זאת, מאפשרת שימוש בפולים מכל הסוגים והמקורות. כך, ניתן לשתות קפה טרי אשר מגיע מהמקומות בהם קפה הוא האיכותי ביותר שיש. אפשר לערבב בין סוגים שונים, ובכלל ליהנות מגמישות מרבית.

שומרים על הסביבה

קפסולות עשויות מפלסטיק ומאלומיניום, חומרים אשר לוקח להם עשרות ומאות שנים להתכלות, וכך מהווים איום על איכות הסביבה. אמנם נעשים מאמצים למצוא פתרונות לכך, ולייצר קפסולות הרבה יותר ידידותיות לסביבה, אבל סביר להניח שהמאמצים הללו לא יישאו פרי בקרוב. בינתיים, בין שאר היתרונות שלו, שימוש בקפה טרי גם עוזר לנו לשמור על הסביבה.

לסיכום, השימוש בקפסולות אמנם נוח יותר, אבל אם אתם שותים כמות רבה של קפה ולא מוכנים להתפשר על הטעם שלו, בהחלט שווה להשקיע מעט מאמץ ולהשתמש בקפה טרי. זה הכי קרוב שיש לבתי קפה, ולפעמים אפילו טוב מכך. אנחנו בטוחים שלאחר שתקבלו את ההחלטה הזו, אף פעם לא תביטו אחורה.

מאמרים נוספים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק: סדרת מסקרות צבעוניות לריסים ב- 6 צבעים אופנתיים ונוצצים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק סדרת מסקרות צבעוניות לריסים נוצצים....
חרבות וצ'ייסרים: מה צריך כדי ליהנות בפורים עד דלא ידע?
אם הינו צריכים לתאר את פורים במילה אחת היינו בוחרים...
"לא מתחפשים, מתאפרים" רשת SACARA משיקה קולקציית לוקים והשראות לפורים לשנת 2024 בשת"פ עם יוצרת התוכן נועה סול מתן + טיפים כיצד להכין בבית תחפושת גלקסיה באמצעות איפור בלבד
לקראת חגיגות פורים 2024, נבחרה יוצרת התוכן נועה סול מתן,...
מייבש השיער החדש של דייסון בהופעת בכורה בתערוכת האופנה Chloé בפריז
גארי גיל מציג לוק חדש בעזרת מייבש השיער Supersonic r™...
השקה פורימית: הזמרת אנה זק עם בכירי סאקרה ומליסרון משיקים חנות קונספט לחג פורים
שלשום בצהריים (4.3) הגיעו כוכבי רשת, מובילי דעת קהל, ובכירי...
יום המתולתלות שמח! לכבוד יום התלתלים הישראלי המתקיים ב 3 במרץ, מומחי השיער של Dyson מעניקים טיפים והמלצות שכל מתולתלת צריכה להכיר
שימוש בחום קיצוני? זה עלול לפגוע בקרקפת חום גבוה יכול להשפיע...
"לא מתחפשים, מתאפרים" מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק לחג הפורים: פלטת קרם מקצועית לאיפור הפנים, הגוף המורכבת מ -12 גוונים ססגוניים וזוהרים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק לפורים 2024 קולקציות צבעוניות ואיכותיות...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
איך תשיגו עור זוהר לשנה החדשה
שנת 2024 כבר בפתח וכולנו רוצות להתחיל את השנה עם...
דילוג לתוכן