למה חשוב לחפוף עם מוצרים נטולי מלחים?

למה חשוב לחפוף עם מוצרים נטולי מלחים?
קרדיט FREEPIK

ברוב מוצרי חפיפת וטיפוח השיער המוצעים לקניה על המדפים השונים בחנויות ישנם מלחים המזיקים לשיער, לקרקפת ולעור שלכם. כך למעשה, במקום לטפח את השיער אתן בעצם גורמות לו נזק.

אז מה החשיבות במוצרי שיער נטולי מלחים? המאמר הבא יענה לכן על השאלה. 

שמירה על השמנים הטבעיים בשיער ועל הלחות הטבעית שלו

מלחים פוגעים ביכולתו של השיער לשמור על השמנים הטבעיים שלו כיוון שהם מייבשים אותו. כאשר משתמשים במוצרי טיפוח לשיער נטולי מלחים, הקרקפת והשיער ימשיכו לייצר את השמנים הטבעיים האלה שישמרו על הבריאות של השיער, על הלחות הטבעית שלו ויתנו להם את הברק של השיער.

מניעת גרד בקרקפת 

הכמות הגדולה של המלחים הנמצאת במוצרי חפיפה רגילים מייבשת את השיער וכתוצאה מכך היא גורמת לגירוי בעור הקרקפת. לכן, מי שמשתמשת במוצרי חפיפה רגילים עם מלחים תסבול לעיתים קרובות מתחושת גירוד בקרקפת אחרי המקלחת. מוצרי חפיפה ללא מלחים ימנעו מהגרד להופיע ויגנו על הקרקפת. 

שמירה על צבע השיער 

מחקרים רבים גילו שאורך החיים של צבע השיער (גם צבוע וגם טבעי) מושפע ברוב הפעמים מכמות המלחים שיש במוצרי השיער השונים, מסקנתם הייתה שאורך החיים של צבע השיער ארוך יותר כאשר משתמשים במוצרים נטולי מלחים. 

שמירה על החלקות

במידה ועברתן החלקה מסוג כלשהו, הספר בוודאי אמר לכן להשתמש בשמפו ומרכך מיוחדים להחלקה, על מנת שההחלקה תישמר, שמפו להחלקה הוא למעשה שמפו נטול מלחים והוא שומר על אורך החיים של ההחלקה וכמובן על מראה השיער ובריאותו. הסיבה היא שמלחים פוגעים בתהליך הכימי שהשיער עבר במהלך ההחלקה וכך בעצם יחזירו אותו מהר יותר למצבו הטבעי לפני ההחלקה. 

פתרון לאלרגיים למלחים

חלק מהאנשים סובלים מאלרגיה למלחים שונים, בעבר, מי שסבל מאלרגיה כזאת היה מתקשה למצוא מוצרי שיער נטולי מלחים כיוון שלא היה את המגוון שיש היום, כיום המגוון הוא גדול וזהו פתרון טוב לאלרגיים להימנע מגירוי או פריחה שנוצרים לו במגע עם מלח.

למה מוצרים נטולי מלחים יקרים יותר? 

לעיתים, כשאנחנו רואים פער במחיר בין משהו שנחשב לבריא יותר מול משהו זול שיש ממנו מגוון גדול יותר, אנחנו מניחים שהסיבה היא שהחברות המייצרות את המוצרים היקרים יותר מנצלות את זה שאנחנו כצרכנים רוצים לרכוש מוצרים בריאים יותר ולכן נהיה מוכנים להשקיע יותר. 

אך האמת היא, שבתחום של מוצרי טיפוח שיער ההנחה הזאת שגויה, נכון שמוצרי שיער נטולי מלחים הם הרבה יותר יקרים, אבל הסיבה לכך היא שהעלות לייצר אותם היא הרבה יותר גבוהה, תהליך הייצור (כשהוא לא כולל מלחים) ארוך יותר ולכן גם יקר יותר. וזאת הסיבה שגם המחיר שאנחנו משלמים עליו גבוה יותר. 

לסיכום, מוצרי טיפוח לשיער נטולי מלחים הם הדרך הכי טובה לשמירה על שיער בריא, במיוחד לשיער הסובל מיובש ונשירה או לאחר החלקה או צביעה של השיער, והם הפתרון הטוב ביותר לכל מי שמעוניינת לחפוף את השיער במוצרים בריאים ואיכותיים. 

מאמרים נוספים
על כתמת בשיער כבר שמעתם? הקיץ בפתח וזה הזמן לנטרל את 'הכתמת' (פיגמנט כתום) בשיער! טיפים ועצות להגנה על השיער מפני כתמת בשיער כיצד זה קורה? מה הקשר בין מתכות לבין מראה צבע השיער וכיצד להימנע מהתופעה?
נשים רבות סובלות מ"כתמת" (פיגמנט כתום בשיער) בעיקר לאחר צביעת...
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק: סדרת מסקרות צבעוניות לריסים ב- 6 צבעים אופנתיים ונוצצים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק סדרת מסקרות צבעוניות לריסים נוצצים....
"לא מתחפשים, מתאפרים" רשת SACARA משיקה קולקציית לוקים והשראות לפורים לשנת 2024 בשת"פ עם יוצרת התוכן נועה סול מתן + טיפים כיצד להכין בבית תחפושת גלקסיה באמצעות איפור בלבד
לקראת חגיגות פורים 2024, נבחרה יוצרת התוכן נועה סול מתן,...
מייבש השיער החדש של דייסון בהופעת בכורה בתערוכת האופנה Chloé בפריז
גארי גיל מציג לוק חדש בעזרת מייבש השיער Supersonic r™...
השקה פורימית: הזמרת אנה זק עם בכירי סאקרה ומליסרון משיקים חנות קונספט לחג פורים
שלשום בצהריים (4.3) הגיעו כוכבי רשת, מובילי דעת קהל, ובכירי...
יום המתולתלות שמח! לכבוד יום התלתלים הישראלי המתקיים ב 3 במרץ, מומחי השיער של Dyson מעניקים טיפים והמלצות שכל מתולתלת צריכה להכיר
שימוש בחום קיצוני? זה עלול לפגוע בקרקפת חום גבוה יכול להשפיע...
מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק מרחיב את סדרת השפתונים Super Stay Vinyl Ink ומשיק את Pinks Vinyl Ink - שלושה גוונים ורודים: ורוד בזוקה, ורוד דובדבן וורוד אדמדם
עמידים עד 16 שעות! עם גימור מבריק ותחושת לחות מותג האיפור...
"לא מתחפשים, מתאפרים" מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק לחג הפורים: פלטת קרם מקצועית לאיפור הפנים, הגוף המורכבת מ -12 גוונים ססגוניים וזוהרים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק לפורים 2024 קולקציות צבעוניות ואיכותיות...
Valentine's Day
יום האהבה זהו יום בו אנו רוצים להראות ליקירינו כמה...
לרגל חג האילנות: כל מה שצריך לדעת על האדמה, הטבע וכיצד הוא משפיע על עור הפנים שלנו
הכל מתחיל באדמה. האדמה היא הגיבורה הראשית של הגן בו...
דילוג לתוכן