ליצ'י – פסיפלורה – השילוב המרענן לקיץ מסדרת Zero Green של tea-Fuze

ליצ'י – פסיפלורה – השילוב המרענן לקיץ מסדרת Zero Green של tea-Fuze
צילום רונן מנגן

הימים החמים של הקיץ, מביאים איתם באופן טבעי צורך להתרעננות! פיוז טי, משיקים את השילוב המרענן.

מותג התה הקר הבינלאומי Fuze-tea משיק משקה חדש בסדרתZero Green , בטעם מרענן של ליצ'י-פסיפלורה. הטעם החדש מצטרף למשפחת הטעמים בסדרת ה-Zero ויימכר לצרכן לצד טעמים נוספים ומוכרים בסדרה: אפרסק ואננס. כל משקאות Fuze-Tea מבוססים על שילוב של טעמי פירות מרעננים ומפנקים לקיץ ביחד עם תמציות תה אמיתי שחור או ירוק, המכילים נוגדי חמצון טבעיים וללא חומרים משמרים או צבעי מאכל מלאכותיים.

הרחבת סדרת Fuze-tea Zero תאפשר לבחור משקה ממגוון הטעמים ומגיעה על רקע הגברת המודעות של הצרכנים וחיפוש אחר מוצרים שאינם מכילים סוכר ללא התפשרות על הטעם. מוצרי Fuze-tea Zero נחשבים לשחקן הצומח בקטגוריית המשקאות ללא סוכר, וכוללים מספר טעמים: Zero Fuze-tea בטעם אפרסק, Fuze-tea Zero Green בטעם אננס.

אורלי גוליברודסקי, מנהלת השיווק של Fuze-Tea מוסרת: "אנו שמחים להמשיך ולרגש את הצרכנים עם טעמים מפתיעים ומרעננים במותג Fuze-Tea ולהביא חדשנויות למותג בקטגוריית ה- Zero, האהובה כל כך על ידי הצרכן הישראלי".

Fuze-Tea Zero green בטעם ליצ'י פסיפלורה יושק בבקבוקי 1.5 ליטר ובבקבוקים אישיים של 500 מ"ל. המוצרים יהיו זמינים החל מאמצע אוגוסט ברשתות השיווק, בחנויות פרטיות, ובמגוון חנויות נוחות ומזון מהיר.

אודות Fuze-tea:
-Fuze-tea הוא המותג המוביל בקטגוריית התה הקר בארץ, שמופק מתמציות תה טבעיות המכילות נוגדי חמצון טבעיים ומשווק לצרכן במגוון טעמים שונים: בטעם אפרסק, בטעם מנגו-אננס, בטעם ענבים, פיוז-טי 19 קל' בטעם לימונענע, Fuze-tea Zero בטעם אפרסק, Fuze-tea Zero Green בטעם אננס ועכשיו גםFuze-Tea Zero Green בטעם ליצ'י-פסיפלורה, במגוון אריזות.

צילום רונן מנגן
מאמרים נוספים
מותג האופנה והלייף סטייל סקצ'רס משיק: קולקציית נעליים במידות גדולות לגברים
מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי סקצ'רס משיק: קולקציית נעליים במידות...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
רשת גלי במבצע סוף עונה: מגפיים לנשים וילדים החל מ 49.90 ₪
רשת גלי יוצאת במבצע סוף עונה במסגרתו מגוון ענק של...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
משחקי הפוף😊: מותג החטיפים פוף משיק קמפיין אתגרים לצעירים בהובלתם של נבחרת משפיעני הטיקטוק המובילים: דילן דרור, לרה גרינסס, אמילי מדואל ונתן זרקא
פוף, מותג חטיפי הילדים משיק השבוע קמפיין חורף חדש תחת...
מבצעי 'נובמבר ישראלי' ברשת גלי לקראת הבלו פריידי: זוג שני ב – 59 שח בלבד על קולקציית חורף 2024 ל נשים וילדים
המבצע כולל מגפים, מגפונים, נעלי ספורט, סניקרס, כפכפים, מוקסינים, נעלי...
רשת SCOOP משיקה אקססוריז כאות סולידריות: תכשיט לנעל בהשראת ״חרבות ברזל״
הסטייליסטית ליאת אשורי שנבחרה למשימה עיצבה דיסקית שעליה תליון מגן...
לחכות בתור? זה כל כך 2020! רשת Si Caf'e משיקה אפליקציה חדשנית שתגיש לכם את הקפה עד לפתח הרכב!
שיוצאים לטייל ברחבי הארץ עם כל המשפחה ומבלים חלק ניכר...
ליצ'י - פסיפלורה - השילוב המרענן לקיץ מסדרת Zero Green של tea-Fuze
הימים החמים של הקיץ, מביאים איתם באופן טבעי צורך להתרעננות!...
סיר אורז ואידוי לבישול בריא!
מותג מכשירי החשמל האמריקאי לבית ולמטבח DECKER & ,BLACK המיובא...
דילוג לתוכן