לא צריך לצאת מהבית כדי לרהט אותו - מהיום בוחרים ריהוט באמצעות מציאות מדומה
קרדיט לתמונות PIXABAY

אם גם אתם עוסקים במכירת ריהוט, אקססוריז ובתחום עיצוב הפנים, אנחנו כנראה לא צריכים לספר לכם שאחד האתגרי הגדולים שעומדים בפניכם הוא הצורך המתמיד להראות ללקוחות שלהם איך הריהוט והעיצוב החדש שלהם הולך להיראות עוד בטרם הרכישה, ובכך בעצם לעודד אותם לרכוש ולאפשר חוויית קנייה טובה יותר. עד היום לא הייתה דרך ממשית ונוחה לעשות את זה, ומאז המציאות המדומה פרצה לחיינו נראה כי הדבר הזה השתנה מקצה לקצה. מציאות מדומה היא טכנולוגיה נפלאה בשירות חנויות ומעצבי פנים ואם אתם עדיין לא משתמשים בה, אנחנו רוצים להסביר בדיוק במה מדובר כדי שתוכלו להבין גם אתם מדוע זו ההשקעה החכמה ביותר לעסק שלכם בזמן הקרוב. 

מהי מציאות מדומה?

אז קודם כל צריך להבין שמציאות מדומה היא בלי ספק העתיד והכיוון שאליו ילך העולם הטכנולוגי בשנים הקרובות. מדובר למעשה בטכנולוגיה אשר מדמה למשתמש בתלת ממד ובצורה וירטואלית חלקים שלמים של מציאות. זה יכול להיות למשל סיור בבניין מגורים, הדמיה של חווית נסיעה בכלי תחבורה כלשהו, וכן גם ממשק מציאות מדומה שבה אנו והלקוחות שלנו יכולים לעצב לעצמם את הבית באופן וירטואלי עם רהיטים שאנו מוכרים ולהבין איך הבית שלהם עתיד להיראות לאחר הרכישה. הפקת סרטוני מציאות מדומה ומוחשית זה הפתרון האידיאלי עבור עסקים שמחפשים דרך ריאליסטית, מתקדמת ומקורית להציג אלמנטים שונים במציאות, והיתרון הגדול כאן זה שבניגוד לסרטונים רגילים, מדובר בחוויה אינטראקטיבית שבה המשתמשים לוקחים חלק פעיל. 

איך זה משרת את ענף הקמעונאות?

טכנולוגיות מציאות מדומה מתקדמות מאפשרות כבר היום מגוון אופציות שהופכות את תהליך הרכישה של הלקוחות לנוח הרבה יותר. למשל, בענף הריהוט ועיצוב הפנים, יש טכניקות מציאות מדומה המאפשרות לסרוק את הבית שלנו בלייב ואז לבחור רהיטים מסוימים שאותם ניתן ״להדביק״ במקומות שונים בבית ולקבל תמונה ריאליסטית למדי איך הם עתידים להיראות. 

מעבר לכך, אף שזוהי חוויה שונה שלא הרבה עסקים יודעים להציע, חשוב לזכור תמיד כי הטכנולוגיה הזו מאפשרת ללקוחות לבצע רכישה מבלי שבכלל צריך לקום מהספה. כלומר, אנשים רבים היו שמחים להזמין רהיטים הביתה לאחר חיפוש של באינטרנט כמו הרבה מוצרים אחרים, אבל משום שאין דרך לדעת איך הם ייראו בסוף בבית שלנו, אז לא מעט מוותרים על זה בסופו של דבר ובוחרים ללכת לחנויות באופן פיזי. המציאות המדומה משנה את כללי המשחק ועסקים שישכילו לנצל את הכלי הזה ייהנו מפור משמעותי על כל המתחרים, וזאת משום שבכך הם משקיעים יותר בתדמית שלהם בתור עסקים מתקדמים ורציניים, שמציעים שירות ייחודי ופרקטי במיוחד. 

כל האפשרויות שאתם מחפשים

החברות המובילות במשק שיודעות לייצר סרטוני מציאות מדומה ברמה גבוהה יודעות למעשה להציע שלושה מוצרים עיקריים:

סרטון מציאות מדומה

מרחב ב-360 מעלות שאיננו אמיתי כמובן, אך מוצג בצורה ויזואלית המדמה חלל אמיתי כאשר התנועה של המשתמש היא זו שמגדירה את התזוזה במרחב הווירטואלי. 

סרטון מציאות רבודה

שילוב מיוחד של מרחב פיזי וירטואלי עם מרחב אמיתי קיים לכדי חוויה הטרוגנית אחת, למשל חלל הבית של לקוחות עם מוצרים שאנו מציעים להם שעדיין לא קיימים באמת. 

סיור וירטואלי

סיור וירטואלי מאפשר ביקור במקומות שונים (למשל בחנות שלכם) כאילו אנו הולכים שם באופן פיזי (רק שאנו עושים זאת מרחוק דרך המחשב או הנייד) דרך צילום של מאות ואלפי תמונות באיכות גבוהה. 

לסיכום

בשורה התחתונה, מציאות מדומה זה בלי ספק העתיד של עולם המכירות ואם אתם עוסקים בקמעונאות ועיצוב פנים, כדאי לכם להכיר את הנושא הזה יותר, ואף לפנות לחברה מקצועית בתחום שתוכל להביא לפניכם את המוצר שיתאים לכם ביותר. בהצלחה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here