כשהמשפט הפלילי פוגש את האינטרנט

כשהמשפט הפלילי פוגש את האינטרנט
קרדיט - Canva

עבירות מחשוב נוגעות לכל הקשור לעבירות סייבר ופריצה לאתרים וחשבונות, הפצת סרטונים ומידע רגיש על אנשים ברשתות החברתיות ועבירות נוספות הנעשות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. היתרון שהיה במשך שנים להאקרים ומבצעי פשעים דומים הוא שהטכנולוגיה מקדימה את החוק ונמצאת מרחק רב לפניו. כך יצא שהחוק לא נלחם מספיק בפשעים ועבירות מסוג זה. היום ישנה התקדמות בעניין מבחינת חקיקה וישנם דיני אינטרנט וטכנולוגיה אך כמובן שהעניין עוד בחיתוליו. כך, אם אדם תובע אזרחית בנושא זה הוא חייב עורך דין אזרחי המתמחה בתחום, ואם מדובר על עניין פלילי, החשוד חייב למצוא עורך דין פלילי בהרצליה ובקרבתה המומחה בתחום. בתור עיר מובילה בהייטק יתכן שבהרצליה יתנהלו תיקים רבים הקשורים לתחום זה.

חשיבות פניה לעורך דין לפני חקירה

כשמדובר על חשד לעבירה פלילית, אדם יכול למצוא את עצמו יום אחד הופך לאזרח מן השורה לפושע בפוטנציאל. לא למעט אנשים שאין להם עבר פלילי מוצאים עצמם חשודים בביצוע עבירה, נעצרים ומובאים לחקירה והם אינם יודעים מה לעשות, הדברים קורים מהר והם לא מספיקים להגיב. הדבר הראשון שחובה לעשות באופן אוטומטי הוא לפנות לעורך דין פלילי ולא לומר דבר לפני התייעצות איתו. גם אם החשד נראה לכם טעות שתיווכח במהירות, הדברים יכולים להסתבך כשלא מגיעים מוכנים. אם התיק נפתח במשטרת רמלה, חפשו עורך דין פלילי ברמלה וסביבתה שמתמחה בנושא העבירה המיוחסת לכם, בין אם זו אלימות במשפחה, עבירות מין או סמים. עורך הדין חייב להתמקד בפלילים קודם כל אך גם בנושא העבירה. הגעה מוכנים לחקירה תשנה את פני הדברים ותגדיל את הסיכוי לסגירת התיק במהירות.

נעצרתם בנושא סמים? פנו לעו"ד מומחה בתחום

החוק מתייחס לנושא הסמים בקשיחות ולא מבדיל בצורה משמעותית בין סמים קשים כמו הרואין וקוקאין לבין סמים קלים כמו מריחואנה. כך גם אנשים מן השורה אשר מחזיקים כמות מסוימת של סמים כמו מריחואנה לשימוש עצמי בכמות העולה מעט על המותר בחוק מוצאים את עצמם מסתבכים. דווקא בשל העובדה שפעמים רבות מדובר על אנשים נורמטיביים לחלוטין שמעשנים פה ושם כדי להשתחרר, חשוב לפנות לעורך דין פלילי המתמחה בתחום זה. אם אתם מאזור חיפה, בחרו עו"ד פלילי בחיפה אשר נושא הסמים הוא אחד מתחומי ההתמחות העיקריים שלו. הוא במקרים רבים יצליח למצוא "חורים בעלילה", להטיל ספקות בממצאים וכך לזכות לחלוטין או לפחות להביא להקלה בעונש.

משרד עו"ד רונן בנדל הוא בעל ניסיון רב במשפט הפלילי במיוחד בעבירות סמים, אינטרנט ואלימות והצליח להקל או לזכות את לקוחותיו גם במקרים מורכבים. מוזמנים ליצור קשר.

מאמרים נוספים
פילאטיס מכשירים רמת גן
בשנים האחרונות אנשים רבים מדברים על פילאטיס ולא מעט גם...
קריינות מקצועית
קריינות מקצועית
קריינות מקצועית בשפה האנגלית מבהירה ומעשירה תכנים המוגשים במצגות, פרסומות...
מארזי אוכל ליולדת: מתנות מושלמות ליום הולדת לגבר ולמארזי בלונים ליום הולדת
כאשר מתכננים מתנות עבור חגיגות שונות, מארזי אוכל ליולדת, מארזים...
רגליות למכונות תעשייתיות
ברוב המקרים, כאשר מדברים על מכונות תעשייתיות, מדברים על מכונות...
שמן זית בוטיק
כמעט בכל מטבח ישראלי שמן הזית הוא מוצר צריכה בסיסי...
תכירו את הטרנד החדש בעולם היין: יין כתום הסקוטית מבית ישרקו משיקה יין כתום מצרפת: L’un des Sens
הטרנד החדש בעולם היין: יין כתום, שוק הצובר תאוצה גם...
יוקרתי, נוצץ וחגיגי: נועלים תחרה
רשת הלב הכחול המתמחה בנעלי נוחות בריאות לנשים התומכות בכף...
למה השכרת משאית ליום זו אופציה טובה גם עבורכם?
מידי פעם אתם מוצאים את עצמכם מתמודדים עם הצורך להוביל...
סגנונות פופולריים של שרשראות זהב 14K | המדריך שיעשה לך סדר
שרשראות זהב 14K   הן פריט חובה בכל אוסף תכשיטים איכותי....
מהנדס קונסטרוקטור
מה המילה הכי נפוצה בכל מה שקשור לתהליכי בנייה? כנראה...
דילוג לתוכן