כל מה שתרצו על החלפת בלון גז למנגל

כל מה שתרצו על החלפת בלון גז למנגל
קרדיט FREEPIK

ישראלים רבים עברו בשנים האחרונות למנגל על גז המספק יתרונות כמו צלייה יותר נקייה ויותר מדויקת, בלי עשן פחמים ולכלוך על הידיים, עם אפשרות לשליטה בטמפרטורה, וכן מכשירים נאים ומעוצבים שמשדרגים את החצר. יחד עם זאת, לא לכולם ברור איך מחליפים את מחליפים את הבלונים, אל מי כדאי לפנות, כמה זה עולה ועל אילו נקודות בטיחות צריך להקפיד. בשורות הבאות ניתן מענה לסוגיות אלו.

מי מחליף לכם את הבלון?

קודם כל, כאשר מדברים על החלפת בלון גז למנגל מתכוונים כמעט תמיד לבלונים הקטנים של 5 או 2.5 ק"ג, ולא לבלונים הגדולים של 12 או 48 ק"ג. זאת מאחר שהבלונים הקטנים מאפשרים ניידות, אחסון פשוט וחיבור פשוט וקל. יחד עם זאת, יש הסבורים שכדי להחליף את הבלון חייבים לצאת מהבית, למשל לחנות המבצעת מילוי מחדש (למעשה מחליפה) את הבלון שהתרוקן. אבל בפועל ממש לא צריך לצאת מהבית כי כיום אפשר להזמין החלפת בלון גז למנגל בשיחת טלפון אחת ואפילו בלי שיחה – ישר דרך האינטרנט.

כך למשל, חברת סופרגז הנמנית על ותיקות ספקיות הגז בישראל, מעמידה אתר נוח מאוד לשימוש שבו אפשר להזמין בלוני גז למנגל (וגם בלונים גדולים) ממש עד הבית. את המשלוח עצמו החברה מספקת לגמרי בחינם תוך 4 ימי עסקים בפריסה רחבה מאוד. בנוסף, דרך אתר החברה תוכלו להזמין עוד כלים ואביזרים למנגל, החל בערכת חיבור הכוללת ווסת וצינור ועד לסט כלים למנגל. לכן, בין אם מדובר בבלון 5 או 2.5 ק"ג תוכלו לעשות את ההזמנה בקלות ובמהירות ללא עלויות מיותרות. המחירים עצמם ממש לא בשמיים, אם כי ברור שעדיף להזמין בלון 5 ק"ג שהחלפתו עולה נכון להיום 150 ₪ ואילו החלפת סלון גז 2.5 ק"ג עולה 130 ₪ (המשלוח כאמור בחינם).

כמה מילים על בטיחות

חשוב לדעת כי חיבור של גריל גז לבלון אמור להתבצע על ידי טכנאי גז, לרבות התקנת הווסת והצינור. יחד עם זאת, רבים נוהגים לחבר את הבלון לבד ומי שעושה זאת חייב לקרוא היטב את הוראות היצרן. כמו כן, חשוב לזכור שהאחריות שניתנת על הגריל עצמו מצריכה לא פעם חתימה של טכנאי גז מוסמך על טופס של התקנה ובדיקה, ובנוסף יש שיקולים ותקני בטיחות שונים שחשוב להכיר – למשל שצריך להשתמש בצינור גומי שאורכו אינו עולה על 3 מטרים. לכן, המלצה מכל הלב היא לבצע את ההתקנה הראשונית ואת ההחלפות בליווי של טכנאי גז מוסמכים, ולזכור שגז אינו משחק ילדים. עם כל ההנאה והכיף סביב המנגל, מדי שנה מתרחשות בארץ עשרות תאונות המובילות לפציעות, אז אנא היו זהירים.

מאמרים נוספים
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
עו"ד לירושה – מיהו?
לא אחת בחיינו אנחנו שומעים על עורך דין לענייני ירושה...
שילוח בינלאומי: חשיבות שכירת שירותי המומחים בתחום
בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים עוסקים היום יותר ויותר בסחר...
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק: סדרת מסקרות צבעוניות לריסים ב- 6 צבעים אופנתיים ונוצצים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק סדרת מסקרות צבעוניות לריסים נוצצים....
קורס נאמן בטיחות
בטיחות במקום העבודה הינה בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, במיוחד...
חומר לניקוי ריפוד
המדריך השלם למוצרי טיפוח וניקוי ריפודים ברכב
מוצרי טיפוח לרכב הם השקעה חכמה עבור כל בעל רכב...
הרהיטים שגם אתם רוצים שיהיו לכם במשרד
בכל פעם כשאתם נכנסים למשרד שלכם אתם מביטים ימינה ושמאלה...
דילוג לתוכן