כל מה שצריך לקחת לטיול לאיסלנד

כל מה שצריך לקחת לטיול לאיסלנד
קרדיט PIXABAY

איסלנד שונה מאוד ממדינות אירופה הקלאסית. אף אחד לא צריך הסברים, מה לארוז ומה לקחת לקראת חופשת בטן גב באילת או ביוון, אבל טיול באיסלנד זה עולם אחר. קרחונים, שלג, מרחבים של טבע פלאי, הפלגות לצפייה בלוויתנים, סיורי גייזרים – יש המון מה לעשות באיסלנד. בעוד זמן קצר תגלו מה כדאי לקחת לשם, לטיול אגדי שלא יישכח לעולם.

היערכו עם שכבות וביגוד איכותי 

בקיץ או בחורף, חמסין ככל הנראה לא יתפוס אתכם באיסלנד. יחד עם זאת, כדאי בהחלט להביא איתכם משקפי שמש איכותיים. מלבד זאת, מומלץ לחוות את איסלנד למטייל כאשר אתם מצוידים בכמה וכמה פריטים של ביגוד חם מסוגים שונים.

למשל, וודאו שבמזוודה שלכם יהיה ארוז מעיל קל, חסין לרוח ולגשם. קחו אתכם מכנסי גשם, שתוכלו ללבוש מעל למכנסי ההליכה שלכם. קנו מעיל פליז קל ואוורירי או סוודר ארוג ומחמם. אל תשכחו להביא אתכם צעיף מאיכות גבוהה או חם צוואר. כפפות איכותיות הן פריט חובה אך כך גם תחתונים תרמיים וגופיות תרמיות ומחממי אוזניים. כך תוכלו להתלבש קל (מבחינת משקל) אך גם מחמם מאוד.

אם אתם מתכוונים לצאת להליכות וצעידות, לצד נעלים נוחות, ערדליים או מגפיים, קחו גרביים מאיכות גבוהה. זה נחוץ במיוחד לטיולים במזג אוויר שיכול להפתיע. לצעידת קרח או שלג, אל תצאו עם נעלי ספורט רגילות, אפילו מבודדות. מומלץ להצטייד בנעלי קרח בעלות סוליה מיוחדת כנגד החלקה.

כן, הביאו גם קרן הגנה 

חוויה מלהיבה באיסלנד זו השחייה במעיינות תרמו מינרליים או באתרי רחצה ומרפא. הטמפרטורה של המים מדהימה וכדי שתוכלו ליהנות הביאו אתכם בגדי ים וציוד רחצה. ומלבד משקפי השמש שאותם ציינו קודם לכן, הביאו גם קרם הגנה. במרחבים הפתוחים, אפשר בהחלט לחטוף כוויות שמש וניתן להימנע עם קצת תשומת לב. אם תבלו באזורי האגמים הפופולריים בקיץ, כדאי להביא תכשיר דוחה חרקים. בלילות החמים, הם מגיעים גם לאיסלנד הרחוקה.

לא רק בגדים חמים וקרם הגנה כדאי שיהיו תמיד בהישג יד. מומלץ להביא אתכם סוללות לציוד חשמלי, פנס שדה איכותי, מפה של סביבת הטיול. אל תשכחו להביא עימכם כרטיס אשראי בין לאומי וגם כסף כיס מזומן, שיהיה. המטבע המקומי הינו קרונה איסלנדית (כתר איסלנדי). הביאו בקבוקי מים שניתנים למילוי ותרופות, אם אתם זקוקים לכאלה. משחות נגד שפשפת, תרופות לכאבי מחזור או לכאבי ראש, משהו להורדת חום – את כל אלה כדאי להביא מהארץ. כמו כן קחו תיק גב נוח, בעל רצועות מתכווננות. הוא יהיה מלווה נאמן שישמש אתכם רבות.

אם תבלו כמה ימים ברייקיאוויק, תוכלו להיעזר בחנויות המקומיות כדי להשלים ציוד. יחד עם זאת, הרבה יותר נוח להגיע עם מרבית הפריטים הנחוצים מהארץ. כך תהיו מוכנים לכל ותוכלו ליהנות ללא הפתעות.

מאמרים נוספים
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
עו"ד לירושה – מיהו?
לא אחת בחיינו אנחנו שומעים על עורך דין לענייני ירושה...
שילוח בינלאומי: חשיבות שכירת שירותי המומחים בתחום
בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים עוסקים היום יותר ויותר בסחר...
קורס נאמן בטיחות
בטיחות במקום העבודה הינה בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, במיוחד...
חומר לניקוי ריפוד
המדריך השלם למוצרי טיפוח וניקוי ריפודים ברכב
מוצרי טיפוח לרכב הם השקעה חכמה עבור כל בעל רכב...
הרהיטים שגם אתם רוצים שיהיו לכם במשרד
בכל פעם כשאתם נכנסים למשרד שלכם אתם מביטים ימינה ושמאלה...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
דילוג לתוכן