כלים מומלצים לניקיון הבית

כלים מומלצים לניקיון הבית
קרדיט לתמונה: freepik

בית נקי תמיד תורם לתחושה נעימה ורעננה, אך פעולת הניקיון עצמה עשויה להיות מתישה ומייגעת. כיום, ישנם שלל כלים ומכשירים בשוק שביכולתם להפוך את ניקיון הבית לפשוט וקל הרבה יותר. הודות לטכנולוגיות המתקדמות הקיימות לרשותנו נוכל לקבל בית מצוחצח מבלי לסיים את העבודה עם גוף תפוס ותשישות. הנה מספר המלצות לכלי ניקוי שיסייעו לכם בניקיון הבית במינימום טרחה.

שואב אבק נטען

את ניקיון הבית מומלץ תמיד להתחיל מניקוי האבק, שכן אם נתחיל קודם כל עם השטיפה נמצא עצמנו מעבירים בוץ ממקום למקום. שואב האבק מסייע לנו בניקיון הרצפה מאבק מבלי להיאלץ להשתמש במטאטא, אך שואבי האבק המתחברים לחשמל הם לרוב כבדים מאוד ומגבילים בגלל הכבל החשמלי. שואב אבק נטען מומלץ מאוד כפתרון לבעיות אלה, משום שאין כל צורך לחבר אותו לחשמל כדי להפעילו. שואבי האבק הנטענים פועלים לפרקי זמן ארוכים ללא חיבור לחשמל, ולרוב הם אף קלים בצורה משמעותית משואבי האבק המתחברים לחשמל. הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת כוח שאיבה עוצמתי ביותר גם בשואבי האבק הנטענים, כזו שתזרז עד מאוד את ניקיון האבק בבית. 

מדיח כלים

שטיפת כלים שאף אחד מבני הבית לא נהנה לעשות, במיוחד לאחר ארוחות משפחתיות שבהן הכלים נערמים במהירות בכיור. באמצעות מדיח הכלים תחסכו שעות של עבודת ניקיון והרבה תסכול. המדיח ינקה את הכלים הרבה יותר טוב מכל ספוג ואף יבריק אותם בסיום. ישנם מדיחים אינטגרליים שאותם ניתן לשלב בקלות בין ארונות המטבח, ומדיחים חצי אינטגרליים המאפשרים גישה ללוח התפעול גם בזמן שהמדיח פועל. 

תנור עם מנגנון ניקוי עצמי

אחת מפעולות הניקיון המסורבלות והמתישות ביותר היא ניקוי התנור. במקום להתעסק עם חומרים להמסת שומן וקרצופים בלתי נגמרים עדיף להשקיע בתנור פירוליטי. זהו תנור המנקה את עצמו על ידי חום גבוה ביותר. בסיום הניקוי העצמי כל שתצטרכו לעשות הוא לנקות את שאריות הלכלוך עם מטלית לחה. ניגוב קל ויש לכם תנור מבריק. 

מכונת כביסה

לא תאמינו איזה הבדל יכולה לעשות מכונת כביסה חדשה לעומת מכונת כביסה ישנה. ראשית, יתכן ומשפחתכם התרחבה משמעותית מאז שרכשתם את מכונת הכביסה הישנה וכעת נחוץ לכם יותר נפח לבגדים בכל כביסה. בנוסף, מכונת כביסה חדישה תחסוך לכם גם בהוצאות החשמל שכן כיום מייצרים מכונות החוסכות באנרגיה. מכונות כביסה ישנות לעיתים ממש פוגעות בבגדים ואף משאירות אותם עם ריח שאינו נעים, זאת משום שהפילטר כבר ישן ואפילו החלפה שלו כבר לא תציל את המצב. לכן, עדיף להשקיע במכונת כביסה חדשה שתלווה אתכם עם ניחוח מעולה לעוד שנים רבות. 

מאמרים נוספים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024: סדרת מוצרים להגנה מלאה מהשמש עם 50 SPF: קרם הגנה לפנים וספריי הגנה לגוף היפואלרגני וללא פראבנים
רשת SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים...
קולקציית החג של מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS : קולקציית נעלי סניקרס חגיגיות
לקראת חג הפסח, מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע את...
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
לא רק לבן: הנעלה חגיגית לפסח ולאביב
רשת ההנעלה הלב הכחול, המתמחה בנעלי נוחות אופנתיות, נכנסת לחג...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
הצצה ראשונה לטרנדים של בגדי ים קיץ 2024: כתף אחת, מחשופים נמוכים, כיווצים, כתפיות עבות או דקות, משחקי שקיפויות ועוד. צבעוניות: דפוסים פרחוניים, מנומר עדין, וגוונים בוהקים לצד השחור הקלאסי הנצחי
המותג היוקרתיJACK KUBA משיק: קולקציית בגדי ים לנשים לקיץ 2024 ליין חדש...
דילוג לתוכן