כך תשיגו את הלוק של כוכבות הוליווד ללא מאמץ!

כך תשיגו את הלוק של כוכבות הוליווד ללא מאמץ!
צילום יחצ

קיימות דרכים רבות שבהן כוכבות הוליווד מעניקות לנו השראה בחיי היומיום, כשאחת מהן היא דרך האקססוריז המושקעים. במאמר הבא, נעסוק בכמה תכשיטים מיוחדים שכמו שכתבנו בכותרת, מאפשרים לכוכבות להשיג לוק מושקע כמעט ללא מאמץ. אז איך הכוכבות עושות את זה? ובפרט, איך ניתן להפוך תכשיט לפריט אופנתי בעל אמירה אישית ויצירתית?

שרשרת שם

שרשרת עם שם היא מסוג התכשיטים הבודדים שיכולים להתאים לנו בכל גיל, עקב הפשטות שלהם מחד והערך המוסף שלהם מאידך. באופן כללי, נראה כי בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת וגוברת של רצון להשקיע טאצ' אישי יותר באקססוריז ובלבוש, מגמה הבאה לידי ביטוי כמובן ביצירתיות רבה יותר, אולם גם בעיצובים חדשניים. בפרט, מבין התכשיטים עם החריטה האישית, שרשרת עם שם מככבת ללא ספק בשדרות הוליווד וכמובן, אצל רבים מאתנו באופן כללי.

צילום יחצ

למה התכשיט מיוחד?

שרשרת נחשבת לתכשיט סולידי יחסית, כזה שגם אנשים שלא מתחברים לטבעות או לצמידים וכד', מוכנים לענוד. ניתן למצוא שרשראות כאלה כיום במגוון עיצובים שעונם לכל סגנון אישי. באשר לכוכבות הוליווד, נראה כי הבחירה בשרשראות עם שם מהווה מעין אמירה אפנתית עבורן, כזו שטומנת בחובה גם הצהרה של עומק מסוים.

כמה מכוכבות הוליווד שעונדות שרשרת שם הן: Jessica Alba, Beyoncé, Khloe Kardashian ,Alessandra Ambrosio, Shay Mitchell, Kylie Jenner והרשימה עוד ארוכה.

למי שרשרת שם מתאימה?

בשונה מחלק מן התכשיטים שנספר עליהם מטה, שרשרת עם שם מתאימה הן לנשים והן לגברים וכן, גם לילדים כאמור. לכן, שרשרת עם חריטה של שם יכולה להיות מתנה נהדרת הן עבור בן\בת הזוג, עבור חברים או עבור המשפחה.

צמיד עם חריטה

כחלק מן הטרנד העולמי, גם צמידים עם חריטה תופסים מקום מכובד. ככלל, מדובר בד"כ בצמידים בעלי מראה אחיד, הכוללים תליון או חלק ייעודי שעליו חרוט שם אן משפט וכד'. חלק מן הצמידים כוללים גם חריטה מסביב להם, בהתאם לאורך המשפט כמובן. מעבר לכך, קיימים סוגים שונים של צמידים כאלה, כך שאינם חייבים אפילו להיות עשויים ממתכת.

למה התכשיט מיוחד?

בשונה משרשרת למשל, צמיד הוא תכשיט השמור בד"כ לחובבי הז'אנר בלבד. הוא פחות קיטשי וצפוי, ובמילים אחרות: אנשים אולי יצפו למצוא חריטה על שרשרת, אבל לא תמיד על צמיד. כמו כן, צמיד עם חריטה יכול להכיל מילים רבות יותר, כך שמי שמעוניין במשפט השראה למשל, או בציטוט וכד', ימצא את מבוקשו דווקא בצמיד עם חריטה.

למי צמיד כזה מתאים?

הוא מתאים לכולם באופן עקרוני, אולם כפי שוודאי הבנתם כבר, מעט אנשים בוחרים בו בפועל, לעומת השרשרת. אם אתם הולכים על צמיד עם חריטה, הקפידו לבחור בעיצוב אישי, כזה שיסייע לכם לענוד אותו גם ביומיום.

אגב, הנה כמה מכוכבות הוליווד שעונדות צמיד עם חריטה :Jessica Alba, Bella Thorne, Kristen Bell.

נ.ב: צמיד עם חריטה יכול להיות רעיון למתנה נפלאה ולא דווקא רומנטית. חשבו למשל על חבר\ה טוב\ה שתרצו לומר לו תודה באופן מושקע.

טבעת עם חריטה

מבין התכשיטים עם החריטה, הטבעת נחשבת לתכשיט האישי ביותר ואולי גם הרומנטי ביותר. בדיוק כמו הצמיד, כך גם הטבעת מאפשרת חריטה מסוים שונים, החל ממשפטים שונים וציטוטים ועד לשמות או למילים יחידות ובעלות משמעות עבורכם. למרות שזה היה מאתגר, תפסנו גם כמה כוכבות הוליוודיות שעונדות טבעת כזו (ואת שמן נזכיר בהמשך, למי שמתעניין).

למה היא מיוחדת ולמי היא מתאימה?

טבעת באופן כללי, משמשת אותנו בחלקים מאושרים בחיים ובפרט, בחתונות או אירוסין. אולם, אנחנו לא מכירים אישה שתתנגד לקבלת טבעת עם הקדשה אישית כלשהי גם ליום הולדת למשל ולכן היא מהווה מתנה רומנטית ומתחשבת במיוחד (גברים, קחו זאת בחשבון!). בנוסף, טבעת עם חריטה משולמת לכל מי שאוהב להביע את עצמו באופן סמוי יותר, וישמח לענוד תכשיט עם איזושהי אמירה, אבל עדיין כזו שלא כולם חשופים אליה כמו בשרשרת או צמיד. אז כפי שהבטחנו, כוכבות הוליווד שעונדות טבעת עם חריטה הן: Reese Witherspoon, Jennifer Aniston

שרשרת חריטה

שרשרת עם חריטה, בדומה לשרשרת עם שם, היא תכשיט פופולארי מאוד הכולל חריטה הכוללת יותר מילים, או פשוט צורה ואפילו תמונה. החריטה תופיע מטבע הדברים על התליון, אולם בשונה משרשראות כאלה שהכרנו בעבר, כיום ניתן למצוא תליונים וחריטות כיד הדמיון, כך שממש לא חייבים להיצמד למילים דווקא.

למה היא כל כך מיוחדת ולמי היא מתאימה?

השארנו אותה לסוף מכיוון שהיא התכשיט האהוב עלינו מבין כל השאר. השרשרת עם החריטה מהווה שילוב מושלם בין פרסונליזציה של התכשיט, לבין אקססוריז, שכן עיצוב ייחודי ומרשים של שרשרת יכולה להפוך אותה לפריט אסתטי במיוחד המוסיף לכל מראה, מעבר כמובן למשמעות של החריטה עבורכם. זכרו, כי כאשר אתם בוחרים בחריטה שאיננה במילים, משמעות החריטה איננה גלויה בהכרח לכל מי שרואה אותה, דבר ההופך את העניין להרבה יותר אישי. כמו שרשרת עם שם, שרשרת עם חריטה גם כן מתאימה לכולם, בכל הגילאים.

כוכבות הוליווד שעונדות שרשרת חריטה: Taylor Swift, Leona Lewis

מאמרים נוספים
מלתחת הנעליים שלכן לקיץ 24 עומדת להיות מפתיעה ומרגשת
רשת גלי מעניקה הצצה לטרנדים החמים של העונה: שילובי דנים,...
המותג האמריקאיNINE WEST פותח עונה עם קולקציית נעליים וויראליות ועם הטרנדים המעודכנים ביותר לקיץ 2024
טרנד האריגה אביבית בולט העונה לצד הטרנדים ג'ינס שובבי ופאנק...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
זה הטרנד שכולם ידברו עליו בקיץ הקרוב באדיבות רשת SCOOP
תתחילי להתרגל שמהקיץ הקרוב הג'ינס לא יהיה רק כמכנס- הכל...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
רשת האופנה H&O משיקה את קולקציית אביב קיץ 2024 לנשים מבית TAG WOMAN
קולקציה נשית ורכה המצליחה לתרגם את הטרנדים העכשוויים לבגדים על...
חנות פופ אפ לעיצוב זרי פרחים, מתנות מקוריות ומארזים מעוצבים תיפתח לקראת פסח בעופר בילו סנטר
מבצע לרגל פתיחת חנות הפופ אפ: מארז מתנה מיוחד בעלות של...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
נחת בישראל! SKECHERS X SNOOP DOGG
רמה אחרת של סטייל ונוחות! מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי...
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
דילוג לתוכן