כך תבחרו את האנדרטה הנכונה עבורכם

כך תבחרו את האנדרטה הנכונה עבורכם
קרדיט: אדם ואבן

רגע אחרי שמסתיימים שבעת ימי האבל, אתם נדרשים לקבל החלטה משמעותית ולבחור את מצבת הזיכרון שתנציח את המנוח. בשלב הזה תצטרכו לבחור בין סגנונות שונים, חומרי גלם מסוימים וטקסטים שתגדירו בעצמכם. אם אתם לא לגמרי בטוחים מה באמת יכול להתאים ואיך אפשר לכבד את זכרו של הורה אהוב, בן זוג או אח שאיבדתם רק לפני רגע, כדאי להבין את האפשרויות שלכם. עם הצוות של אדם ואבן תוכלו לבצע זאת.

סוגי אנדרטאות מהן תוכלו לבחור

בהנחה שביקרתם לפחות פעם אחת בחייכם בבית הקברות, אתם בוודאי מזהים הבדלים בין סוגי אנדרטאות שונים. בין האפשרויות שלכם תמצאו מצבת זיכרון קלאסית, לרוב בקווים ישרים (אם כי יש לא מעט שבוחרים קווים מעוגלים), ולרוב תהיה זו מצבה אנכית חלקה. תוכלו גם לבחור בין אבן, שיש או גרניט, ולהחליט איך תיראה הפינה שבה טמון האדם שאתם אוהבים. אל הפינה הזו תגיעו לטקסי זיכרון או כשתרצו להתייחד עם זכרה של אימא המנוחה או עם זכרו של בן הזוג שהלך לעולמו, ובהחלט כדאי לעצור ולתכנן את עיצוב המצבה. לקבלת ההחלטה האידאלית עבורכם תוכלו לקבל ייעוץ אישי ומקצועי מצוות אדם ואבן, המנוסים בתכנון, בעיצוב ובבניית מצבות מכל סוג, בדיוק לפי טעמכם.

עיצוב קלאסי או אומנותי

אחרי שבחרתם את סוג האבן כדאי לזכור שיש לכם מידה מסוימת של חופש בכל הקשור לעיצוב עצמו. במילים אחרות, אם תעדיפו לשלב על גבי המצבה סמל ייחודי שמזכיר את המנוח, יש לכם את היכולת לעשות בדיוק את זה. בין אם מדובר בתחביב (כמו חיבה עזה לשח-מט, לטניס או לנגינה) ובין אם בתכונת אופי שאתם חייבים להנציח, עיצוב אנדרטאות מעניק לכם חופש פעולה כדי שתוכלו למצוא את הדרך שלכם לזכור ולא לשכוח את מי שהיה חלק משמעותי כל כך בחייכם.

הטקסט האישי שלכם

בחירת מצבות ואנדרטאות היא רק הצעד הראשון, ואחרי שתקבעו את חומרי הגלם, את הצבעים ואת העיצוב המועדף עליכם, תישאר לכם עוד משימה אחת משמעותית: בחירת הטקסט. לצד כללים קבועים (שגם בהם קיימת מידה רבה של גמישות), זה המקום שלכם לשלב ציטוט, לתאר את האיש שהלך לעולמו או להזכיר לעולם עד כמה מופלאה הייתה האישה שטמונה במקום הזה ממש. צוות אדם ואבן יעזור לכם לתכנן את הכיתוב הנכון, המרגש והמיוחד, ויבטיח לכם תוצאה מושלמת שתמתין לכם שם לאורך שנים כשתגיעו לבקר, לזכור ולכבד. אתם מוזמנים לבחור את המצבה הנכונה עבורכם בטלפון 0522-797554.

מאמרים נוספים
למכירה דירה ברמת גן
למכירה דירה ברמת גן
בתחילת 2023 פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים מעניינים לגבי מחירי...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
דילוג לתוכן