כך בוחרים דירות להשכרה

כך בוחרים דירות להשכרה
קרדיט לתמונה: shutterstock

מוצאים את הדירה המתאימה בהתאם לצרכים האישיים שלכם

דירות להשכרה הן מאוד פופולריות בארצנו. אחרי הכול, מי יכול להרשות לעצמו לקנות בית בכלכלה הישראלית? בעקבות התחרות הרבה, כיום קיימים אתרים רבים המסייעים לנו לאתר בקלות דירות להשכרה, כמו קומו או varia.co.il המאפשרים לנו לצמצם את הליך החיפוש ולבחון מקרוב דירות שמתאימות לצרכים האישיים שלנו.

עם זאת, בעת חיפוש דירה חשוב להסתכל גם בתוך הקנקן ולא רק להתלהב מהיופי החיצוני שלו. בכדי להבטיח שאתם בוחרים בדירה הטובה ביותר, כדאי לכם לעקוב אחר הטיפים הבאים, לקבוע סדר עדיפויות ולבחור בדירה שלא רק גורמת לכם להרגיש טוב, אלא אכן מתאימה לתקציב ומשרתת את כל הצרכים שלכם, כך שתוכלו ליהנות ממנה במשך שנים רבות.

זהו מה הכי חשוב לכם בבית החדש

דירות להשכרה מגיעות במגוון של צורות וצבעים, וחשוב שתחליטו על תקציב ותקבעו מה חשוב לכם שהבית יכלול מראש, בכדי שתוכלו לצמצם בקלות את אפשרויות החיפוש שלכם ותימנעו מבחירה בדירות יקרות או תבזבזו זמן על דירות שלא עונות לצרכים שלכם מראש.

האם חשוב לכם מיזוג בכל חדר? חניה בטאבו? מרפסת או מרפסת שמש? חדר שירות? אולי אתם דווקא חייבים מעלית ולא יכולים לטפס במדרגות? אולי נמאס לכם ממקלחון ואתם לא מוכנים לעבור לדירה שאין בה אמבטיה?

כל הדרישות הללו אמנם קטנות, אך ביחד הן לא רק מייקרות את ערך הבית, הן גם מקשות על מציאת הבית עצמו. השתדלו לבחור בשלוש דרישות עיקריות ולאתר נכסים שמכילים אותם מראש. אם הנכסים טומנים בחובם יתרונות נוספים, אלו הם רק הדובדבנים שבקצפת.

דברו עם השכנים

אחד הדברים החכמים ביותר שאתם יכולים לעשות כאשר אתם מחפשים דירות להשכרה, הוא לפנות אל השכנים בבניין כשוכרים מתעניינים ולשאול אותם את כל מה שאתם רק יכולים לחשוב עליו.

כששאתם בוחרים לדבר עם השכנים אתם "הורגים שתי ציפורים במכה אחת": אתם גם זוכים להכיר את השכנים הפוטנציאליים שלכם וללמוד על ההתנהלות בבניין והסביבה, וגם נחשפים בקלות לבעיות או קשיים בבניין, שלא בהכרח הייתם שמים לב אליהם בעצמכם.

זכרו, השכנים מתגוררים בבניין כבר זמן מה, לכן היה להם זמן רב יותר לשים לב ליתרונות ולחסרונות בבניין. משום שהשכנים לא משוחדים בשום צורה, התובנות שלהם הן המעשיות והאמינות ביותר, לכן כדאי לכם להקשיב ולקחת את העצות שלהם בכובד ראש.

נהלו משא ומתן לגבי תנאים ומחיר

כל מי שמחפש דירות להשכרה משתדל לאתר דירות שעומדות בתקציב שלו, אך ברוב המקרים ישנו דיון מסוים באשר למחיר השכירות החודשי טרם חתימת החוזה. רוב הפעמים, אם תבחרו לנסות ולדבר עם בעל הדירה הפוטנציאלי שלכם, תוכלו לאתר שכירות בעמק שווה שהוגן עבור שני הצדדים.

אם אתם יודעים שהנכס היה ריק זמן רב או נחשפתם לבעיות בבניין או בנכס עצמו, כדאי לכם להעלות את הנתונים הללו בפני בעל הדירה, בכדי לעודד אותו לספק לכם הנחה.

 

מאמרים נוספים
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
עו"ד לירושה – מיהו?
לא אחת בחיינו אנחנו שומעים על עורך דין לענייני ירושה...
שילוח בינלאומי: חשיבות שכירת שירותי המומחים בתחום
בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים עוסקים היום יותר ויותר בסחר...
קורס נאמן בטיחות
בטיחות במקום העבודה הינה בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, במיוחד...
חומר לניקוי ריפוד
המדריך השלם למוצרי טיפוח וניקוי ריפודים ברכב
מוצרי טיפוח לרכב הם השקעה חכמה עבור כל בעל רכב...
הרהיטים שגם אתם רוצים שיהיו לכם במשרד
בכל פעם כשאתם נכנסים למשרד שלכם אתם מביטים ימינה ושמאלה...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
דילוג לתוכן