יתרונות בארון רחף

יתרונות בארון רחף
מקור FREEPIK

אפשר לומר שארונות רחף הם בעצם הצעד הבא של ארונות הזזה. מכיוון שארונות ההזזה נחשבים לנוחים ומבוקשים במיוחד, מצאו מיטב המוחות מהעולם של עיצוב פנים את הדבר החם הבא – הרי אלה ארונות הרחף. מדובר בארונות הזזה לכל דבר ועניין שההבדל ביניהם לבין אחיהם הוותיקים הוא היעדר המסילות כשהן נראות כלפי חוץ. כמובן שהמסילות של דלתות ההזזה קיימות ונדרשות, אך הן מותקנות בצד הפנימי של הארון והן פחות נראות. התוצאה הנראית לעין היא ארון שנדמה שמרחף באוויר ואין לו חיבור ישיר לרצפת החדר. ארון הרחף נראה ככזה שאין לו מסגרת חיצונית היקפית ברורה ולכן אפשר לדמיין שהוא מותקן באוויר ויש רווח בינו לבין הרצפה. מי שמקפיד על הפרטים הקטנים של העיצוב בחדר השינה שלו מוצא אינספור יתרונות בארון רחף ומכאן הפופולריות של הארונות החדשים והייחודיים האלה. לצפייה בקטלוג ארונות רחף – לחצו כאן:

https://www.rivieraonline.co.il/category/ארונות-רחף

למי מתאים ארון רחף

כאשר בוחנים את התכונות של ארון רחף ואת ההתאמה שלו ללקוח זה או אחר או לחדר זה או אחר – מתרכזים בעצם באותם המאפיינים של ארונות ההזזה. חשוב לשים לב למידות של הארון, לחלוקה הפנימית שלו, לעיצוב של הדלתות כלפי חוץ וכמובן להתאמה של העיצוב הזה לשאר האלמנטים בחדר ועוד. אפשר לומר שארון רחף ייקח את כל התכונות והמאפיינים האלה – וישדרג את המראה כולו לאין שיעור. המסקנה – ארון רחף יכול להתאים לכל חדר, גם חדר ילדים או פעוטות, הוא יכול לשמש לאחסון של שלל חפצים ופריטים (גם אלה שנמצאים בשימוש יומיומי ושגרתי וגם כאלה שנדרש עבורם אחסון למשך זמן רב), והוא מתאים בעיקר למי שמקפיד על הפרטים הקטנים בתהליך העיצוב ולא רוצה שהמסילות של הדלתות תהיינה בולטות. יש מי שהמסילות האלה יפריעו מבחינתו לעיצוב הכולל, הן לא תהיינה מתאימה ולכן הוא יעדיף את ארון הרחף. אין ספק שארון רחף מביא איתו מראה יוקרתי, ייחודי וכזה שבהחלט לא רואים בכל מקום. 

לבחור את ארון הרחף המתאים ביותר

ברגע שמחליטים לקנות ולהציב בחדר ארון רחף – מה שצריך לשים לב אליו אלה התכונות הרגילות בוחנים בכל ארון – מידות, נפח אחסון, חלוקה פנימית ועיצוב חיצוני. חלק מהמאפיינים ניתנים לשינוי או בחירה והתאמה אישיות ויש כאלה שצריכים לבחור מתוך קטלוג או מבחר מצומצם שקיים בחנות. כך או כך חשוב לשים לב למידות של החדר או החלל שבו יהיה הארון ממוקם, לבדוק אם הוא עומד להיות ממוקם בסמוך לחלון, דלת או כל אלמנט עיצובי אחר שעשוי להשפיע על הפתיחה והסגירה או הגישה אליו ועוד. בסופו של דבר הארון מיועד לאחסון בגדים ופריטים ולכן בעיקר חשוב לשים לב לאפשרויות האחסון שהארון מציע.

מאמרים נוספים
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
עו"ד לירושה – מיהו?
לא אחת בחיינו אנחנו שומעים על עורך דין לענייני ירושה...
שילוח בינלאומי: חשיבות שכירת שירותי המומחים בתחום
בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים עוסקים היום יותר ויותר בסחר...
קורס נאמן בטיחות
בטיחות במקום העבודה הינה בעלת חשיבות עליונה לכל ארגון, במיוחד...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
בין כוכבי הקולקציה: סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone...
חומר לניקוי ריפוד
המדריך השלם למוצרי טיפוח וניקוי ריפודים ברכב
מוצרי טיפוח לרכב הם השקעה חכמה עבור כל בעל רכב...
דילוג לתוכן