טיפים לשיפוץ דירה

טיפים לשיפוץ דירה

מאז ומתמיד בחר האדם להשקיע ולייפות את סביבת מגוריו. גם כיום אנשים עורכים שיפוץ דירה על מנת לעצב מחדש את דירתם ולהופכה למקום שנותר נעים לחיות בו. גם בימי קדם אנו מוצאים כי בני האדם השקיעו רבות בעיצוב וביופי, ואחת הדרכים לכך היתה שימוש באריחי קרמיקה. השימוש באריחי קרמיקה, אם כפסיפס, אם כאבני ריצוף, ואם בצורתם המודרנית – כאריחים תעשייתיים, היה מאז ומתמיד חלק מעולם הבנייה והעיצוב. גם כיום, הם מהווים חלק חשוב בכל שיפוץ דירה. כמעט שלא ניתן לחשוב על שיפוץ דירה בלי להביא בחשבון שימוש ניכר באריחי קרמיקה.

אחד מהיתרונות הבולטים של אריחי קרמיקה, שהפך אותם לחומר גלם כה פופולרי בשיפוצים, טמון בכך שהם חומר טבעי. בכל שיפוץ דירה אנו רוצים לקצץ בעלויות, להשיג הרבה בפחות כסף, ולהגיע לתוצאות טובות. אבל בכל שיפוץ דירה אנו גם רוצים לפגוע כמה שפחות בסביבה ולהקפיד על שיפוץ דירה ירוק. עבור מי ששיפוץ דירה כזה קרוב לליבם, אין ספק ששילוב אריחי קרמיקה בשיפוץ הוא בחירה נכונה. אריחי קרמיקה ניתנים למיחזור, וכיון שהם בסופו של דבר עשויים רק מאדמה, אין חומר טבעי יותר מהם. לא רק שהם יפים ומיוחדים, הם הופכים כל שיפוץ דירה לשיפוץ ידידותי לסביבה.

עבור מי שמעוניין לשלב אריחי קרמיקה בשיפוץ הדירה שלו, ההיצע הקיים בשוק השיפוצים הוא גדול מאד. יש אריחי קרמיקה מכל סוג, בכל צבע, ובגימורים וסגנונות שונים. עם זאת, אפשר לחלק אותם לכמה סוגים עיקריים, להלן הצעות של קבלן שיפוצים בחיפה:

  • אריחים עם זיגוג: אריחים אלו עברו טיפול שהופך אותם לעמידים יותר וכן מקנה להם מראה ייחודי ומבריק. כיום הם משמשים בשיפוץ דירה כתחליף במקום רצפות אבן אן שיש. יש אריחים במראה טבעי, כך שללא בחינה מקרוב לא ניתן לדעת כי אין מדובר באבן טבעית. ריצוף באריחים כאלו הופך כיום כמעט לסטנדרט בשיפוץ דירה.
  • אריחי פורצלן: אריחים אלו באים עם גימור פוליש, טבעי, או מחוספס, והם יכולים לשמש גם כחיפוי קירות, כשמדובר בשיפוץ דירה פנימי, וגם בעיצוב האזורים החיצוניים של הבית. הם עמידים לפגעי מזג אויר, וכן אינם נשחקים בקלות. גם אריחים אלו משמשים כיום כמעט בכל שיפוץ דירה. שיפוץ וחידוש מראה של קירות או משטחים הוא עניין קל ופשוט, בעזרת אריחים אלו.
  • אריחי מוזאיקה: אלו הם אריחים קטנים, וייחודם הוא בכך שהם משתלבים ויוצרים מראה ייחודי של פסיפס. אריחים אלו יכולים להיות עם זיגוג, בגימורים שונים, וכן מפורצלן. גם הם מתאימים לשימוש פנימי וחיצוני. כמובן שהתקנת אריחים אלו דורשת מקצועיות וזהירות. כדי ששיפוץ הדירה שלכם יצא בדיוק כפי שתכננתם ולא תיתקלו בהפתעות לא נעימות, כדאי שתקדישו תשומת לב מיוחדת לעבודת שיפוצים הכוללת התקנת אריחים כאלו.
  • אריחי טרה-קוטה: אריחים אלו העשויים ביד או בייצור מיוחד, הם אריחים טבעיים העשויים במיוחד מאבן חימר אדומה. הם נשארים קרים גם בקיץ, עמידים מאד למים, ובהחלט יכולים להיות פיתרון טבעי ואופנתי בשיפוץ דירה. אריחי טרה קוטה, על מראם האופייני, ישדרגו כל שיפוץ דירה, וייתנו אוירה והרגשה יוקרתית.

אריחי קרמיקה שובים את העין ביופיים. בחירה באריחי קרמיקה בשיפוץ בתים בחיפה היא בחירה נבונה ואסתטית. מדובר בעיצוב דקורטיבי בטעם משובח שלא תפסיקו להתפעל וליהנות ממנו גם זמן רב לאחר ששיפוץ הדירה יסתיים. אם אתם מעוניינים בשיפוץ מיוחד, שיפוץ שימשוך את העין, שיפוץ שיקצור מחמאות וקריאות התפעלות, דעו כי אריחי קרמיקה הם אלמנט שאי אפשר להמעיט בערכו. גם אם מדובר באריחים תעשייתיים וגם אם מדובר באריחי עבודת יד, הקרמיקה תוסיף צבע ועניין לדירתכם. שיפוץ דירה מוצלח!

 

מחפשים היכן לבצע עבודות שיפוצים בצפון? צרו קשר עם שני שדרוגים ושיפוצים – 072-3954673

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן