טיפים לבחירת מגרסת נייר

טיפים לבחירת מגרסת נייר
קרדיט לתמונה: shutterstock

בעבודה השוטפת במשרד אנו נעזרים בניירת רבה. חלק מהניירת מכילה מידע אישי, מספרי טלפון, תעודות זהות, כתובות ואפילו פרטי אשראי. אם נשליך את הניירת לפח הרגיל הוא עלול להתגלגל ליידים זרות  ואנו לא רוצים בכך. מגרסת נייר מאפשרת להשמיד כל מידע על ידי גריסה יסודית של הדף לחתיכות קטנות. הנייר הגרוס בלתי ניתן להרכבה ובכך המידע הרשום בו מושמד באופן מיידי. הניירת הגרוסה מועברת לשקית אשפה אותה ניתן להעביר לפח כשהיא מלאה.

אילו סוגי מגרסות קיימות?

המגרסות מגיעות בכמה גרסאות. ישנם מגרסות שיוצרות מהנייר פתיתים וכאלו היוצרו ממנו רצועות. בשני המקרים לא ניתן לשחזר את המידע שנגרס באמצעות חיבור הדף הגרוס. בנוסף, ישנם מגרסות אישיות שנועדו לגריסה קלה של מסמכים בודדים מידי יום או לשימוש ביתי. הסל של המגרסה האישית קטן מאד ונדרש לרוקנו בתדירות גבוהה. במגרסה השניה היא המשרדית הגדולה. מדובר במגרסה מאסיביתהמאפשת לגרוס עשרות ואפילו מאות מסמכים מידי יום. המגרסות האלו מסוגלות לשרת מחלקות שונות ומיועדות לגריסה בתדירות גבוהה.

איך תדעו איזו מגרסה מתאימה לכם?

ישנם הרבה סוגים של מגרסות. במידה ומדובר במשרד קטן, ניתן לבחון את תדירות הגריסה וכמות הניירת הממוצעת ואז להתאים את סוג המדפסת. בנוסף במידה ואתם צריכים השמדת מידע מקסימלית מומלץ לבחור מגרסת פתיתים. ישנם מגרסות משרדיות שניתן לגרוס בהם כרטיסי אשרי ודיסקים. בעלי עסקים הנדרשים לבצע גריסה מהסוג הזה יוכלו להיעזר בה.

עיצוב.

משרדים רבים מקפידים על עיצוב מוקפד. חשוב להם להתאים את הריהוט לציוד המשרדי. אז אם חשוב לכם שהמדפסת העכבר והמגרסה יהיו באותו צבע תוכלו לבחור מבין שלל העיצובים והצבעים. ניתן להשיג את המגרסות בצבעי שחור לבן או נירוסטה. כמו כן גם בשילוב של שחור ולבן או שחור ונירוסטה. 

עלויות.

גם כאן העלות מושפעת מגודל המגרסה והנפח שלה. ככל שהנפח גדול יותר והמגרסה מאסיבית יותר גם המחיר עולה בהתאם. אבל אם תנסו לחסוך ולבחור במגרסה קטנה עבור עומסי עבודה גדולים היא עלולה להינזק ותגרור עלויות של רכישה נוספת. לכן יש להתאים את המגרסה לתקציב אך אין להתעלם מנפח העבודה הנדרש.

אז נכון העסק שלכם אינו מכיל מידע מודיעיני מסווג. אבל גם אם אתם מנהלים משרד זעיר, חשוב שתדאגו לפרטיות של הלקוחות שלכם וגם על העסק שלכם מפני ריגול תעשייתי. תוודאו שגם שמות, מספרי טלפון וכתובות לא יעבור לידים זרות באמצעות מגרסה חשמלית איכותית. מגרסה טובה תשרת אתכם לשנים רבות. כאשר התחזוקה היחידה שהיא דורשת זה ריקון הפח כאשר הוא מלא ושימון לסכיני המגרסה. ניתן לשמן באמצעות שמן ייעודי או דפי שימון.

מאמרים נוספים
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
מונוכרומטיות אביבית
מותג השעונים SHOCK- Gמבית ענקית השעונים היפנית CASIO, הידוע בשעוניו...
כניסה בינלאומית: חברת THE A BRAND הישראלית משיקה אתר און ליין בינלאומי המאגד את כל מותגי הבית שלה
החברה שמזוהה בעיקר עם מוצר הדגל תוסף התזונה 'פיל איט'...
Dyson משיקה בישראל את Gen5 detect absolute שואב האבק האלחוטי העוצמתי והמתקדם
Dyson משיקה את הדור החדש של שואבי אבק האלחוטיים עם...
המותג הבינלאומי DeLonghi לחורף 2024: רדיאטורים + טיפים לחימום הבית
חברת ברימאג המייבאת ומשווקת את המותג הבינלאומי DeLonghi מציעה לחורף...
Epson משיקה את הדור הבא של הסורקים המשרדיים: קומפקטיים, מהירים וידידותיים לסביבה
הליין החדש מיועד למשרדים ולעובדים מרחוק ותומך במעבר לדיגיטציה. סקר...
להתאפר כמו סופרסטאר
מותג הלייף סטייל לבית ולחוץ סיריוס ליווינג מבית היבואנית סיריוס...
לחכות בתור? זה כל כך 2020! רשת Si Caf'e משיקה אפליקציה חדשנית שתגיש לכם את הקפה עד לפתח הרכב!
שיוצאים לטייל ברחבי הארץ עם כל המשפחה ומבלים חלק ניכר...
האוזניות של נוקיה: מפרט מרשים במחיר נגיש
המותג נוקיה, ביבוא סיריוס אלקטרוניקה, מציג אוזניות אלחוטיות בעלות מבנה...
3 דרכים בהן חברת קידום אתרים תיקח את העסק שלכם לשלב הבא
בנוף הדיגיטלי התחרותי של המאה ה-20, אסטרטגיית קידום אתרים יעילה...
דילוג לתוכן