טיול חוויתי לגאורגיה

טיול חוויתי לגאורגיה

גאורגיה, ובשמה שני גרוזיה, הינה מדינה הממקמת בשתי יבשות- אסיה ואירופה. גאורגיה הפכה בשנים האחרונות להיות אחד מהיעדים הפופולריים והאהובים ביותר לטיולים. הודות לאזורים מגוונים ומיוחדים כל אחד יכול ליהנות מהיתרונות הגדולים שיש למדינה הקטנה הזו- ניתן למצוא מדבריות אך גם יערות וטבע ירוק ופסטורלי. הערים הן שוקקות חיים וניתן למצוא גם אזורים גבוהים ומושלגים המושלמים לחופשות סקי.

עונה מומלצת לטיול בגאורגיה

העונה הטובה ביותר לטיול לגאורגיה תלויה בסוג הטיול והחוויה אותה אתם מחפשים. כפי שנאמר, בגאורגיה יש אזורים שונים ולכל אחד מהם יש את היתרון שלו. במידה ואתם מעוניינים בטיול מהנה המשלב מסלולים קלים ונוף מרהיב המשולב בטבע מיוחד, עונת האביב היא הטובה ביותר עבורכם מכיוון שזוהי העונה בה הכל פורח וירוק ומזג האוויר קריר ונעים לטיול בחוץ.

במידה והנכם מחובבי הספורט האתגרי הכולל בתוכו גם סקי, עונת החורף היא העונה המומלצת ביותר עבורכם.  חודשים דצמבר עד פברואר הם תקופה נהדרת לפעילות של ספורט שלג. בעונת הסתיו של ספטמבר ואוקטובר תוכלו ליהנות מטיולי ג'יפים מאתגרים ויפים עם נוף המאפיין את צבעי השלכת. בעונה הזו מתקיימים גם אירועים רבים של פסטיבלים שונים מכיוון שזוהי עונת הבציר בגאורגיה.

אוכל ובילויים שאסור לפספס בגאורגיה

אחד מהדברים התורמים להנאה שיש בטיול חוויתי לגאורגיה הוא האוכל! ניתן לראות שהגאורגים אוהבים מאוד ליהנות מחוויית האכילה, כמעט בכל מקום ניתן למצוא משפחה גאורגית העורכת פיקניק בטבע- לרוב כמות האוכל שתהיה בפיקניק כזה הינה כפולה ממספר הסועדים.

אחד מהמאכלים המזוהים ביותר בגאורגיה שאסור לכם לפספס הוא החניקלי. זהו כיסון בצק הממולא במגוון מילויים, מבשר ועוף ועד גבינות. מה שמייחד את החינקלי מכיסונים אחרים הוא דרך האכילה שלו, מכיוון שכל כיסון שכזה ממולא במילוי מסוים עם נוזל יש צורך קודם לחתוך חתיכה קטנה מהכיסון כדי לשתות את הנוזל שיש בפנים ורק אז ניתן לנגוס בכיסון ללא חשש שהנוזלים ישפכו עליכם.

לאוהבי היין מבניכם אסור לפספס את היין המסורתי והמיוחד שיש לגאורגים. הודות לשיטת יישון יין באמצעות כלי חרס במקום חביות עץ, היין המקומי מקבל טעמים מעניינים ובלתי רגילים אשר יעניקו לכם טעם בלתי נשכח.

מאמרים נוספים
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
חנות פופ אפ לעיצוב זרי פרחים, מתנות מקוריות ומארזים מעוצבים תיפתח לקראת פסח בעופר בילו סנטר
מבצע לרגל פתיחת חנות הפופ אפ: מארז מתנה מיוחד בעלות של...
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
הצצה ראשונה לטרנדים של בגדי ים קיץ 2024: כתף אחת, מחשופים נמוכים, כיווצים, כתפיות עבות או דקות, משחקי שקיפויות ועוד. צבעוניות: דפוסים פרחוניים, מנומר עדין, וגוונים בוהקים לצד השחור הקלאסי הנצחי
המותג היוקרתיJACK KUBA משיק: קולקציית בגדי ים לנשים לקיץ 2024 ליין חדש...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
מותג נעלי הספורט הבינלאומי 361 משיק בישראל את קולקציית אביב קיץ 2024
הקולקציה כוללת נעלי ריצה מקצועיות לכביש ולשטח לצד נעלי ספורט...
חרבות וצ'ייסרים: מה צריך כדי ליהנות בפורים עד דלא ידע?
אם הינו צריכים לתאר את פורים במילה אחת היינו בוחרים...
השקה פורימית: הזמרת אנה זק עם בכירי סאקרה ומליסרון משיקים חנות קונספט לחג פורים
שלשום בצהריים (4.3) הגיעו כוכבי רשת, מובילי דעת קהל, ובכירי...
קלפי יוגה
יש מי שטועים לחשוב כי יוגה מיועדת למבוגרים בלבד. אז...
דילוג לתוכן