טבעול מרחיבה את המותג 'טבעול גורמה' עם סדרת 'לביבות גורמה' חדשות במיוחד לקראת שבועות

טבעול מרחיבה את המותג 'טבעול גורמה' עם סדרת 'לביבות גורמה' חדשות במיוחד לקראת שבועות
קרדיט צילום: סטודיו מרחב.

סדרת הלביבות החדשה, בהשראת מטבחים עולמיים, מצטרפת לעולם הארוחות ה-BOWL תחת המותג 'טבעול גורמה'.

עם פריחת עולם המשלוחים הביתה וחוויות האכילה המגוונת מחוץ לבית במסעדות ובתי קפה, הרף הקולינרי של הצרכנים הולך ועולה. הצרכנים מחפשים יותר ריגושים וגיוון קולינרי גם באכילה הביתית היומיומית, ויחד עם זאת רוצים לאכול בריא יותר ולשלב כמה שיותר ירקות בתזונה שלנו. השילוב הנשאף הזה זה בין ריגוש קולינרי לתזונה בריאה ועשירה בירקות, מאתגר ליישום ביומיום, בדרך כלל אין מספיק זמן או ידע לבשל כרובית, כרישה או סלק ולהפוך אותם למנה קולינרית מזינה וטעימה.

קרדיט צילום: סטודיו מרחב.

טבעול זיהתה את הצורך הזה ומשיקה קטגוריה חדשה 'טבעול גורמה' המספקת לצרכן מזונות נשאפים שהיה רוצה לצרוך מהם יותר, תוך הפיכתם לחוויה קולינרית כמו ארוחה שמזמינים ממסעדה.

קרדיט צילום: סטודיו מרחב.

במיוחד לקראת שבועות טבעול משיקה סדרת לביבות גורמה, בהשראת מטבח עולמי ומנות פופולריות וטרנדיות. הלביבות החדשות משתלבות מעולה בשולחן החג של שבועות, המאופיין במנות צמחוניות שתמיד ובאתגר להכניס בו עוד עניין, טעם וצבע, בלי יותר מדי טרחה.

קרדיט צילום: סטודיו מרחב.

לביבות הגורמה עשירות בירקות מאפשרות לגוון את שולחן השבועות עם המון צבע, טעם וטוויסט:

לביבות בטטה עם נגיעה של קארי – בהשראת אחת המנות הפופולריות ביותר של לביבות בטטה, בתיבול עדין של קארי. תכולה: 455 גרם
לביבות סלק – את הסלק אפשר ממש להרגיש בכל ביס, והצבע המהפנט והסגול מצטלם יפה במיוחד. תכולה: 434 גרם
לביבות כרישה – נימוחות ועשירות, מהמטבח המקומי האותנטי והעשיר בטעמים. תכולה: 434 גרם
לביבות כרובית ותפוח אדמה – בנוסח 'אלו גובי' בהשראת המטבח ההודי. תכולה: 442 גרם
סדרת הלביבות מצטרפת לסדרת ה- BOWLS של 'טבעול גורמה' -"סלטים חמים" מלאי טעם, מזינים, עשירים בירקות, דגנים ורכיבים איכותיים. המנות מגיעות קפואות ובכך ניתן לשמור על טריות ורעננות. מדובר בקיצור דרך מושלם לארוחה עשירה בירקות וקטניות עם רכיבים מזינים אהובים ונשאפים.

לדברי בשמת שדה, מנהלת פעילות טבעול בישראל: "אנו גאים להשיק בשורה קולינרית עם טעם ואיכות בהתאם לציפיות ולחיך הקולינרי המתוחכם של הצרכנים . 'טבעול גורמה' פותח מתהליכי מחקר ופיתוח בהם למדנו וחיפשנו אחר פתרון, למתן מענה של מוצר מזון ארוז, לצורך הגובר והולך למנות איכותיות וטעימות, המאפשרות לשלב ירקות וקטניות בתפריט היומיומי באופן שמכניס ריגוש ועניין לארוחה שלנו.. עם טבעול גורמה אנו מבקשים לתת מענה חדשני ומרגש לקהל הרחב המחפש אחר אוכל טעים יותר ומזין יותר, או כמו שאנחנו קוראים להם, "הטבעולים", בלי הגדרות ותיוגים, שיתאים לאורח החיים המהיר עם מוצרים שקל נוח ונגיש להכין".

מאמרים נוספים
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
פערי המחיר והטעם מנצחים: מותג החלוה של חברת "אחוה" חוצה לראשונה את רף ה-70% בנתח השוק
החלוה הוותיקה מתחזקת על המדפים ומגדילה את הפער בינה למתחרים,...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
משחקי הפוף😊: מותג החטיפים פוף משיק קמפיין אתגרים לצעירים בהובלתם של נבחרת משפיעני הטיקטוק המובילים: דילן דרור, לרה גרינסס, אמילי מדואל ונתן זרקא
פוף, מותג חטיפי הילדים משיק השבוע קמפיין חורף חדש תחת...
לחכות בתור? זה כל כך 2020! רשת Si Caf'e משיקה אפליקציה חדשנית שתגיש לכם את הקפה עד לפתח הרכב!
שיוצאים לטייל ברחבי הארץ עם כל המשפחה ומבלים חלק ניכר...
דילוג לתוכן