חיפוי זכוכית במקום חיפויי קרמיקה

חיפוי זכוכית במקום חיפויי קרמיקה

במטבח ובחדרי האמבטיה ישנם שינויים תדירים הן ברמה הטכנית והן ברמה העיצובית. אחד מהשינויים המרכזיים ביותר לאחרונה הוא שימוש הולך וגובר בקירות זכוכית כחיפויים שמגנים על הקירות של המטבח או של חדרי הרחצה. אז מהו למעשה חיפוי זכוכית למטבח, כיצד לבחור חיפויים מעין אלו ומדוע בכלל לשלב את צו האופנה האחרון ולא להיצמד במקום זאת לחיפויים המסורתיים יותר מקרמיקה? חיפויים מזכוכית הם לוחות שמוצמדים אל הקיר בתור יחידה אחת ונועדו להגן על הקירות.

חיפוי כיחידה אחת ושלמה

הקירות במטבח ובחדרי הרחצה נתונים לפגעים שונים שמקצרים משמעותית את חייהם כמו למשל לכלוכים, רטיבות, שומן וכן הלאה. השפעות אלו מאלצות אותנו להתקין איזשהו חיפוי על הקיר. השליטה בממלכת החיפויים הייתה שמורה עד עתה לקרמיקה או לחרסינה, אל אלו הותקנו על הקיר כיחידות שביניהן כמה קווי תפר שהיו החוליה החלשה של החיפויים הללו. בקווי התפר הללו החלו להצטבר לכלוכים ורטיבות. היתרון הגדול ביותר של חיפוי זכוכית נובע מכך שהוא מגיע בתור יחידה אחת ושלמה מבלי קווי תפר אלו.

זכוכית במטבח?

הדימוי העדין והשברירי של הזכוכית יכול שלא להעלות בקנה אחד עם מידת האינטנסיביות הרבה שמאפיינת את חלל המטבח, אולם למעשה הדבר איננו כך. חיפוי קיר זכוכית למטבח מורכב מזכוכית עבה במיוחד בעלת כמה שכבות. מדובר בזכוכית בעלת עמידות לחום, קלה מאד לניקוי, כך שהצטברות של לכלוכים או שמן לא קיימת בזכוכית מעין זו. כמובן שחשוב שיהיה מי שידאג לניקוי דיר של החיפוי. תודות לעובי של הזכוכית היא גם חסינה נגד מכות שיכולות להופיע בעקבות תנועות חזקות או הוצאה והכנסה תדירה של כלים וחומרים.

עיצוב

לאור כל האמור לעיל, נראה כי זכוכית יכולה לשמש כחומר האידיאלי עבור חיפויי קירות מטבחים, כאשר תכונותיה כלל לא נמנות עם שבריריות או עדינות. פרקטיות לא מספיקה כמובן כל עוד מדובר במטבח הביתי. כל דייר היה מעוניין ליהנות ממטבח מעוצב ומרשים שיבטא את סגנונו האישי. קיר מזכוכית במטבח יכול להגיע במגוון צורות ועיצובים, מבריק או מט, חלק או בעל הדפסים, הכול תלוי בהעדפותיכם האישיות.

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
דילוג לתוכן