חופשה ומלונות בים המלח מה חשוב לדעת?

חופשה ומלונות בים המלח מה חשוב לדעת?

אין על חופשת ספא מפנקת, פשוט אין. חופשת ספא בים המלח היא שדרוג של זה – וזה משהו שאתם חייבים לעצמכם לפחות פעם ב-. מלון ספא מפואר למרגלותיו של הרי יהודה וליד ים המלח, עם אוצרותיו המינראליים המופלאים. זהו האזור הבריא והמבריא ביותר בישראל, המאפשר לכם חופשה נהדרת ובלתי נשכחת – אוויר דחוס ונקי, מי רחצה מופלאים ונופי בראשית מרהיבים. ים המלח הוא בעל סגולות מרפא המשתלבות בחוויה מפנקת לכדי חופשה שהיא אינה פחות מריפוי לנפש ולגוף.

ים המלח – הכצעקתה

מהו ים המלח? זהו קטע קצר למדי מהשבר הסורי-אפריקאי המפריד בין יבשת אסיה ליבשת אפריקה. השבר הינו מפגש בין שכבות טקטוניות, בו מתרחש חיכוך תמידי – מקור לרעידות אדמה תדירות ולפריצות תרמיות תת-קרקעיות של נוזלים וחומרים זרימים שונים ממעבה האדמה. קטע שבר זה מהווה את האגם הכי נמוך שתמצאו על פני הכדור. ים המלח הוא בעל סגולות מרפא ייחודיות, וכולל מאפיינים ורכיבים שונים של הטבע שעושים ממנו ספא טבעי לגופינו. אל תפספסו את נפלאותיו של ים המלח והשתדלו לחוות את הקסם הזה לפחות אחת לשנה.

קרינת UV

אזור ים המלח ושפלת מדבר יהודה הוא בעל אקלים ייחודי. מזג האוויר יוצא הדופן הזה אינו קיים במקומות אחרים על פני הגלובוס. האזור מתאפיין במזג אוויר יבש וחם, רמת זיהום אוויר נמוכה מאוד ואחוז נמוך של אלרגנים באוויר, הודות לצמחייה דלילה באזור. יתרה מכך, הגובה הנמוך של המקום מאפשר סינון יעיל של קרינת ה-UV (אולטרה-סגול) המסוכנות – בעזרת עננה הנמצאת דרך קבע מעל ים המלח. קרינת השמש המסוכנת אמנם עוברת סינון, הרי שקרינה אחרת, ובאורך גל קצר יותר, מצליחה לחדור מבעד לעננה – ודווקא סוג זה של קרינה הוא בעל פוטנציאל ריפוי מעולה (בעיקר לעור גופינו, כטיפול לפסוריאזיס ועוד).

אטמוספרה לרפואת הגוף

נוסף על האמור, ים המלח מתאפיין בלחץ אטמוספרי גבוה, כאשר באוויר יש רמת חמצן גבוהה ב-5% מהממוצע – מה שמאפשר שיפור תפקודי ריאה ותחושה כללית טובה יותר. ים המלח מאפשר טיפולי ריפויי (תרפויטי) עבור רבים הסובלים ממחלות לב או ריאה.

מליחות ומינרלים סגוליים

חוד החנית של ים המלח היא כמובן הסגולות הרפואיות שהוא מציע. מינראלים מיוחדים ובוץ המיוצר בקרקעית מאפשרים ריפוי מזורז של מחלות שונות, שיפור מראה העור ועוד יותר. המליחות בים המלח גבוהה פי עשרה ממליחות הים התיכון, כאשר המלחים בים המלח כוללים מגנזיום, אשלכן, זרחן, ברומיד, כלוריד ועוד. מלחים אלו חודרים מבעד לעור הגוף ומבצעים תהליכים רפואיים המסייעים בריפוי או ייצוב של מחלות עור. נוסף על הבוץ, יש בסביבת ים המלח כמה מעיינות חמים (תרמיים) המפרישים נוגדי חמצון וכל אחד מהם מהווה אתר ספא של ממש.

מדוע חופשה בים המלח?

חופשה ומלונות בים המלח כוללת ומשלבת בה יתרונות של חופשה יחד עם מסע לריפוי ופינוקים אחרים – זאת הודות ליתרונות בריאותיים ייחודיים הקיימים באזור ים המלח. נופי בראשית עם תנאי אקלים אידיאליים לטיפול במחלות שונות, יופיו של הים והמעיינות המינראליים החמים הפזורים סביב חופו, בוץ עשיר במינראלים, אוויר דל באלרגנים ורמות נמוכות של זיהום – כל אלו עושים כל חופשה בים במלח חוויה ייחודית שהיא גם בריאותית מאוד. אם אתם רוצים להבטיח לעצמכם חופשה מהסרטים בים המלח, נסו את המקומות הבאים: חאן שקדי, אלמוג קיבוץ מלון או צימר דורה.

טיפולי קלימטותרפיה והליותרפיה בים המלח למצבים שונים של עור הגוף

קרינת השמש בים המלח עדינה במיוחד. שכבת האטמוספרה העבה מהווה מסנן נוסף של הקרינה ומציעה אור ייחודי ומסונן, המתאים לריפוי או הקלה במצבים של מחלות כגון פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס, ויטיליגו, בהרת ועוד.

הכתבה באדיבות פורטל מלונות כשרים בחו"ל

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
חנות פופ אפ לעיצוב זרי פרחים, מתנות מקוריות ומארזים מעוצבים תיפתח לקראת פסח בעופר בילו סנטר
מבצע לרגל פתיחת חנות הפופ אפ: מארז מתנה מיוחד בעלות של...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לראשונה: אטריות שעועית
עם "תווית נקייה", ויגן פרנדלי וכשרות לפסח ובאריזה המכילה 6 "עוגות"...
מבצע מתנות שוות לפסח ב 20 ₪ בלבד!! בעופר בילו סנטר
מבצע מתנות ב – 20 שח יערך החל מ-07.04.24 עד...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
הצצה ראשונה לטרנדים של בגדי ים קיץ 2024: כתף אחת, מחשופים נמוכים, כיווצים, כתפיות עבות או דקות, משחקי שקיפויות ועוד. צבעוניות: דפוסים פרחוניים, מנומר עדין, וגוונים בוהקים לצד השחור הקלאסי הנצחי
המותג היוקרתיJACK KUBA משיק: קולקציית בגדי ים לנשים לקיץ 2024 ליין חדש...
דילוג לתוכן