הסוף לכאבי גב? המלצות לבחירת כסאות משרד אורטופדיים

הסוף לכאבי גב? המלצות לבחירת כסאות משרד אורטופדיים
קרדיט FREEPIK

השגרה של רובנו כוללת ישיבה ממושכת על כיסא משרדי, והניסיון לשבת ישר מבלי לזוז במשך שעות מול המסך, הוא כמובן כמעט בלתי אפשרי, בעיקר עבור אלו עם בעיות הקשב והריכוז. אז איך ניתן להימנע מכאבי הגב? ומהי הדרך לעבוד בנוחות ולשמור על הבריאות שלכם? ובכן, הגיע הזמן שתכירו את כל הדרכים לבחירת כסאות אורטופדיים למשרד, לעבודה יעילה ונעימה יותר.

שימו לב: לא כל כיסא הוא אורטופדי 

כיום קיים מגוון רחב אשר מתחדש כל הזמן של כיסאות משרד, הבחירה אכן עשויה להיות לא פשוטה ברגע האמת, בעיקר כאשר כל כיסא הוא לכאורה מסומן כאיכותי ואורטופדי. ומי לא רוצה לפתוח את הבוקר שלו במשרד, עם כוס קפה על כיסא אורטופדי? אם תכירו את השיטה המוצלחת, לא תאמינו באיזו קלות תצליחו לבחור כיסא אשר ישפר לכם את כל חווית העבודה במשרד.

ארגונומיה – המטרה של הארגונומיה (חקר הנדסת אנוש), היא לפתח ולשפר את נוחות האדם ובריאותו בסביבה העבודה שלו, על מנת להגביר את תפוקת העבודה וליצור עבורו סביבה נוחה. תוכלו לזהות כיסא ארגונומי, ברגע שתשבו על הכיסא ותהנו מנוחות מרבית ללא שום כאבים. 

התאמה אישית – גם עם מגוון כל כך רחב של כיסאות, חשוב לזכור כי לכל אדם המידות שלו. זאת אומרת, שהכיסא אשר מתאים לאיציק מהמשרד ליד, לא בהכרח יתאים גם לכם באותה מידה. יש צורך במתן דגש לגובה ומשקל להתאמה עבור הנתונים הגופניים שלכם. כאשר הרגליים יהיו בזווית הנכונה והידיים בגובה השולחן, יהיה לכם נוח הרבה יותר ולא תאמינו כמה זה משפיע.

השקעה לטווח הארוך – כיסאות אורטופדיים לרוב יהיו יקרים יותר מכיסאות משרד רגילים, אך זה לא מה שאמור להדאיג אתכם. חשוב שתזכרו כי ההשקעה הזו היא לטווח הארוך, הכיסא הזה ישמש אתכם במשך שנים אם לא לכל התקופה בה תעבדו במקום, והתוצאה הסופית של הנוחות ושמירה על הבריאות שלכם, אכן שווה את המחיר. 

כיסאות למשרד בהתאמה לעיצוב 

כמו שלא כל כיסא הוא אורטופדי, כך גם לא כל כיסא יתאים לכם באופן מושלם לעיצוב המשרד. ואם כבר השקעה לטווח הארוך, לפחות שהכיסא ישתלב באופן אחיד ונקי עם עיצוב המשרד שלכם. לדוגמא, אם עיצוב המשרד שלכם הוא בקו נקי ובגוונים בהירים, זה או שתשברו את העיצוב עם כיסא בולט עם נוכחות או שתמשיכו על אותו הקו העדין.

כיסאות למשרד מגיעים במגוון עיצובים, כך שהבחירה היא אף מהנה, ותוכלו להתאים את עיצוב הריפוד לטעמכם האישי ולחלל המשרד.  כמובן שההמלצה שלנו היא על בחירת צבע ניטרלי, אשר יוכל להתאים לכם בהמשך גם במקרה בו תחליטו לשפץ או לשנות את העיצוב. הכיסא יוכל להישאר במקומו ועדיין להתאים באופן מושלם. 

אסור לכם להתפשר על האיכות 

אין תרופה או פתרון אמיתי לכאבי גב ושרירים במהלך יום עבודה, בעיקר כאשר זה ממשיך איתכם הביתה. אבל לפחות תוכלו לשפר לעצמכם את היום, עם ישיבה נכונה ונוחה על כיסא אורטופדי, כך תוכלו להיות בטוחים כי הכיסא הוא איכותי וגם חומרי הגלם. כיסאות אורטופדיים הם האיכותיים ביותר עבור עבודה משרדית. 

כיסא איכותי יעניק לכם תמיכה מרבית לגב, ותוכלו לכוון אותו בהתאמה אישית לישיבה שלכם. אם אתם עדיין לא בוטחים באיזה כיסא לבחור, תמיד תוכלו להגיע אל מרכז הכסאות בחיפה ולקבל שירות אישי מצוות מקצועי, אשר יסייע לכם במציאת הכיסא המושלם למשרד. 

מאמרים נוספים
שעון קיץ זז קדימה: שוק השעונים צפוי להנות מצמיחה שנתית ממוצעת של 5.94%, איזו מדינה מובילה את השוק ? ואלו מגמות כובשות את השוק?
הזמן רץ ושוק השעונים רק מרוויח מזה, דוח שפורסם בנובמבר...
רשת זגה פינות אוכל והמותג זגה מיקס משיקים: פתרונות אירוח חכמים לחג
לקראת חג הפסח, רשת ZAGA פינות אוכל והמותג ZAGAMIX מציעים...
להיראות ולהרגיש טוב בלחיצת כפתור: אופנה מקוונת תופרת את העתיד
עולם האופנה עובר מהפכה שקטה אך מהירה בשנים האחרונות עם...
על כתמת בשיער כבר שמעתם? הקיץ בפתח וזה הזמן לנטרל את 'הכתמת' (פיגמנט כתום) בשיער! טיפים ועצות להגנה על השיער מפני כתמת בשיער כיצד זה קורה? מה הקשר בין מתכות לבין מראה צבע השיער וכיצד להימנע מהתופעה?
נשים רבות סובלות מ"כתמת" (פיגמנט כתום בשיער) בעיקר לאחר צביעת...
ככה ייראה ארון הנעלים שלכן בקיץ 2024 - קבלו את הטרנדים החמים של :SCOOP כפכפים דנים, שילובי דמוי עור, עקב מעץ וסניקרסים בצבעוניות עזה
העונה החדשה מפתיעה ומביאה עמה טרנדים חדשים, השראות, ושילובים לא...
לנעול בקלות ובנוחות בלי להשתמש בידיים: המותג סקצ'רס משיק קולקציית נעליים לילדים עם הטכנולוגיה הפופולארית של המותג- slip ins המאפשרת לנעול נעליים בלי שימוש בידיים
מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS משיק: קולקציית נעלי ילדים...
גלי מציגה: קולקציית נעלי בובה - הטרנד הלוהט של קיץ 2024
נעלי הבובה התחילו את דרכן כקלאסיקה השואבת השראה מעולמות הבלט...
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק: סדרת מסקרות צבעוניות לריסים ב- 6 צבעים אופנתיים ונוצצים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק סדרת מסקרות צבעוניות לריסים נוצצים....
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
סנונית אביבית ראשונה
רשת הלב הכחול, המייבאת ארצה מגוון מותגי הנעלה בינלאומיים ומתמחה...
דילוג לתוכן