צילום סטודיו אוסם

צבר השיקה את "המעדנייה של צבר" הכוללת סדרת גבינות עם ירקות קלויים. "המעדנייה של צבר" מושקת כחלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה המתכתבת עם הביקוש ההולך וגובר למוצרי מעדנייה. בצבר זיהו כי הישראלי עובר בשנים האחרונות שינויים המתאפיינים במספר מגמות מרכזיות: אותנטיות, טריות, חוויה קולינרית ולוקאליות. שינויים אלה הובילו לאחת התופעות הקולינריות המעניינות של התקופה – פריחתן המחודשת של המעדניות, ומעבר של הקונים לרכישה מוגברת של מוצרי פרמיום מחוץ לרשתות השיווק.

ממרחי הגבינות הם פרי שיתוף פעולה עם מחלבת כפר תבור, שפיתחה עבור צבר גבינות ייחודיות בטעם ובמרקם, המשתלבות באופן אופטימלי עם סלטי הירקות הקלויים. מחלבת כפר תבור הפועלת משנת 2002, מייצרת ומשווקת מוצרי חלב איכותיים וייחודיים ומתמחה בייצור גבינות מיוחדות כגון: צהובות וקשות, גבינות מוצרלה, שמנת, ריקוטה, גבינות לבנות, מלוחות ועוד.

צילום סטודיו אוסם

בשלב הראשון השיקה צבר ממרחים על בסיס גבינת לאבנה בשילוב ירקות קלויים: לאבנה עם קרם פלפלים, לאבנה עם חציל על האש ולאבנה עם פלפל חריף וגרגירי חומוס. לצידם, השיקה החברה גם שורת ממרחים עם מתכונים עדכניים של אריסה, סחוג ירוק וסחוג אדום, פסטו ועגבניות מיובשות וכן סלטים. בהמשך, וכחלק מפיתוח פורטפוליו של מוצרי המעדנייה, תושק סדרת ממרחי קרם בולגרית בשילוב ירקות קלויים. ברוח חוויית הצריכה במעדנייה, עוצבו גם האריזות בעיצוב עכשווי, שקוף, דמוי זכוכית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here