המעדנייה של צבר" לשולחן חג השבועות

המעדנייה של צבר" לשולחן חג השבועות
צילום סטודיו אוסם

צבר השיקה את "המעדנייה של צבר" הכוללת סדרת גבינות עם ירקות קלויים. "המעדנייה של צבר" מושקת כחלק מאסטרטגיה שיווקית חדשה המתכתבת עם הביקוש ההולך וגובר למוצרי מעדנייה. בצבר זיהו כי הישראלי עובר בשנים האחרונות שינויים המתאפיינים במספר מגמות מרכזיות: אותנטיות, טריות, חוויה קולינרית ולוקאליות. שינויים אלה הובילו לאחת התופעות הקולינריות המעניינות של התקופה – פריחתן המחודשת של המעדניות, ומעבר של הקונים לרכישה מוגברת של מוצרי פרמיום מחוץ לרשתות השיווק.

ממרחי הגבינות הם פרי שיתוף פעולה עם מחלבת כפר תבור, שפיתחה עבור צבר גבינות ייחודיות בטעם ובמרקם, המשתלבות באופן אופטימלי עם סלטי הירקות הקלויים. מחלבת כפר תבור הפועלת משנת 2002, מייצרת ומשווקת מוצרי חלב איכותיים וייחודיים ומתמחה בייצור גבינות מיוחדות כגון: צהובות וקשות, גבינות מוצרלה, שמנת, ריקוטה, גבינות לבנות, מלוחות ועוד.

צילום סטודיו אוסם

בשלב הראשון השיקה צבר ממרחים על בסיס גבינת לאבנה בשילוב ירקות קלויים: לאבנה עם קרם פלפלים, לאבנה עם חציל על האש ולאבנה עם פלפל חריף וגרגירי חומוס. לצידם, השיקה החברה גם שורת ממרחים עם מתכונים עדכניים של אריסה, סחוג ירוק וסחוג אדום, פסטו ועגבניות מיובשות וכן סלטים. בהמשך, וכחלק מפיתוח פורטפוליו של מוצרי המעדנייה, תושק סדרת ממרחי קרם בולגרית בשילוב ירקות קלויים. ברוח חוויית הצריכה במעדנייה, עוצבו גם האריזות בעיצוב עכשווי, שקוף, דמוי זכוכית.

מאמרים נוספים
רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חג פסח: מוזילה את מחירי הפירות והירקות
ההוזלה מתבצעת במחלקת הליבה של הרשת על כ20 המוצרים הנמכרים...
אופים בפורים
מותג כלי הבישול והאפייה סולתם, מתכונן לחג פורים ולמלאכת הכנת...
פערי המחיר והטעם מנצחים: מותג החלוה של חברת "אחוה" חוצה לראשונה את רף ה-70% בנתח השוק
החלוה הוותיקה מתחזקת על המדפים ומגדילה את הפער בינה למתחרים,...
טנדיר - לבשל בצורה עתיקה
אתם מחפשים את הדרך שתכניס למטבח שלכם עניין? רוצים לבשל...
אם עוד לא יצא לכם להכין ג'חנון – עכשיו לא תוכלו
נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל משיק...
רשימה שחורה? פערים של עשרות אחוזים במחיר הטחינה חברת אחוה: "אנחנו גאים בפעילות העסקית שלנו ובמדיניות המחירים שלנו כבר עשרות שנים"
דו"ח סטורנקסט שבדק את המחיר הממוצע לצרכן של טחינה גולמית...
מהחקלאי לצרכן: רשת הקמעונאות דהן משיקה סניף חדש
רשת דהן המונה עשרות סניפי קמעונאות בארץ- 10 סופרמרקטים, 2...
משחקי הפוף😊: מותג החטיפים פוף משיק קמפיין אתגרים לצעירים בהובלתם של נבחרת משפיעני הטיקטוק המובילים: דילן דרור, לרה גרינסס, אמילי מדואל ונתן זרקא
פוף, מותג חטיפי הילדים משיק השבוע קמפיין חורף חדש תחת...
לחכות בתור? זה כל כך 2020! רשת Si Caf'e משיקה אפליקציה חדשנית שתגיש לכם את הקפה עד לפתח הרכב!
שיוצאים לטייל ברחבי הארץ עם כל המשפחה ומבלים חלק ניכר...
ליצ'י - פסיפלורה - השילוב המרענן לקיץ מסדרת Zero Green של tea-Fuze
הימים החמים של הקיץ, מביאים איתם באופן טבעי צורך להתרעננות!...
דילוג לתוכן