המדריך למורה הפרטי המתחיל למתמטיקה

המדריך למורה הפרטי המתחיל למתמטיקה
קרדיט FREEPIK

הביקוש למורים פרטיים למתמטיקה גדול כיום מאי פעם. הצפיפות בכיתות, רמת ההוראה הנמוכה והשכר הזעום שזוכים לו המורים מובילים יותר ויותר הורים לשכור את שירותיהם של מורים פרטיים. לכן, לא מפתיע שצעירים ומבוגרים כאחד, פונים למקצוע ההוראה הפרטית. 

יחד עם זאת, ראוי להדגיש שגם אם סיימתם בהצטיינות חמש יחידות לימוד במתמטיקה, לא די בכך כדי שהתלמידים ינהרו אליכם בהמוניהם. במאמר זה נסביר מה נדרש מכם כדי להפוך למורים פרטי מבוקשים. 

שלב ראשון – בחרו את קהל היעד שלכם והתכוננו בהתאם

האם אתם מעוניינים ללמד תלמידי תיכון? או שאתם דווקא מעדיפים להתמקד בתלמידי בית ספר יסודי? כך או כך, עליכם להתכונן בהתאם. הרבה לפני שאתם ניגשים לתהליך חיפוש התלמידים, עליכם לבחור באיזה קהל יעד להתמקד. 

על הבחירה להיעשות הן בהתחשב בשיקולים לימודיים והן בהתחשב בשיקולים בין-אישיים. למשל, אם אתם מסתדרים מצוין עם ילדים צעירים, אולי כדאי לכם לשקול ללמד תלמידי יסודי. לעומת זאת, אם אין לכם גישה לילדים, רצוי שתתמקדו בתלמידי חטיבת ביניים ותיכון. לאחר שבחרתם את קהל היעד שלכם, עליכם ללמוד את החומר היטב.

שלב שני – פרסמו את עצמכם 

בעבר נהגו מורים פרטיים לתלות שלטים ברחובות או הסתמכו על פרסום מפה לאוזן כדי למצוא תלמידים חדשים. התפתחות הטכנולוגיה והרשתות החברתיות פתחה פתח לשיטות פרסום חדשות ואפקטיביות בהרבה. 

מורים פרטיים מקלים ראש בשלב הפרסום והשיווק ומפסידים כתוצאה מכך תלמידים רבים. כיום, מרבית התלמידים וההורים מחפשים מורים פרטיים ברשת, כך שעליכם להקפיד על נוכחות עקבית ברשתות החברתיות ובפלטפורמות הייעודיות.  

ישנן אינספור קבוצות פייסבוק לאיתור מורים פרטיים שבכל אחת מהן חברים אלפי משתמשים. בין קבוצות אלה ניתן למנות את "מורים פרטיים בכל הארץ", "מורים פרטיים למתמטיקה" ו-"שיעורים ומורים פרטיים". 

על מנת לזכות בחשיפה בפייסבוק, אנו ממליצים לכם לנקוט בשני צעדים. תחילה, הקפידו שהפרופיל שלכם יהיה הולם ומקצועי. זכרו – בפייסבוק, הפרופיל שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם. שנית, אנו ממליצים לכם לצרף לפרסומיכם תמונה או מודעה מעוצבת שיגרמו לאלגוריתם של פייסבוק לקדם את הפוסטים שלכם. 

דרך מרכזית נוספת לאיתור תלמידים היא באמצעות פלטפורמות למציאת מורים פרטיים. דוגמה לפלטפורמה כזו היא אתר לסונס. מדובר בפלטפורמה המרכזת מעל ל-7000 מורים פרטיים בכ-1000 נושאי לימוד, והכל תחת קורת גג אחת. 

על מנת להופיע בפלטפורמה, עליכם לבחור תכנית מנוי ולהקים פרופיל באתר שיכיל את הניסיון, נושאי הלימוד והתעריפים שלכם. בנוסף, תוכלו לסמן את ההשכלה שלכם ולקבל עדיפות אצל תלמידים שלומדים במוסד הלימודים שלכם.

לאחר שתקימו את הפרופיל שלכם ותופיעו באתר, תתחילו לקבל פניות מתלמידים בצ'אט ולקבוע את מועד, מיקום ומחיר השיעור. אחרי שיתקיים השיעור יוכל כל תלמיד להשאיר ביקורת, שתסייע לכם למצוא תלמידים נוספים.

מאמרים נוספים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק: סדרת מסקרות צבעוניות לריסים ב- 6 צבעים אופנתיים ונוצצים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק סדרת מסקרות צבעוניות לריסים נוצצים....
"לא מתחפשים, מתאפרים" רשת SACARA משיקה קולקציית לוקים והשראות לפורים לשנת 2024 בשת"פ עם יוצרת התוכן נועה סול מתן + טיפים כיצד להכין בבית תחפושת גלקסיה באמצעות איפור בלבד
לקראת חגיגות פורים 2024, נבחרה יוצרת התוכן נועה סול מתן,...
מייבש השיער החדש של דייסון בהופעת בכורה בתערוכת האופנה Chloé בפריז
גארי גיל מציג לוק חדש בעזרת מייבש השיער Supersonic r™...
השקה פורימית: הזמרת אנה זק עם בכירי סאקרה ומליסרון משיקים חנות קונספט לחג פורים
שלשום בצהריים (4.3) הגיעו כוכבי רשת, מובילי דעת קהל, ובכירי...
יום המתולתלות שמח! לכבוד יום התלתלים הישראלי המתקיים ב 3 במרץ, מומחי השיער של Dyson מעניקים טיפים והמלצות שכל מתולתלת צריכה להכיר
שימוש בחום קיצוני? זה עלול לפגוע בקרקפת חום גבוה יכול להשפיע...
"לא מתחפשים, מתאפרים" מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק לחג הפורים: פלטת קרם מקצועית לאיפור הפנים, הגוף המורכבת מ -12 גוונים ססגוניים וזוהרים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק לפורים 2024 קולקציות צבעוניות ואיכותיות...
איך תשיגו עור זוהר לשנה החדשה
שנת 2024 כבר בפתח וכולנו רוצות להתחיל את השנה עם...
המותג הבינלאומי DeLonghi לחורף 2024: רדיאטורים + טיפים לחימום הבית
חברת ברימאג המייבאת ומשווקת את המותג הבינלאומי DeLonghi מציעה לחורף...
הכירו את טרנד 'קוקטייל המסקרה' המככב ע"י אושיות אופנה ב -TikTok
ריסים ארוכים ונועזים לעולם לא ייצאו מהאופנה, כך עולה מהטרנד...
חדש מבית דה איי ברנד: Grow it תכשיר טבעי חדש לעידוד צמיחת השיער וחיזוק זקיק השיערה המשלב רכיבי תלתן אדום – פתרון טבעי לשיפור צמיחת השיער
חברת תוספי התזונה המובילה בישראל, דה איי ברנד, משיקה לראשונה...
דילוג לתוכן