המדריך השלם לקניית מכונות כביסה

המדריך השלם לקניית מכונות כביסה

כאשר רוכשים מכונת כביסה, צריך לדאוג שהיא תתאים לכל הצרכים של בני הבית. המכונה צריכה להבטיח ניקוי מקסימלי ומניעת בלאי כתוצאה מפעולת הכיבוס, לצד יעילות ונוחות של השימוש בה. רצוי מאוד שהמכונה גם תהיה חסכונית בצריכת המים והחשמל, כאשר היא תוכל לשרת אתכם במשך שנים. לפניכם מדריך קצר שיציג את עיקר השיקולים שצריכים לקחת בחשבון על מנת להבין מה היא מכונת הכביסה האידיאלית עבורכם וביתר מיקוד, מהם היתרונות של מכונות כביסה פתח עליון.

סוג מכונת הכביסה

ישנם שני סוגים שונים של מכונות כביסה – מכונות כביסה פתח עליון ומכונות כביסה פתח קדמי. מכונות כביסה פתח עליון נוטות להיות צרות יותר בהשוואה לכאלו עם פתח קדמי והן מתאימות למקומות בהן הנישה למכונת הכביסה צרה יחסית. הגישה אל פתח מכונת הכביסה נוחה מאוד ולרוב הקיבולת של מכונות כביסה פתח עליון היא עד 5 ק"ג.

מכונות כביסה פתח קדמי נפוצות יותר באופן יחסי ומציעות מגוון גדול של דגמים. על גבי מכונות כביסה מסוג זה ניתן גם למקם את מייבש הכביסה ובכך תחסכו מקום בחדר הכביסה בביתכם. לרוב מכונות כביסה פתח קדמי תופסות שטח יחסית גדול בהשוואה למכונות כביסה פתח עליון, תוך שחייבים לקחת בחשבון את המיקום והכיוון שאליו הדלת נפתחת. מכונות מסוג זה בדרך כלל מאפשרות קיבולת כביסה של בין 5 ל-10 ק"ג.

כאשר אתם בוחרים את סוג מכונת הכביסה הרצוי, קחו בחשבון את המיקום בו היא מיועדת להיות מוצבת, לצד סוג המשטח על גביו תציבו אותה ועוצמת הרעש שהיא צפויה להפיק תוך כדי עבודה.

התאימו את מכונת הכביסה לצרכים שלכם

בהתאם למספר הנפשות שחיות בבית, נהוג להתאים את הצורך בקיבולת של מכונת הכביסה. במידה וישנן עד 4 נפשות, כנראה שתוכלו להסתפק במכונת כביסה פתח עליון עם קיבולת של עד 5 ק"ג. צריך לקחת גם בחשבון את גודל הפריטים שאותם תכבסו ותדירות השימוש הצפויה. ככל שהקיבולת של מכונת הכביסה תהייה גדולה יותר, תזדקקו לפחות הפעלות של המכונה על מנת להתגבר על העומס של הכביסה המלוכלכת שלכם.

שיקול חשוב נוסף הוא מגוון תכניות הכביסה שכלולות במכונה שאותה תבחרו. ברוב מכונות הכביסה כיום ישנן בין 10 ל-15 תכניות שונות שמספקות מענה לצרכי הכביסה השונים של משק הבית שלכם. זהו שיקול חשוב, אבל מצד שני זה לא צריך להיות השיקול המכריע. מכונת כביסה שיש לה המון תכניות אפשריות שונות לא בהכרח תספק את המענה האידיאלי ביותר עבורכם.

מאמרים נוספים
מתנת פסח חינוכית לילדים סקרנים: מיני מיקרוסקופ בעל 7 פונקציות!
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח
מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה,...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
דילוג לתוכן