הלוואה מיידית – למי היא מתאימה?

הלוואה מיידית – למי היא מתאימה?

המילה "הלוואה" לא פעם מעלה בנו חששות, איך נתמודד עם הריבית? כמה באמת צריך לבקש? האם יאשרו לנו בכלל? אבל אין מה לעשות, כמעט כל אדם או עסק יגיע ליום בו הוא יאלץ להגיש בקשה להלוואה כזאת או אחרת…

הלוואה מיידית – מי את?

הלוואה מיידית הינה הלוואה שאנו נבקש מהבנק או מגוף אחר, ההלוואה לרוב תגיע אלינו תוך יממה או טיפה יותר (עבור לקוחות חדשים תהליך ההלוואה עשוי להיות ארוך יותר). הלוואה מיידית יכולה להתפרש על גבי מספר תשלומים רב (כ 60), כמו כן הריבית אותה נשלם מאוד תלויה ברמת הסיכון, כלומר, לפי העבר הכלכלי שלנו, לפי המצב שלנו כרגע, אם אנחנו עובדים או לא וגם סכום ההלוואה תופסים פה חלק באחוז הריבית. אם ההלוואה אותה אנו צריכים היא לצורך רכישת נכס, נשלם פחות על הריבית. השאלה הראשונה שצריך לשאול היא, מאיפה נקבל הלוואה מיידית באופן הכי משתלם. אם כך, היום יש את הבנקים שמציעים לנו הלוואה מיידית ומצד שני יש גופים חוץ בנקאיים. לרוב, את הריבית הנמוכה נמצא דווקא אצל הבנקים, אך הקושי הוא בתהליך. הבנקים הרבה פחות גמישים במתן הלוואות מאשר גופים חוץ בנקאיים. התהליך יכול להיות ארוך ומייגע. אם אנו צריכים הלוואה מהיום להיום עדיף יהיה לנו לי ליצור קשר עם החברות החוץ בנקאיות. יש לציין, הלוואות מיידיות הינם מוכרות כהלוואות בסכומים נמוכים יחסית, לרוב הסכום לא יעלה על מאה אלף שקלים.

למי מתאימה הלוואה מיידית

הלוואה מיידית מתאימה לכל מי שנתקע, או מי שצריך מהיום להיום סכום מסויים. ההלוואה זמינה ביותר. כמו כן, הלוואה מיידית עשויה לתרום לעסקים קטנים. היום העסקים הקטנים חייבים להילחם כדי להתקיים ולהצליח, ולפעמים מה שצריך זה דחיפה אחת קטנה כדי לשגשג. כמובן, בהלוואה זו או אחרת כרוכים גם סיכונים רבים. אך, כל עסק שרוצה להצליח חייב לקחת סיכונים. חשוב כמו כן לא להיות פזיזים ולקבל החלטות שקולות וריאליות.

מה צריך לדעת?

אוקיי, הגשתם בקשה והיא אושרה, קיבלתם את ההלוואה. עכשיו מהם כל הריביות הרשומות מולנו בטופס? סיכמנו עבורכם בקצרה את סוגי הריביות שעליכם להכיר, כך תוכלו לדעת בדיוק מה יהיו ההוצאות העתידיות שלכם על לקיחת ההלוואה.

  • ריבית נומינלית שנתית – זאת היא הריבית אותה תשלמו על ההלוואה שלקחתם. יש לציין שמדובר כאן על חישוב ללא הצמדה למדד.
  • ריבית פיגורים – על כל הלוואה אתם צריכים להתחייב לסכום כספי אותו תחזירו. כאשר אתם לא משלמים בזמן, הריבית עולה – ריבית הפיגורים. אם כך, מדובר כאן על ריבית שתשלמו במידה וההחזר שלכם יעוכב.
  • ריבית מותאמת שנתית – זאת הריבית שבעצם הכי רלוונטית עבורכם. מדובר כאן על הריבית אותה תשלמו בסופו של דבר, כולל כל העלויות הנלוות.

לסיכום

הלוואה מיידית הינה הלוואה זמינה מאוד. לרוב יהיה לנו יותר קל לקבל את ההלוואה הזאת דרך גופים חוץ בנקאיים, אך הריבית תהיה בהתאם. מדובר על הלוואה בסכומים נמוכים יחסית שלא עולים על המאה אלף שקלים. הלוואה מיידית מתאימה לכל מי שצריך הלוואה מיידית ולא מעוניין לרדוף אחרי אנשים, או שמי שנהרס לו הרכב וצריך כסף זמין. כמו כן, הלוואה מיידית גם מתאימה לעסקים קטנים כדי לתת להם "פוש" קדימה. יש לציין, בכל הלוואה קיימים סיכונים. קראו היטב את החוזה עליו אתם חותמים, ואם יש צורך התייעצו עם אנשי מקצוע. רק כך תוכלו להבין בדיוק מהו הסכום אותו תצטרכו להחזיר.

* אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

מאמרים נוספים
כרומגן דוד שמש
כרומגן דוד שמש
איכות הסביבה חשובה לכם יותר ויותר? אתם מבינים, כמו כולם,...
חסכניים היינו: לקראת החג הרשתות הגדולות והקניונים במבצעים מיוחדים
הוצאות משק הבית בחגים יכולות להגיע לאלפי שקלים מעבר לשמחה...
לקראת החג עלייה ברכישת מוצרי חשמל, והיכן ניתן למצא בזול?
אחד התחומים שחווה עלייה דרמטית לקראת פסח הוא תחום האלקטרוניקה...
זהירות- זיופי חתימה דיגיטלית
אחד הבאגים הכבדים והבעייתיים ביותר של עולם הדיגיטל העכשווי, הוא...
להתגרש נכון ובהתאם לתפיסת העולם שלכם
כל פרידה היא קשה ומכתיבה את הקשיים שאנחנו מכירים בהתמודדות...
מדוע אנשים פונים לסיוע של בתים מאזנים?
טיפול באשפוז פסיכיאטרי יכול להיות מועיל למדי עבור אנשים החווים...
משלוח שוקולד ירושלים
אתם רוצים לשלוח למישהו מתנה קטנה עם שחרורו מבית החולים?...
החברה הסקוטית משיקה שני יינות חדשים כשרים לפסח - לבן ואדום של המותג שאטו לה ברטראנדס מצרפת
לקראת חג הפסח, הסקוטית מבית ישרקו, משיקה 2 יינות חדשים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
סקצ'רס משיקים לאביב את הטרנד החם: סניקרס בגוון ניוד אופנתי
הטרנד החם של אביב 2024- גווני ניוד מותג הספורט והלייף סטייל...
דילוג לתוכן