הכנת חוזה להובלה

הכנת חוזה להובלה

אחרי שבחרתם בחברת ההובלה, הגיע זמנכם להציג בפניה את כל התנאים האישיים שלכם, לפרט בפניה את מידות הבית שלכם, סוגי החפצים המועברים וכל מידע רלוונטי אחר, שהחברה תבקש או שאתם תבקשו לספק.

לפני תהליך ההובלה עצמו כדאי לבצע מספר פעולות, שיסייעו לכם לאחר בזמן ההובלה. להלן מספר דוגמאות שכאלו:

  1. בהכנה להובלה כדאי לכם לארוז באופן נכון את החפצים אותם אתם מתכוונים להוביל אצל המוביל. מובילים רבים מספקים סיוע בנושא זה: הם מספקים חומרי אריזה כגון קופסאות או ניילון בועות המתאים לעטיפה או עוד חומרים בחינם או במחיר מוזל. כמו כן חברות שונות גם מציעות ייעוץ במקום על אופן האריזה בצורה כזו שתתאים לציוד ודרך הביצוע של החברה המסוימת, כך שהאריזה תהפוך לכלי מסייע ולא מכשיל בזמן ההובלה. כמה עצות לאריזה:
    • מיינו את הקופסאות שלכם בצורה כזו שתמיד תדעו מה נמצא בכל קופסה, עדיף לכתוב על כל אחת מהן בטוש מה נמצא בה, או לסמן בכל דרך שתוכלו לזהות קופסה זו לפני, בזמן ולאחר ההובלה.
    • אל תשכחו את הרהיטים או העצמים אותם אתם מפרקים: זכרו היכן נמצא כל חלק ונסו לשמור חלקים אלו ביחד על-מנת למנוע אבדות או פגיעות הפוגעות בשלמות החפץ כולו.
    • תמיד השאירו מספר קופסאות פתוחות עם מקום לרגע האחרון – הכלל הוא שתמיד מגלים שהדבר החשוב ביותר נשכח ברגע האחרון ולכן כדאי שיהיה לכם מקום גם למקרה זה ותוכלו להכין עצמם לכל מצב אפשרי.
    • לאחר שארזתם וסגרתם את כל הקופסאות ו\או חבילות בדקו את החוזק של כל אריזה – האם ישנה אפשרות שקופסה זו אחרת תיפתח בזמן ההובלה או שלחפצים בפנים יכול להיגרם נזק בגלל גורם זה או אחר.
    • בשביל המובילים, סמנו את הקופסאות המכילות עצמים שבירים, או כאלו שיכולים להיפגע בקלות מטלטול או נפילה, כך שהמובילים ידעו עם איזה מטען עליהם להיזהר במיוחד.
    • זכרו להכין רשימה המכילה את כל הפריטים שאותם אתם מעוניינים להוביל ואת המקיום של כל פריט בקופסה או באריזה, כל זאת כדי למנוע ממכם ומהמובילים לאבד או לשכוח פריטים שונים במקום זה או אחר.
  2. לפני הערכת המחיר מומלץ לכם להזמין אישית נציג מחברת ההובלה או המוביל כדי שיוכל לראות בעצמו את המיקום הישן והחדש ואת העצמים אותם הוא יצטרך להעביר ועוד פרטים אחרים שאותם אינכם יכולים לספק בטלפון. נציג שיגיע לביתכם יוכל להראות לכם איך בדיוק הוא מתכנן את ההובלה, דרך איזה מעברים הוא מציע להעביר את החפצים, האם יידרש ציוד נוסף ועוד דברים שאותם יכול להעריך יחד איתכם במיקום עצמו.
  3. אחרי שהערכתם יחד עם הנציג את מחיר ההובלה והאופן שבו היא תתבצע, מגיע הזמן שבו אתם יכולים לבחור בתנאים אותם אתם רוצים שיקיים המוביל, בהם: מספר המובילים שאתם מבקשים שיבצע את העבודה, הזמן והתאריך שבו תתבצע ההובלה, ותנאים אחרים שאתם יכולים ורוצים לדרוש למען נוחיותכם האישית. מומלץ גם לבקש שההובלה תתרחש בשעה מוקדמת ככל האפשר – תנאי זה ממזער את אפשרות איחור השירות בגלל התעקבות בהובלה קודמת וגם מבטיח שהסבלים מגיעים אליכם כשאינם עייפים בגלל עבודות קודמות.
  4. כעת הגיע הזמן לחתום על חוזה עם המוביל. דרשו הצגת חוזה כתוב! אל נא תסתפקו בהסכם מילולי או כל תחליף שהוא, שכן חוזה כתוב וחתום מונע לאחר מכן כל בלבול במקרה של חילוקי דעת, אי-קיום תנאי חוזה או, חלילה, תביעות לבית משפט. כמו כן, אל תשכחו לקבע בחוזה סעיפים חשובים כמו ביטוח ההובלה, מספר המובילים שאותם אתם דורשים, הציוד שאתם צריכים אצל המובילים, וגם סעיפים של שבירת חוזה – בהם מחירי ביטול על-ידי אחד מהצדדים, תשלומי איחור וכיו"ב.

כעת, כשבידיכם חוזה חתום ומוכן ובראשכם הבנה מקיפה לגבי מעבר תהליך ההובלה, ניתן להגיד שלפחות מרבית ההכנה להובלה הושלמה. במידה ווידאתם שתנאי המוביל והחוזה מתאימים לכם ואין דברים הדאיגו אתכם שעליהם שכחתם לדבר על המוביל, אז אתם מוכנים כמעט להובלה. והדבר היחיד שנשאר הוא להבין כיצד יתרחש תהליך ההובלה עצמו, וכיצד עליכם לפנות בזמן תהליך זה.

מאמרים נוספים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק: סדרת מסקרות צבעוניות לריסים ב- 6 צבעים אופנתיים ונוצצים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק סדרת מסקרות צבעוניות לריסים נוצצים....
"לא מתחפשים, מתאפרים" רשת SACARA משיקה קולקציית לוקים והשראות לפורים לשנת 2024 בשת"פ עם יוצרת התוכן נועה סול מתן + טיפים כיצד להכין בבית תחפושת גלקסיה באמצעות איפור בלבד
לקראת חגיגות פורים 2024, נבחרה יוצרת התוכן נועה סול מתן,...
מייבש השיער החדש של דייסון בהופעת בכורה בתערוכת האופנה Chloé בפריז
גארי גיל מציג לוק חדש בעזרת מייבש השיער Supersonic r™...
השקה פורימית: הזמרת אנה זק עם בכירי סאקרה ומליסרון משיקים חנות קונספט לחג פורים
שלשום בצהריים (4.3) הגיעו כוכבי רשת, מובילי דעת קהל, ובכירי...
יום המתולתלות שמח! לכבוד יום התלתלים הישראלי המתקיים ב 3 במרץ, מומחי השיער של Dyson מעניקים טיפים והמלצות שכל מתולתלת צריכה להכיר
שימוש בחום קיצוני? זה עלול לפגוע בקרקפת חום גבוה יכול להשפיע...
"לא מתחפשים, מתאפרים" מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק לחג הפורים: פלטת קרם מקצועית לאיפור הפנים, הגוף המורכבת מ -12 גוונים ססגוניים וזוהרים
מותג האיפור והטיפוח SACARA משיק לפורים 2024 קולקציות צבעוניות ואיכותיות...
איך תשיגו עור זוהר לשנה החדשה
שנת 2024 כבר בפתח וכולנו רוצות להתחיל את השנה עם...
המותג הבינלאומי DeLonghi לחורף 2024: רדיאטורים + טיפים לחימום הבית
חברת ברימאג המייבאת ומשווקת את המותג הבינלאומי DeLonghi מציעה לחורף...
הכירו את טרנד 'קוקטייל המסקרה' המככב ע"י אושיות אופנה ב -TikTok
ריסים ארוכים ונועזים לעולם לא ייצאו מהאופנה, כך עולה מהטרנד...
חדש מבית דה איי ברנד: Grow it תכשיר טבעי חדש לעידוד צמיחת השיער וחיזוק זקיק השיערה המשלב רכיבי תלתן אדום – פתרון טבעי לשיפור צמיחת השיער
חברת תוספי התזונה המובילה בישראל, דה איי ברנד, משיקה לראשונה...
דילוג לתוכן