הכל על מערכת הפעלה Linux

הכל על מערכת הפעלה Linux
קרדיט FREEPIK

מרבית המשתמשים עובדים עם שתי מערכות הפעלה עיקריות – ווינדוס ומק, לפעמים מבלי לתת את הדעת לכך שקיימת מערכת הפעלה נוספת שבהחלט כדאי להכיר – לינוקס. לינוקס היא מערכת הפעלה ותיקה שנוצרה אי שם בשנות ה-90 של המאה הקודמת, ועדיין היא מוכרת פחות בקרב משתמשים בחיי היום יום. אבל כל מי שהחליט לקחת קורס לינוקס, לקפוץ אל המים העמוקים ומוכן להכיר את התוכנה מקרוב, מגלה עולם ומלואו.

מערכת הפעלה לינוקס, נעים להכיר! 

לינוקס היא מערכת הפעלה לכל דבר ועניין, והיא נחשבת לאחת ממערכות ההפעלה הבטוחות יותר נכון להיום. המיוחד בתוכנה הזו שהיא פועלת על קוד פתוח, כך שכל אחד בעצם יכול לעשות בה שינויים ולפתח כרצונו. למרות היותה מערכת בקוד פתוח, מדובר בסופו של דבר במערכת הפעלה מאובטחת. מתכנתים, מפתחים ושאר אנשי הייטק אוהבים לעבוד עם מערכת לינוקס, אשר מאפשרת להם לערוך ביצועים שונים. אז אם אתם מחפשים דרך טובה להשתלב בתחום ההייטק, embedded linux course הוא כל מה שאתם צריכים כדי להתברג אל העולם הגדול.

איך הפכה Linux לאחת ממערכות ההפעלה המועדפות בחברות ההייטק?

אף על פי שהיא מוכרת פחות בקרב משתמשי קצה, מערכת ההפעלה לינוקס היא אחת המערכות המתקדמות יותר המספקות מגוון רחב של אפשרויות פיתוח עבור חברות. מלבד היותה מערכת מאובטחת הפועלת על קוד פתוח, כפי שהוזכר מקודם, אלה רק כמה מבין היתרונות הבולטים יותר של מערכת הפעלה ייחודית זו:

  • קיימת תמיכה במחשבים ישנים יותר – בעוד מערכות הפעלה אחרות עשויות שלא להיתמך, לינוקס נתמכת גם במחשבים ישנים. דבר זה מהווה יתרון במקרים שבהם יש צורך להריץ תוכנה על מחשבים ישנם מסיבה זו או אחרת.
  • מערכת הפעלה לינוקס בחינם – מה שאתם שומעים, מערכת לינוקס היא מערכת שניתן בהחלט להוריד בחינם. אז אם אתם רק נכנסים לעולם התכנות והפיתוח ומבקשים להתאמן להכיר את התוכה מקרוב, תוכלו להוריד את לינוקס. כמו כן, מערכת ההפעלה של לינוקס מתאימה גם לחברות סטארט אפ מתחילות שאין להן הון התחלתי רב.
  • הגדרות פרטיות איכותיות  – מערכת הפעלה לינוקס שומרת על פרטיות המשתמשים שלה ואינה אוספת עליהם מידע. כך שמערכת ההפעלה הזו בטוחה לשימוש.
  • הגרסאות מתעדכנות במהירות – מערכות ההפעלה מבקשות מכם לא פעם לעדכן גרסאות. ישנם מקרים שבהם זה לוקח כמה דקות טובות עד שתתעדכן גרסה זו או אחרת. אצל לינוקס הכול מהיר ופשוט ועדכוני הגרסה מבוצעים במהירות.
  • אין התקנות מיותרות – מכירים את זה שבמערכות ההפעלה יש תוכנות מיותרות שרק גורמות להאטת המערכת? ובכן, בלינוקס אין דבר כזה. עדכוני מערכת כוללים רק את מה שצריך, ואתם אלה שמחליטים מה להוסיף.
  • מתאימה לכל שימוש – מערכת ההפעלה הייחודית הזו מתאימה לכל שימוש ולכל מטרה. אתם רק צריכים להגדיר את המטרה שלכם ולינוקס כבר תעשה את השאר.
  • קהילה שלמה של מערכת הפעלה לינוקס עומדת לרשותכם – אחד היתרונות הבולטים יותר של מערכת הפעלה בקוד פתוח הוא שאתם לא לבד.  לינוקס יש קהילה גדולה ונלהבת. כך שאם אתם מפתחים אשר נמצאים בתחילת הדרך, תוכלו להתברג אל הקהילה ולקבל את כל המידע והסיוע שלו אתם זקוקים.

למי מתאים להירשם לקורס Linux?

לאחר שראינו את היתרונות הבולטים והמשמעותיים יותר של לינוקס, נראה למי מתאים לעבור קורס לינוקס. אז אם אתם רוצים להיכנס לעולם התכנות והפיתוח ואין לכם ניסיון רב בתחום, אתם מוזמנים להתחיל להכיר את לינוקס. ראינו כי לינוקס היא מערכת הפעלה ידידותית המתאימה גם לחסרי ניסיון וגם למי שאוהב ללמוד לבד ולגלות דברים בכוחות עצמו. מצד שני, חברות הייטק רבות מחפשים מתכנתים שיודעים לעבוד עם לינוקס כבר ההתחלה, ולכן כדאי להוסיף לכם את הקורס לקורות החיים. כי בסופו של דבר ידע הוא כוח, וכשמדובר בלינוקס, הכוח הוא עצום. תוכנות רבות מתחילות מלינוקס ומהפיתוחים שלה. וכשאתם משתמשים בלינוקס, אתם מרגישים בטוחים הרבה יותר.

במהלך קורס לינוקס נחשפים הסטודנטים למגוון רחב של נושאי לימוד כמו פקודות לינוקס נפוצות, הרשאות, מבנה מערכת הקבצים, הגדרות של משתמשים וקבוצות וכדומה. הקורס גם מאפשר להתכונן לבחינות ההסמכה. וברגע שתעברו את הבחינות האלה, תהפכו למשתמשים רשמיים של לינוקס ותוסיפו שורה לקורות החיים שלכם. הקורס כולל את כל ההכנה הדרושה כדי להתברג אל עולם ההייטק בקלות רבה יותר.

באדיבות חברת Real Time Group

מאמר זה נכתב ע" צוות Devops מחברת Real Time Group, בית תוכנה ומרכז הדרכה המספק שירותי פיתוח, הדרכה והשמה למאות חברות הייטק בארץ ובחו"ל.

כיום ישנה דרישה גבוהה מצד לקוחותינו לפרויקטים בתחום ההייטק ולכן אנו מחפשים מועמדים המעוניינים להצטרף אלינו – ללמוד ולעבוד איתנו.

בואו ללמוד ולעבוד איתנו

מאמרים נוספים
מתנת פסח חינוכית לילדים סקרנים: מיני מיקרוסקופ בעל 7 פונקציות!
המותג האמריקאי החדש בישראל CARSON, המתמחה באביזרים אופטיים מתקדמים המעוגנים...
השקה לפסח: המותג LG משיק בישראל לקראת פסח את ה LG WashTower החדשני שהינו "מגדל כביסה" - מוצר אחד המשלב מכונת כביסה ומייבש כביסה
המותג LG משיק בישראל לרגל חג הפסח:  'מגדל כביסה': LG...
מונוכרומטיות אביבית
מותג השעונים SHOCK- Gמבית ענקית השעונים היפנית CASIO, הידוע בשעוניו...
כניסה בינלאומית: חברת THE A BRAND הישראלית משיקה אתר און ליין בינלאומי המאגד את כל מותגי הבית שלה
החברה שמזוהה בעיקר עם מוצר הדגל תוסף התזונה 'פיל איט'...
Dyson משיקה בישראל את Gen5 detect absolute שואב האבק האלחוטי העוצמתי והמתקדם
Dyson משיקה את הדור החדש של שואבי אבק האלחוטיים עם...
המותג הבינלאומי DeLonghi לחורף 2024: רדיאטורים + טיפים לחימום הבית
חברת ברימאג המייבאת ומשווקת את המותג הבינלאומי DeLonghi מציעה לחורף...
Epson משיקה את הדור הבא של הסורקים המשרדיים: קומפקטיים, מהירים וידידותיים לסביבה
הליין החדש מיועד למשרדים ולעובדים מרחוק ותומך במעבר לדיגיטציה. סקר...
להתאפר כמו סופרסטאר
מותג הלייף סטייל לבית ולחוץ סיריוס ליווינג מבית היבואנית סיריוס...
לחכות בתור? זה כל כך 2020! רשת Si Caf'e משיקה אפליקציה חדשנית שתגיש לכם את הקפה עד לפתח הרכב!
שיוצאים לטייל ברחבי הארץ עם כל המשפחה ומבלים חלק ניכר...
האוזניות של נוקיה: מפרט מרשים במחיר נגיש
המותג נוקיה, ביבוא סיריוס אלקטרוניקה, מציג אוזניות אלחוטיות בעלות מבנה...
דילוג לתוכן