הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח

הכלים של נעמן, המחמאות כולן שלכם: לכבוד חג הפסח נעמן משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2024 לבישול מקצועי ופרקטי ולשדרוג חווית האירוח
קרדיט צילום: תמי בר שי

בין כוכבי הקולקציה:

סדרת כלי בישול 100% יציקת אלומיניום Black Stone עם מבחר
סירים ומחבתות במראה מרשים במיוחד. לכלים המתאימים לכל סוגי
הכיריים, כולל אינדוקציה, ציפוי Non-stick איכותי למניעת
הידבקות המזון ולבישול בריא יותר ומופחת שומן

מבחר כלי הגשה ואירוח שיגנבו את ההצגה בשולחן החג:
סדרת פורצלן Glorious האלגנטית והקלאסית,
סדרת Hamsa ובה מבחר כלי אירוח לבנים עם עיטורים כחולים במוטיבים ים תיכוניים,
סדרות ססגוניות חדשות מבית המותג האוסטרלי Maxwell&Williams
כלי הגשה ואירוח מרהיבים ממלמין איכותי לאירוח מושלם במרפסת, בגינה או בטבע
וגם שלל מאגים מזכוכית כפולה המעוטרים בדמויות האהובות של סטיץ', טום וג'רי, אביזרים וגאדג'טים, טקסטיל מטבח ועוד

קולקציית אביב-קיץ 2024 של נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל, מביאה משב רוח אביבי ומרענן ומקפיצה כל שולחן בזכות הצבעוניות הנועזת והעיצוב המרשים לצד הפרקטיות והנוחות של הכלים.

סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת נעמן ורדינון, מציינת: "כתמיד, בהרכבת תמהיל הקולקציה החדשה שמנו דגש מיוחד על הצעת מגוון פתרונות עשיר ומענה איכותי שיקלע למנעד הטעמים הרחב של הצרכן הישראלי. אנו קשובים ולומדים היטב את צרכיהם של לקוחותינו, שללא ספק אוהבים כלים אסתטיים ומושקעים, אך לא מוכנים להתפשר על פונקציונליות, והדבר בא לידי ביטוי בשפע ובאיכות של הקולקציה החגיגית של נעמן".

גם בפיתוח קולקציית אביב-קיץ 2024 סייע למומחי נעמן השף המוערך אסף גרניט, הפרזנטור והיועץ המקצועי של המותג מזה 6 שנים.
בתחום הטיגון והבישול מככבת בקולקציה סדרת פרימיום Black Stone מרהיבה ביופייה ובה מבחר סירים, מחבתות, סוטאז'ים ואפילו מחבת אובלית ייחודית להכנת דגים. גוף הכלים שבסדרה עשוי אלומיניום להולכת חום מהירה ואחידה ולחיסכון משמעותי בזמן ובאנרגיה. ציפוי Non-stick איכותי מסייע למניעת הידבקות המזון ולשימוש מופחת בשמן והופך את משימת הניקוי לקלה, מהירה ונוחה יותר. לסירים שבסדרה מכסה יציקת אלומיניום לאגירת חום טובה יותר בעל מבנה ייחודי של בליטות קטנות, המאפשרות לאדים העולים להפוך לטיפות נוזל ולרדת בחזרה לתוך התבשיל וכך למנוע צורך להוסיף מים. הסדרה החדשה מתאימה לשימוש בכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה ובתנור עד 250 מעלות. טווח מחירים 167.94-299.94 שקלים (בקניית 2 פריטים ומעלה ממגוון קולקציית החג).
עוד בקולקציית אביב-קיץ החדשה של נעמן סדרת כלי בישול Black and Yellow Forged המציעה סירים ומחבתות יציקה איכותיים בעיצוב מודרני המתאימים גם להגשה לשולחן. הכלים שבסדרה בצבע שחור עם ידיות ארגונומיות Soft Touch צהובות ההופכות את האווירה לקיצית ומרעננת. הסדרה מוצעת במחיר אטרקטיבי: 107.94-239.94 שקלים (בקניית 2 פריטים ומעלה ממגוון קולקציית החג).

משב רוח של התחדשות וניחוח אביבי יעניקו לשולחן החג שלל כלי הגשה ואירוח בעיצובים מקוריים ובטקסטורות וחומרי גלם מגוונים. אוהבי הקלאסיקה יעריכו במיוחד סדרת כלי פורצלן אלגנטית Glorious בצבע שמנת עם דוגמה עדינה המשדרגת והופכת את הכלים לחגיגיים ואקסקלוסיביים.
סדרת ניו בון צ'יינה Hamsa בולטת בזכות העיצוב הייחודי שלה – כלים לבנים המעוטרים באיורים כחולים מרשימים בהשראת מוטיבים ים תיכוניים.
לאירוח מושלם במרפסת, בגינה או בחיק הטבע במזג האוויר האביבי יתאימו במיוחד כלי הגשה מסדרת Birdie העשויים ממלמין איכותי קל משקל בעיצוב צבעוני מדליק של ציפורים, צמחים ופירות טרופיים.
עוד בקולקציית החג סדרות ססגוניות של המותג האוסטרלי המוביל Maxwell & Williams, הנמכר ביותר מ-40 מדינות מסביב לעולם:
– סדרת Capri בצבעוניות מתפרצת עם איורי פירות הדר קיציים, ובה שפע כלי הגשה מקרמיקה, פלטות וקערות הגשה גדולות במיוחד כיאה לשולחן החג, וגם קנקן שתייה, כפות הגשה לסלט, מאגים ואפילו מפה בעיצוב תואם;
– סדרת פורצלן Teas & C's Regency המרשימה בשילובי שחור וזהב או ורוד וזהב עם שלל כלים מקסימים להגשת מנות אחרונות ולמסיבת תה מושלמת.

גיל גרשון, מנהל מחלקת שיווק ואיקומרס, מציין כי מוצרי קולקציית החג המקורית, העשירה והאיכותית כבר זמינים בלמעלה מ-90 סניפי נעמן בפריסה ארצית ובאתר האון ליין המספק חווית קניה נגישה ונוחה ואספקה מהירה עד בית הלקוח.
נעמן מאחלת ללקוחותיה חג שמח ומעניקה 40% הנחה על כל הפריטים שבקולקציה החדשה, בקניית 2 מוצרים ומעלה. כתמיד חברי המועדון NV CLUB נהנים יותר ומקבלים 10% צבירת נקודות בכל קניה – זה הזמן להצטרף!

קרדיט צילום: תמי בר שי
קרדיט צילום: תמי בר שי
קרדיט צילום: תמי בר שי
מאמרים נוספים
רשת הלב הכחול מעמיקה את מבצעי הקיץ!
רשת ההנעלה הלב הכחול מעמיקה את מבצעי הקיץ ומציעה עד...
רשת SCOOP משיקה לשנת הלימודים החדשה קולקציית ילקוטים פונקציונאליים ואופנתיים מאובזרים בחידושים ובמחירים שווים לכל כיס! גם לילדי הגן משיקה רשת SCOOP תיקי גן בעיצובים מדליקים
במסגרת ההשקה 20% הנחה על כל מחלקת הילקוטים והתיקים!* כל הורה...
FINAL SALE הגדול של בית האופנה GOLBARY: עד 70% הנחה על קולקציית אביב קיץ 2024
בית האופנה GOLBARY, יוצא במבצע: final sale על קולקציית הקיץ...
רשת לי קופר קידס משיקה לראשונה בגדי ים לבנים מגלאי 4 עד 16 בדגש על בדים איכותיים ואופנתיים, חוסמי קרינה, עמידים לכלור ועם הגנת UV
קולקציית בגדי הים לילדים של לי קופר קידס: צבעונית עליזה,...
מתרעננים בדרכים עם הפיל היפני
מותג הכלים התרמיים היפני "הפיל היפני" מציג את הבקבוק התרמי...
מרצדס, מוסטנג או יגואר על המדף
תמיד חלמתם שתהיה לכם מרצדס, מוסטנג או יגואר , עכשיו החלום הזה...
רשת SACARA משיקה סדרת דיאודורנטים חדשה המבוססת על רכיבים טבעיים ומעניקה הגנה מלאה
הדיאודורנטים החדשים אינם מכתימים את הבגדים ומתאימים גם לעור רגיש:...
מצרפת לישראל: Pierre Lannier מציגה קולקציית שעוני נשים קייצית בניחוח צרפתי
מותג השעונים הצרפתי Pierre Lannier, שנוסד בשנת 1977 באלזס שבצרפת,...
אקסטרה ריטייל ממשיכה במגמת התרחבות: פותחת 5 סניפים חדשים של מותגי הקבוצה במיקומים אסטרטגיים נחשקים מאילת שבדרום ועד רגבה בצפון בהשקעה כוללת של כ-4 מיליון ש"ח
במהלך הקיץ תשיק אקסטרה ריטייל חנויות ורדינון בקונספט חדשני בקניון...
מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS משיק את קולקציית חזרה ללימודים: תיקי ביה"ס, תיקים ללפ טופ ותיקי מיני
לקראת החזרה ללימודים, מותג הספורט והלייף סטייל בינלאומי סקצ'רס  משיק...
דילוג לתוכן